23. března 2012

Začínám...




Nikdy jsem si nemyslela, že i mě strhne novodobá vášeň elektronického deníkování. Deník jsem si kdysi psala, ale většinou to bylo jen pro mě, plné něčeho smutného a nepříjemného, o čem jsem s nikým nechtěla mluvit. A do deníku se to dalo náramně vypsat.

Nedávno mě ale napadlo, že by bylo docela fajn se "na stará kolena" k deníkování vrátit. Ovšem ne k papírovému, ale pěkně po modernu, k virtuálnímu.

No, určitě nejsem první ani poslední, koho to napadlo, blogery se to tu všude jen hemží. Ale třeba se mi podaří být maličko odlišná od těch ostatních...





Kromě mojí rodiny jsem už na základní škole propadla vášni jménem háček&jehlice&klubíčka a vše, co s tím souvisí. Stala se pro mě obrovským relaxem, u kterého svoje myšlenkové pochody přesměruju z "rodina-jídlo-prádlo" do "hladce-obrace-dlouhý sloupek-korálek".


Ač to někomu může znít šíleně (a v duchu si říká, bože, ať sebou flákne na kanape, děti vyhodí ven a zavře víka), mě to výborně pomáhá... Ostatně, kdo je stejně "postižen", ví NAPROSTO PŘESNĚ, o čem že je tu vlastně řeč...





Ráda bych se tu s vámi podělila o své nejnovější i starší kreace, které někdy vytvářím sama z hlavy a jindy se nechám inspirovat u jiných, šikovnějších, kteří se o své poznatky neváhají podělit s ostatními. Takže i u mě najdete rady a návody, případně i odkazy, kde je najít.

Mějte se krásně, užívejte života a brzo nashle!


3 komentáře:

  1. Leni, to je paráda, že jste založila svůj tvůrčí blog! :-) Moc ráda budu k vám nakukovat.
    Ať se vám tady moc daří a máte pořád spoustu hezkých nápadů.
    Háčku/jehlicím zdar! ;-)

    Alena H.

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko,
    tak jsem tady a už se budu jen a jen vracet :-)
    Protože jsem právě objevila kouzlo háčku a vy jste ten svět začala psát krok po kroku na blog , tímto Vám za to moc děkuji, bude to pro mě jednodušší než projíždět google ;-)
    Základní sloupky snad umím, ale není to tak úplně jednoduché, jak se na první pohled zdá ;-)
    Chce to cvik a plno klubek naháčkováno / není sloupek jako sloupek ;-) /
    Tak a´t se Vám v tvoření i blogování daří !

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni. Musím ti napsat ;-) Uplně náhodou jsem narazila na tvoje stránky. Jsem háčkařka začátečnice. Je mi 33 let a mám 1,5 roční holčičku. Háčkovat jsem začala pro ni :-) . Umotala jsem pár čepiček nějaký klobouček a plánuji hračku. Karolínka miluje ovečky tak hledám nějakou inspiraci. Taky se pokusím uháčkovat podle tvého návodu koníka ;-). No jsem na sebe zvědavá. Ale proč ti vůbec píšu. Chci ti poděkovat za ty tvoje stránky. Jsou užasný. Na tvé stránky zabloudím vždy když mám chviličku a každou návštěvu jsem nadšenější. Díky moc a jen tak dál. Přeji krásný den Monika a Karolínka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!