17. května 2012

Další úžasné ocenění!



Včera se mi dostalo té opětovně té cti a já a můj začínající blog jsme byli oceněni...

Tentokrát od úžasné a milé Emily http://rexona-domov.blogspot.com/, které tímto ze srdce mnohokrát děkuju...

A protože toto ocenění nemá určená pravidla, posílám ho všem těm, kteří mi zachovávají přízeň a kteří ke mě chodí pro inspiraci, na počtení nebo jen tak...

Jmenovitě pak těmto milým duším:



















všem šikulkám a šikulům U Vincenta - http://uvincenta.blogspot.com/





EMILY, JEŠTĚ JEDNOU MOC MOC DĚKUJU!!!


18 komentářů:

  1. Leni, gratuluji, určitě bych ti ho také poslala:-), díky, že bloguješ. A děkuji za ocenění od Tebe! Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, gratuluju a moc děkuju! Od autorky takového inspirativního blogu to potěší dvojnásob.
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Leni moc gratuluji a s pokorou děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Leni i já moc gratuluji k ocenění. A za to pro mě děkuji. Jsi velkou inspirací ....

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju, Leni, za milý dárek. A moc gratuluji k Tvému ocenění.
    Prímový den pod sluncem,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, zrovna od Tebe ttaková slova chvály a ještě ocenění? Moc děkujeme a gratulujeme, opravdu jsi ohromně šikovná a jsi můj vzor!

    OdpovědětVymazat
  7. Leni moc ti děkuji za udělení ocenění a současně gratuluji k tomu tvému. Musím si až budu mít chvilku tvůj úžasný blog pořádně prošmejdit.. hezký večer Dita

    OdpovědětVymazat
  8. Lení,
    moc děkuji ! :-)
    Ještě, že to není za háčkování , to bych nedostala nic ;-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
  9. Lenka, zo srdiečka, ďakujem!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, gratuluji, opravdu máš moc pěkný blog, ráda sem nahlížím, i když teď mám nějaké zpoždění ;-) A moc, moc děkuji za ocenění a přízeň mého skromného blogu! Krásný víkend, který snad konečně už bude i teplejší... bude se dát jít s háčkem i ven ;-). Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Leni, gratuluji ti k zaslouženému ocenění a moc děkuji za ocenění pro mě, moc si toho vážím. Hezký víkend, Simona.

    OdpovědětVymazat
  12. Leničko, gratulujem..a velmi pekne ĎAKUJEM:o)))No hlavne som rada, že som prišla k Tebe konečne už aj ja..na návštevu a pozoooor sledujem tvoj krásny blog:o)Srdečne Ťa zdravím ,prajem krásny víkend a teším sa na tvořeníčko:o)Mia.

    OdpovědětVymazat
  13. Olá!!
    Amei seu blog!!é LINDO!!LINDO!!Parabéns!!!
    Um ótimo final de semana para você!
    Marcia

    OdpovědětVymazat
  14. Leni moc děkuju-- moc mě to od Tebe potěšilo a pohladilo po duši :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Lenička moja nedalo sa skôr, ale ďakujeeeem zo ♥ za to krásne ocenenie a aj za všetky milé komentíky u mňa...papaa krásny víkend ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, moc a moc blahopreji k oceneni a zaroven dekuji za to od tebe. Velmi mne potesilo a taky dekuji za ta mila sluvka. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Leničko.....dnes jsem se vrátila skoro po týdnu z Německa a čekalo mě velmi krásné překvapení v podobě ocenění....ze srdce Ti za něj děkuji...mám velikou radost Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky Leni,

    děkuji Ti moc za ocenění, udělala jsi mi radost a zároveň Ti chci moc pogratulovat k jeho udělení.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!