29. června 2012

Hurá, prázdniny!


Konec školního roku je, snad jen kromě vánoc, asi nejočekávanějším dnem mezi školou povinnou mládeží. Pokud by se obešel bez nepříjemné banality zvané vysvědčení, mohli by ho mít dvacetkrát do roka.

U nás byl maličko nostalgický: princeznička završila svůj první rok ve školce, kam díky svým chorobám spíš nechodila, než chodila, a puberta dokončil šestou třídu základky. Ač první ročník druhého stupně, pořád ještě v podstatě brnkačka. To pravé vzrůšo nastane až po prázdninách, od sedmičky.

Oba je musím moc pochválit: po prvním, slušně řečeno krušném měsíci, si maličká na školičku zvykla a ke konci školního roku byl občas jí odtud odpoledne vyrvat, protože "sem si eště nestihla pohrát, mááámooo!". A puberťáček mě ve škole velmi mile překvapoval svým zodpovědným a vcelku pozitivním přístupem ke studiu. Samozřejmě až na pár výjimek, které prostě musí být, aby potvrdily ono pověstné pravidlo. Abych to shrnula, přinesl na kluka v šestce velmi dobré vysvědčení: pouze tři dvojky, jinak samé jednušky. Dokonce i z chování :o).


Na rozloučenou jsem do školky pančelkám uháčkovala naše oblíbené veselé ptáčky podle Lucy (attic24). Pančelky byly nadšené a zamáčkly slzu, takové dárky prý jim ještě nikdo nevyráběl...


Princeznička si pro svojí nejmilejší kamarádku ve školce přála sovičku, jakou jsem jí uháčkovala ke kabelce, jen růžovou. Tak jsem jí vyhověla... ostatně kdo by tomu mláděti nevyhověl,že...


Mám nový tip na křidélko k sovičce, doplním ho k návodu, tak tam mrkněte, kdybyste ho chtěli vyzkoušet.


A ještě něco ze zahrádky: manža si na chalupě do záhonku, který by byl jinak výjimečně neobsazen, vysel směs "Letní louka". A takhle nádherně mu to kvete... Mám ještě spoustu dalších krásných fotek, vložím je v příštím příspěvku, až bude víc času. Až děti pozítří odfrčí s babi a švagruší na chalupu a já budu mít tři dny klídek... jsem ohavná, já vím, když se těším na pár dní bez dětí, ale kdo nemá děti, neuvěří, jaká je to lahoda vypakovat je na pár dní z domu... bože, jak já se na to těším!

Jinak se dnes snažím moc nehýbat, bo teplota se u nás vyšplhala k této šílené hodnotě. A já tohle vedro tak špatně snáším!


Koukám, že máme ten teploměr ňáký počuněný... jdu ho utřít...

PÁ A KRÁSNÝ VÍKEND!

Vaše


2 komentáře:

  1. Leni, já se také nemohla dočkat prázdnin. Já zas budu mít od září předškolák - Vašík se už nemohl dočkat a pořád se ptal, kdy už bude předškolák. A je to tady. Dárečky jste nachystaly krásné. Já jsem včera začala háčkovat kabelku podle tvého návodu a jde to super, jen jsem od toho stále odbíhala k PC - seděli jsme totiž s manželem na terase, no a noťase si pořídím až nám tento stroj doslouží - to se pak bude venku tvořit jedna radost. A Leni k obědu budou tvarohové knedlíčky z bábinčiny kuchařky. Krásný první prázdninový víkend a užij si volno ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni :o) Moc dobře vím jaké to je toužit po pár dnech klidu a odpočinout si od toho ustavičného štěbetání :o) Mě se vždy ale hned druhý den začlo stýskat :o)Tvému manželovi zahrádka kvete krásně :o) a já také moc velké výkony v těchto tropech nepodnikám :o)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!