19. dubna 2012

Nerušit - stonám...

Nikdy neříkej nikdy. Stokrát omletá pravda. A stokrát podceněná.


Dobře mi tak. Proč jsem si myslela, že když v sobotu dceři píchali ucho, v neděli prozvracela odpoledne, manža přišel v úterý průhledný jak duch se slovy "Umírááám, umírááám", syn ve středu zvracel ve škole a navečer ho začala bolet hlava a v krku, tak MNĚ se to sakra vyhne?

Protože jsem prostě nepoučitelná. Jako každá matka. Dávám svým zeleným dětem pusinky a průhlednému choti jakbysmet, sbírám posmrkané papírové šnuptychle, aby s nimi ti marodílci chudáčci nemuseli ke koši či záchodu, vařím čajíčky, běhám od jednoho k druhému a prostě funguju.

Ale teď už ne. Už se mi nechce. Padlo to na mě taky. Začalo to už navečer: něco mi v krku svádělo krutý boj s imunitou. Něco na způsob Mach a Šebestová vs. Kropáčkova angína. Pokusila jsem se to něco postupně umlátit čajem, dvojitou dávkou céčka, echinaceovými kapkami a Orofarem.


Nic.

V noci jsem se dvakrát vzbudila se šílenou bolestí v krku a s přesvědčením, že už v životě nepolknu.

Ráno jsem nemohla promluvit. O tom, co se mi pak podařilo vydolovat z horních cest dýchacíh a poslat do aha, raděj ani nechtějte vědět.

Odpoledne jsem musela zajet do práce a trošku šéfovi proklestit cestu bankovními výpisy, fakturami a pokladními doklady. S dcerou v závěsu. MHD, páč manža opět nenechal doklady od auta doma a ač auto na doklady nejezdí, policisté bývají obvykle jiného názoru.

Blíží se večer a fakt mi nejni dobře. Teplota se začíná blížit k 37°C. Hlava se hlásí o svá práva a odmítá si to nechat vysvětlit Panadolem. Bacily v krku mají zřejmě Orofar za príma pitíčko.

Zítra jdu s dcerou na kontrolu. Doufám, že už bude OK, protože já fakt nejsem. Jestli to bude třeba, nechám si dobrovolně napsat antibiotika.

A dneska ať po mě doma už nikdo nic nechce. Moje denní maximum již bylo překročeno. Materiál je unaven a hrozí fatální poškození výrobku. Vzpomínejte na mě v dobrém.



STÁLÉ ZDRAVÍ A HEZKÝ VEČER!

10 komentářů:

  1. Jejda Leni, hlavně neumři byla by to nenahraditelná škoda. :-( Mě zabírá Coldrex max grip, po vypití jednoho hrnečku jsem do půl hodiny funkční na cca 4 hodiny a pak si vezmu další a pak jak zázrakem většinou už nepotřebuji další. Jo a nepracuji pro Coldrex je to jen vlastní zkušenost. Tak se brzo doma uzdravte. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, neumřela jsem, kupodivu jsem prospala celou noc... Coldrex si koupím, díky za radu, dneska už je o to krapítek lepší... Hezký pátek! L.

      Vymazat
  2. Brzké uzdravení...to znám...jako bych to psala já. Nedávno měly holky chřipku, pak Jenda a nakonec já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Amelie... já myslím, že to je úděl nás maminek vydržet to s dětmi a padnout až jako poslední... my prostě musíme v krizi fungovat, ikdyby se nám nakrásně nechtělo... Vy jste toho nádherným zářným příkladem... obdivuji Vaší vůli a vytrvalost s Jendou... patří Vám čest a ohromný dík... jak to vypadá s mateřinkou, podařilo se někde? L.

      Vymazat
  3. No, Leni, doufám, že teď už spíš jako ta princezna v minulém příspěvku.
    Ať ti je brzo líp!
    Dobrou noc, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, Helenko, večer jsem padla jako za vlast... dneska je to o krapítek lepší... snad už je krize za mnou... Hezký pátek! L.

      Vymazat
  4. Lenko,
    také přeji brzké uzdravení !
    My právě začínáme - dcera do rána střevní problémy :-(
    Čeká nás asi moc pěkný víkend ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilčo, už se to zlepšuje, Mudra mi nacpala spešl kapky do nosu a pastilky na cucání, dala jsem si řádného panáka echinaceových kapek a zlepšení už je cítit... Držím pěstě, ať jste brzy fit... Pa! L.

      Vymazat
  5. Jojoj tak snad už je ted lépe .... Přeji brzké uzdravení a pohodový víkend Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, ano, už je to lepší... víkend bude snad v poho... hezký víkend i Vám! L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!