24. dubna 2012

Druhé kolo

Celorodinná viróza z minulého týdne se rozhodla, že v prvním kole byla slabá a pravděpodobně by to zcela a naprosto projela, tudíž je třeba začít kolo druhé a vydatnější.

Druhé kolo začal v pátek můj milovaný puberta: celý den veselo, hurá hurá, už je pátek, večer si dáme na DVD film, páč v TV opět nic převratného, k tomu kolu, brambůrky a bude bájo večer. Bájo večer byl, ale s hlavou v kyblíku. Neptejte se, co bylo v tom kyblíku, když hlavu vyndal. Nelíbilo by se vám to...

V sobotu a neděli relativní klid. To by ovšem nebylo pondělí, aby nepřineslo něco převratného. Já, posilněna snadným vítězstvím nad viry, jsem byla opět skolena. A rovnou pěkně na kolena. Naštěstí "jen" rýma, kašel, bolesti kloubů. Bez hlavy v kýblu. Jenže už nemůžu být doma, musím do práce, tak je to o to výživnější.

Nejhůř to bohužel odnesla naše milovaná princeznička. Už v noci špatně spinkala, budila se a plakala... a protože to znám  z minula, bylo mi jasné, že to přijde... a přišlo... v úterý ráno skelný pohled, žhnoucí tvářičky a teplota téměř 38°C... po týdnu doma a jednom dni ve školce jsme v tom zas.


Během dne teplota samozřejmě tu osmatřicítku přelezla. Naštěstí ne moc, princeznička měla celkem i chuť k jídlu a po Brufíku, který srazil teplotu, i ke hrám. S blížícím se večerem jsme se ovšem opět dostali přes, papat už nám nechutnalo a byli jsme celkově bez nálady.

Dílo zkázy jsem dovršila vlažnou sprchou, abych aspoň trošku srazila teplotu před spaním, čímž jsem si vykoledovala řev vražděného podsvinčete, který se řádně nesl akusticky velmi výkonnými stoupačkami nahoru dolů. Ať z toho sousedi taky něco mají, že...

Krátce na to, posilněna sirupem proti kašli a teplotě, padla... A já, chtíc jí udělat radost, jsem opět sáhla po háčku a klubíčkách, pomocnících v depresi nejvyšších...


... a udělala jsem té svojí milované marodilce menšího brášku košíčka (prej nemá v čem nosit plyšáky, ač má jinak asi deset různých baťůžků, tašek a taštiček)...


... a jahůdkové prostíráníčko, o které mě už tak dlouho prosí. Snad bude mít ráno aspoň trošku radost...

A já doufám, že my budeme mít klidnou noc, jinak zítra cestou do práce asi nabourám a budeme to mít komplet.


KRÁSNÝ BEZVIRÓZNÍ VEČER!

*********************************************************

DĚKUJI VŠEM ZA POVZBUDIVÉ VZKAZY, VIROZU POMALU POMALIČKU PORÁŽÍME, IKDYŽ TO BUDE JEŠTĚ CHVILIČKU TRVAT, NEŽ SE VZPAMATUJEME... HEZKÉ ODPOLEDNE VŠEM!

6 komentářů:

  1. Leničko...hlavně nebourat !!!!!! a nepřivolávat to !!!!! Jinak toto marodění moc dobře znám. Když byla naše Terezka malá, měli jsme to doma podobně. Teď už jí je skoro osmnáct a je z nás všech doma největší držák, co se týče viróz a jiných podobných svinstev. A jinak jahůdková prostírka je fantastická, dočkáme se i návodu ? Prosím, prosím :o)Tak hodně sil, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné výtvory. Přeji všem brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko,
    no koukám, že si jaro náležitě užíváte ;-)
    Ještě, že háček tě nikdy nenechá ve štychu :-)
    Tak a´t to do konce týdne bacily udolále a můžete si užívat teplý víkend !

    OdpovědětVymazat
  4. To prestieranie je krásne, možno také raz vyskúšam, ale zatial vôbec neviem, ako nadpojiť inú farbu :-((

    OdpovědětVymazat
  5. Pro JanulaC - Jani, koukni na můj návod http://fizule71.blogspot.com/2012/04/barevne-hackovane-plochy-prechody-barev.html , je tam přesně popsané a nafocené, jak napojovat barvy. Kdyby Ti to nešlo, kdykoliv mi napiš a já se pokusím poradit. Háčku zdar! L.

    OdpovědětVymazat
  6. Jahůdková prostírka je super!
    Přeju hodně zdraví, u nás je to taky pořád, týden dva ve školce, rýma, kašel a hned čtyřicítky horečky ...
    Ilona

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!