28. března 2012

Příjemné maličkosti

Jaro v paneláku není upřímně nic moc. Není nad to, když je možnost otevřít dveře a vyběhnout rovnou do probouzející se zahrádky.



Tak jsem aspoň nakoupila něco petrklíčů a narcisek. Loňská hyacintka měla pocit, že nesmí zůstat pozadu, a rozhodla se pořádně to rozbalit.




Dopřála jsem jí aspoň nový háčkovaný obal.

I tak to ale chtělo ještě nějak doplnit...



A stačily k tomu tyhle nádherné zápichy z Lidlu. Velké...



... a malé. Do květináčků, do váziček... Za pár korun spousta parády...



... a k tomu ještě veselé pruhované ubrousky a obrázkové papírové košíčky na mufinky z DM drogerie...



... které si vylepšíme zdobícími tubičkami. Děti už se na to moc těší. To se budeme míííít...

Stačí pár barevných veselých maličkostí a hned je i to panelákové jaro krásnější!

HEZKÝ VEČER!

4 komentáře:

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!