23. května 2012

Ocenění


V krátké době mě "dostihlo" další ocenění... tentokrát od milé MADAM POLŠTÁŘKOVÉ Lei... Leuško, moc moc Ti za ně děkuji!!!

A protože jsem toto ocenění nedávno dostala také od Emily, nevěnuju ho tentokrát nikomu jmenovitě.

VĚNUJU HO VŠEM MILÝM A ŠIKOVNÝM TVOŘILKÁM... AŤ UŽ TVOŘÍTE HÁČKEM, JEHLICEMI, JEHLOU, TUŽKOU, PASTELKAMI ČI VAŘEČKOU... PROSTĚ VŠEM, KTERÉ RÁDY NĚCO VYRÁBÍTE, TVOŘÍTE A DĚLÁTE TAK TENTO SVĚT HEZČÍ!!!

Vyzvedněte si jej prosím a umístěte na svůj blog.

Děkuju vám všem za přízeň, kterou mě a mému blogu věnujete... je to pro mě obrovská pocta... je mi tu mezi vámi dobře a budu se snažit být plnohodnotným členem této příjemné a milé "sekty".

KRÁSNÝ DEN VŠEM!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!