30. dubna 2012

Čarodějnice a výročí


No jo, letí to... dnes je to přesně na den 13 let od naší svatby... zvláštní den, řeknete si zřejmě, na čarodějnice... vybral ho manža a to z ryze praktického důvodu... aby si ho pamatoval... a pamatuje... každý rok v tento den mi nosí malou kytičku a k ní... figurku čarodějnice... mám jich poctivý tucet a doufám, že dnes načneme druhý tucet... že opět nezapomene...


Každá je jiná, ikdyž je to prý rok od roku větší fuška sehnat zase jinou, asi čarodějnice vycházejí z módy... prapodivná sbírka... pro mě má ale větší cenu než kupa briliantů... jsou totiž darované od srdce a z lásky...

A tak mi nedá, abych si aspoň trošku nezavzpomínala...

Svatba se málem nekonala... celý duben lilo, byla strašná zima a já hysterická, protože jsem měla dlouhé šaty s vlečkou a krajkovým živůtkem... a začínala pátý měsíc těhotenství, takže hormony na tom měly taky svůj díl... ale nebe se umoudřilo a den před svatbou nadělilo vpravdě sváteční počasí... tak pojďte zavzpomínat se mnou...


Tohle album se mi na první pohled strašně líbilo a musela jsem ho mít... ikdyž po tom, co jsem zjistila cenu, mě málem odvezli rovnou do porodnice... před třinácti lety stálo 490,-...


Poctivě jsem si vylisovala myrtový věneček, co jsme měli jako ozdobu na autech, a malé myrtičky z klop svatebčanů... a samozřejmě jsem si schovala jeden výtisk našeho svatebního známení...


O digitálních fotoaparátech či fotoknihách jsme tehdy neměli ještě ani tušení... tak jsem si aspoň trošku pohrála a album s klasickými fotkami si pastelkami ze školy vyzdobila... na této fotce jsem se svým milovaným taťkou...


Při obřadu...


Těsně po obřadu ještě v oddací síni...


... a venku před síní... k té kytici nutno dodat, že byla sice krásná, ale těžké terno pro alergika... však jsem taky celý obřad proslzela a prosmrkala... a ne zrovna dojetím ze síly chvíle... fuchsie a lilie už tedy nikdy, to vím naprosto přesně...


... povedená kamarádská taškařice... železná koule s řetězem na nohu a klíček frrr! do blízkého křoví... tak to měli smůlu, hoši, rovnou jsem jim řekla, že to mají vážně blbý, ale že pro něj nejdu... tak se chvilku šklebili a vytáhli z kapsy náhradní... asi už mě znali...


Z focení na trávníku před obřadní síní...


Po pořízení téhle fotky jsem sebou při snaze vstát výstavně řízla na záda... ještěže jsem měla několikero spodniček... manža mi nepozorovaně stoupl na vlečku... na svatbě má být sranda... to nám dokonale vyšlo...


V ten den rozkvetly snad všechny kytky v okolí... jakoby si to nechávali zrovna na ten náš den...


A jedem, teď už nás nic nezastaví... snad nám to vydrží jako těm labutím...


Do zvláštního alba jsem sesbírala a nalepila i všechna svatební přání... a že jich tedy je... sotva se mi tam vešla... všechna jsem si znovu přečetla... a nostalgicky zamáčkla slzu...


Měsíc jsem pod pěti výtisky Zlatých stránek lisovala vzpomínku na mojí svatební kytici... ani po těch letech neztratila nic ze své tehdejší krásy... talespoň pro mě ne...


KRÁSNÝ POSLEDNÍ DUBEN A AŤ VÁS VEČER NEUPÁLÍ, HOLKY!!!


*************************************************************

HOLKY, VŠEM VÁM MOOOOOC DĚKUJU ZA MILÁ A KRÁSNÁ PŘÁNÍ... SBÍRKA SE ROZROSTLA O DALŠÍ KRASAVICI ČARODĚJNICI... A KROM TOHO JSEM JEŠTĚ DOSTALA VYNIKAJÍCÍ FRANCOUZSKÝ MARCIPÁN V ČOKOLÁDĚ S RŮZNÝMI PŘÍCHUTĚMI (ŇAM ŇAM ŇAM) A ŠVÝCARSKÉ ČOKOLÁDOVÉ SRDÍČKO... TO ASI NIKDY NESNÍM... IKDYŽ... DOBRÁ ŠVÝCARSKÁ ČOKOLÁDA JE DOBRÁ ŠVÝCARSKÁ ČOKOLÁDA... HEZKÝ KVĚTEN!!!



14 komentářů:

  1. Leni, krásné vzpomínání. Posílám velikou gratulaci k výročí. Já dnes ráno vzpomínala, že právě před rokem jsme byli na svatbě manželova nej kamaráda a mojí sestřenici se narodil kluk. Datum na které se nezapomíná, viď. Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko... je to super datum, zatím nám nese štěstí... hezký večer! L.

      Vymazat
  2. Leni, moc gratuluji k výročí. Nevěsta krásná a navíc moc šikovná, žádná čarodějnice! :-) Ale je to od manžela moc hezký zvyk ty figurky až budete slavit zlatou svatbu nevlezou se ti na stůl. :-D Měj se, Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, díky díky moc! Já jsem čarodějnice, ale dobrá :D ty figurky jsou výborný, taky se mi to moc líbí... upřímně, už se mi do poličky přestávají vlézt teď... co s nimi za pár let, fakt netuším... Pa! L.

      Vymazat
  3. Leničko, hezky si oslavte výročí! Přeju vám ještě spoustu šťastných a zdravých let!
    Fotky jsou krásné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky moc! Na to, že jsou to papírové fotky ofocené digitálem, to celkem jde... čekala jsem to horší... Hezký večer! L.

      Vymazat
  4. Leni, už je sice 1. máje, ale i tak ještě dodatečně gratulace k výročí... krásně to muž vymyslel a sbírka čarodějek nemá chybu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju moc! Sbírka se hromadí, dostala jsem další... Pa! L.

      Vymazat
  5. Lenka, gratuľujem k výročiu...my s manželom, tiež takto radi spomíname a tento rok to budu už naše 25 spoločné spomienky :-DDD
    ...tak nech Vám to vydrží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janulko, děkuji Ti moc! No páne, 25 let... upřímně blahopřeju... to už je na metál... ať vám vydrží ještě aspoň dalších 25 let... Hezký večer! L.

      Vymazat
  6. I já se připojuji a gratuluji k výročí :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Hey there would you mind letting me know which web host you're utilizing?
    I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers and
    I must say this blog loads a lot faster then most. Can you suggest a good
    web hosting provider at a reasonable price? Many thanks, I appreciate it!



    Here is my web blog - Click Link

    OdpovědětVymazat
  8. As illustrated within the chart, the meme’s reputation has been steadily declining in search queries throughout the 2000s.

    DD Ski Journey

    Stop by my web-site; party pills

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!