20. července 2012

Bez chuti a bez signálu


Dneska je mi tak ňák divně.

V neděli jsme byli v pražské ZOO, která je mimochodem úžasná, krásná, báječná, zábavná, proměnejlepšínasvětě a ač jsme nalovili skorem 300 fotek (a některé jsou fakt boží), ňák nemám chuť se jimi probírat, promazávat, upravovat atakdále.

Prostě mám nějak vygumováno. V těle i v hlavě. Vyhoříno. Mínus. Ničevo. Nula.


Včera mi syn odjel na tábor (áááá, už se mi stýskáááá).

Nějak mě fofr předešlých dní semlel. Ač moje děti stále někam vyrážejí a já tudíž stále něco balím a zařizuju jejich přesun, mám to v podstatě v malíku. No, a nebo právě proto. Už toho mám asi nějak dost. A zabalit puberťáka na tři týdny, aby měl všechno dost, bo si nedělám iluzi, že by si tam cokoliv kdykoliv vypral, s botami velikosti 44, je fakt kumšt. Hlavně narvat to všechno do zavazadla "rozumných" rozměrů, jak psali organizátoři tábora v pokynech. Je lodní pytel dostatečně rozumné zavazadlo? Protože nám se to do ničeho menšího nevešlo...


Nemám chuť na nic. Do práce, domů a hotovo. Nic ani ťuk. Ještěže jsem tento týden "bytem" u našich, kteří hlídají naší malou princezničku Kristýnku, protože školka má prázdniny.

To je taky kapitola sama pro sebe. Provoz mateřinek o prázdninách. Fakt nemám tušení, kam si ti dobráci z místního úřadu myslí, že si dáme děti o letních prázdninách, když zavřou všechna hlídací zařízení. Dřív aspoň u nás bylo to, že o prázdninách byla otevřená každý měsíc jedna školka, aby pokryla hlídání dětí, které neměli rodiče kam dát. Dneska - první tři týdny a punktum. Šlus. Finíto. Víc ani pink. Fakt nevím, jaký má smysl, že mají VŠECHNY školky otevřeno první tři týdny prázdnin a pak žádná. To mi přijde jako fakt stupidní pakárna. Prý o to nebyl zájem. Chachá, říkám já, u nás bylo vždycky nabito.


 Asi si koupím kolo. A pojedu někam do polí a luk. Kochat se. Relaxovat. Nasávat vůni léta a hub. 

Moje staré kolo už má zenit za sebou a nedobrovolně hnije u našich ve sklepě. Bohužel na něj nemám ve svém současném bydlišti místo. Ani na stropě v předsíni, kde je má spousta mých známých (mimochodem dost dobrá vychytávka), protože strop v předsíni máme nízký a úzký, sotva tak na koloběžku.

Ale už ho mám vyhlédnuté. Pěkně ve stylu oldies. Ta moderní se mi nelíbí. Bez duše a bez nápadu. 

Mě se líbí alá zlatá šedesátá, pěkně s proutěným košíčkem vpředu. Dám si do něj kytici lučních květů, kterou si cestou narvu. A polepím si ho veselými samolepkami. S kytičkami.


Zatím relaxuju bez kola. Tak aspoň s háčkem. Po úspěchu (hahá) mého prvního svetříku, který jsem dokončila minulý týden, jsem se vrhla na další. Tentokrát letnější. Z bílé bambusky Pandy. Je fakt moc příjemná. Ještě jsem z bambusky neháčkovala a jsem nadšená. Lehoučký, skoro chladivý materiál, na léto fakt bez chyby.

Opět jsem si vybrala vzor od DROPS Design, tentokrát tenhle. Vezmu na něj menší háček a udělám ho v největší velikosti, snad to vyjde. Držte mi palec. Samozřejmě budu průběžně informovat. 

Připravuju pro vás nový návod na príma háčkované balerínky. Už je mám hotové a nosím, večer k televizi, když se mi nechce vytahovat ponožky, jsou fakt super. A stylové. Uvidíte sami.


PŘIJDETE O SVÉ ZUBY ZA 3... 2... 1...


Na závěr aspoň trošku legrace...

Mějte se krásně a nepoddávejte se letní depresi!

KRÁSNÝ VÍKEND!

