9. května 2012

Kaktusovo


Dneska vás zvu na třetí, předposlední část mojí virtuální prohlídky Botanické zahrady při Přírodovědecké fakultě UK v Praze Na Slupi.

Mám pro vás spoustu krásných záběrů sukulentů a kaktusů, mnohé z nich právě kvetly nebo se na to v nejbližší době alespoň chystaly... fotky jsou brané přes sklo, tak prosím omluvte jejich občas nevalnou kvalitu...

Tak pěkné pokoukání!




























Tak to by pro dnešek bylo všechno... příště se podíváme do zadní tropické části skleníku a hlavně do jezírka, kde plave spousta krásných ryb... hlavně jedna, se kterou se určitě rádi seznámíte... sumeček žraločí neboli pangasius, na kterém si spousta z vás určitě občas ráda smlsne... tak ať vidíte, cože to vlastně jíte... nebojte se, je to krásná ryba... ikdyž pořádně velká!

Hezké slunečné odpoledne!


2 komentáře:

  1. Kaktusy moc nemusím, ale fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,kaktusy si oblíbil náš Adam a jak to je o tom sedlákovi a bramborách, navzdory absolutní nepéči mu i kvetou... Já mám raději sukulenty.
    Krásné fotky!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!