25. dubna 2012

Moje první ocenění!!!

Dneska se mi dostalo obrovské cti...

...mně, naprostému blogerskému nováčkovi...

...nezkušenému neumětelovi, který svůj blog stále překopává, jelikož stále není spokojen...

...šťastný andílek Martinka, to úžasné a milé sluníčko, http://myhappyangels.blogspot.com/ mi udělila toto krásné ocenění...

...moje první...

Martinko, děkuji, děkuji, děkuji... 

...a podle pravidel posílám toto ocenění těmto mým andělům:







... protože tu nejsem dlouho, mnoho blogů zatím neznám... ale to se jistě brzy změní...

A co bych o sobě měla napsat v sedmi bodech? Snad asi tohle...

- miluju svůj "pytel blech", tj. svého manžu, syna Vašíka a dceru Kristýnku a snažím se jim být dobrou ženou a maminkou

- ráda spím a občas ráda trávím čas sama, jen s háčkem a klubíčkem

- ráda se podívám na dobrý film, ráda si přečtu dobrou knížku

- mám ráda dobrou kávu a k ní nějaký príma kousek dortu

- mám ráda dobrou čokoládu, čerstvý vítr a veselé barvy

- ráda háčkuju, pletu a tvořím s dětmi

 - a vlivem toho všeho dobrého stále bojuju se svojí váhou...
  

KRÁSNÝ VEČER VŠEM!


*************************************************************

A NEŽ JSEM STAČILA DOKLOFAT TENTO PŘÍSPĚVEK, DOŠLO MI STEJNÉ OCENĚNÍ TAKÉ OD MADAM POLŠTÁŘKOVÉ LEI http://pletenepolstare.blogspot.com/ ...

...NĚKDY SE TO TAK PĚKNĚ SEJDE...

...LEO, MOC MOC MOC DĚKUJU...

7 komentářů:

  1. Leničko, moc blahopřeji, ocenění je u tebe v dobrých rukou! A děkuji, je to pocta!
    Přeju klidný večer a princezně, ať je brzo líp!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko...gratuluji ti k prvnímu ocenění a moc děkuji Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, není vůbec zač a také děkuji. Ty si ho se svojí šikovností zasloužíš. Pá. Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda Leni, moc blahopřeji k ocenění. Já jsem Tvůj blog objevila asi před dvěma dny a jsem za to moc ráda. Zrovna začínám šermovat s háčkem a moc mi pomáhají Tvé návody.
    Děkuju a malé princezně přeji brzké uzdravení,
    prímový den pod sluncem,
    Jitka =)

    OdpovědětVymazat
  5. Pro Jitu=) MOC MOC DĚKUJU, JSEM RÁDA, ŽE SIS MĚ TU NAŠLA A ŽE TI MOJE NÁVODY POMÁHAJÍ V UČENÍ SE ŠERMU S HÁČKEM :D... HEZKÉ ODPOLEDNE! L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni, gratuluji ti k tvému ocenění a děkuji ti za ocenění pro mne, moc si toho vážím. Hezký večer, Simona

    OdpovědětVymazat
  7. Leni... gratuluji k ocenění ... a zrovna Ti za ocenění děkuji ...

    ... příjemný víkendík Denisa

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!