4. května 2012

Vyrobeno s...

Strašně jsem chtěla svoje razítko... abych mohla taky vyrábět takové krásné ceduličky na svoje výtvorečky jako některé z vás šikulek... u Klárky jsem objevila krásná razítka... na zakázku je vyrábí šikovná Klárka N. z MMB... neodolala jsem... tři dny jsem se mořila s návrhem... a tohle ze mě vypadlo...

Jasné, stručné, snad i zapamatovatelné... už se těším, až bude hotové... budu razítkovat a tvořit jak o život... jako kdyby tomu jindy bylo jinak, že...

Líbí se vám? Mě moc...

HEZKÝ SLUNÍČKOVÝ PÁTEK!

1 komentář:

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!