Vaše
 

12 komentářů:

  1. Lenko co ti na to říct...Asi tohle: jsi báječná "holka",která má všechno pod kontrolou a vše zvládá na jedničku. A občas si potřebuje lehnout na posečený trávník a vnímat tu vůni posečené trávy.A koukat do nebe,či do větví stromů, jak se kolébají ve větru.A nemyslet vůbec na nic.
    Ano vím, počasí tomu moc nepřeje, ale přeci se sluníčkový čas se najde.....
    Pohodový relax a dobití energie do tvého JÁ. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, moc hezké fotky, to koťátko nemá chybu ;)
    Na balerínky se těším, mám několik návodů a nevím, který použít, tak třeba ten tvůj bude nejlepší.
    Přeju hezký víkend a spoustu elánu nejen do háčkování.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Leni, ty jsi mi v mém blogu pokaždé vzpruhou, tak snad i můj komentík ti zvedne trošku náladu. Drž, bude líp. Já měla podobné období v červnu a ne a ne mě pustit. Už je přece jen líp. A vše špatné je pro něco dobré. Uvidíš. Fotky máš krásné, ty kamínkové nožky mě teda dostaly... a číča je taky úžasná, jak kočky nemusím a mám radši pesany.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, naprosto Ti rozumím, také to na mě někdy takto padne... Teď jsem byla na pár dní doma, že dám do kupy zahradu (je jako džungle) po dovolené a barák a pak vyrazím k rodičům na jih... místo toho jsem zápolila s třídenní migrénou a tak to vše honím na poslední chvíli a hotovo fakt nebude... a to jsem ještě nesklidila a nezakonzervovala celou úrodu... a z dovolené v Maďarsku mám asi 1000 fotek a kdy je budu třídit fakt nevím ;-)
    Ale Tvůj blog mě i tak hezky navnadil na léto během mé chvilky odpočinku u počítače, tak děkuji a těším se na návod na barelínky a na nový svetřík ;-) Ať Tě brzo přejde "divná! nálada a máš se hezky! Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, takové ty dny, kdy si připadám bez energie, úplně o ničem, mívám taky. Ale znáš, přejde to. Musí...U nás taky školka první tři týdny otevřená a pak nic. A do jiné děcka nevezmou. Ale zlatá školka! Co s dětma až budou ve škole, když jsou pořád prázdniny a ředitelské volna? Jinak máš vybrané super kolo! Taky chci takové, retro romantické s košíkem. Zatím se ale musím spokojit s mým "stoletým". Příští týden ho nastartuju, tak snad se pokochám v polích a lukách...Tak zatím hezky háčkuj, ať se opět můžeme inspirovat. Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, hezky odpočívej a relaxuj, ať jsi brzy opět plná své enrgie, kterou u tebe vždy cítím. A koukám, že se školkou je to všude stejné. U nás je zavřeno už od 9.července a otvírají 20.srpna - musím přiznat, že letos je mi to celkem fuk, ale příští rok, až nastoupím do práce ... A výmluvy používají školky také všude stejné - rodiče prý nemají zájem o umístění dětí jinam. Zajímalo by mě, koho se ptali. Užijsi krásný víkend a těším se na další návod ... Věra
    P.S. Zrovna jsem začala druhou kabelku.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni, prečítala som celý tvoj príspevok a ako keby som čítala nedávne udalosti od nás, po týždni prázdnin som bola hotová, lebo naše dve babule sú ešte malé na tábor, a uťahať ich je ako boj s veternými mlynmi. Takže keby ma vystrelili na planetu relaxu berem ťa zo sebou :) Prajem veľa síl a teším sa na príma hačkované balerínky. Ak bude návod taký super ako na sovičku, tak idem do toho. Pohodové leto prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Lenka prajem ti co najviac relaxu aj ked viem, ze v dnesnej dobe to nejde. Svetrik co si si vyhliadla je krasny a verim, ze sa ti urcite podari. A na navod na balerinky sa nesmierne tesim, pretoze tiez by som chcela nejake urobit ale neviem ako na to. Fotky su krasne hlavne tie s tymi kamienkami. Prajem pekny vikend. Nellie

    OdpovědětVymazat
  9. ...i takové dny jsou...Ale neboj, Leni, zítra se probudíš a určitě bude líp!
    Těším se na další háčkování a moc tě zdravím!
    Helena

    PS: a to kolo si kup, je krásné a jízda je super relax :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Áááá Leni..asi epidemie :o)
    Nádech výdech..musí být lípe a to bylo aby nebylo!
    ..ale to mi nebrání se už včil postavit do fronty a se stékající slinkou a drtíc háček čekat na příspěvek o balerínkách- mrk!
    (..a představ si se v nich pak projet na tom krááásném kole- oujééé :o) )
    Hezké a ještě lepší jitro!

    OdpovědětVymazat
  11. Leni to kolo je krásné ... to si opravdu kup :o) Já měla takové nějaké nijaké dny minulí týden--neboj bude líp--už se moc těším na Tvé další příspěvky a nové dílko co vytvoříš.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Lenka, nie si sama v takejto situácii, nefandí si. A buď rada, že ešte máš malé deti, potom uvidíš, keď odídu z domu. A ešte aj manžel, ako mne (za prácou do zahraničia) a ešte k tomu ťažké choroby. Ale život je taký. Snažím sa tešiť z každej maličkosti, lebo nikdy neviem, kedy ...
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!