16. srpna 2012

UŽÍVÁM SI...

Jak jsem poslední tři týdny blog a potažmo i vás šidila a flinkala to, protože jsem lítala mezi dětmi u našich na chalupě a prací, tak tenhle týden si fakt užívám. Mám pro blogík i pro vás času habakuk.

Manža si vzal dovolenou a vyvezl děti ke svojí mamuše na chalupu. A já mám tím pádem dovolenou vlastně taky. Chodím sice do práce, ale je to neuvěřitelná pohoda: ráno si v klidu vstanu, aniž by mi někdo skočil na hlavu s hurónským řevem "Mamííí, já už jsem vyspinkanáááá!". V klidu se vypravím, aniž bych se musela s kýmkoliv přetahovat o záchod či koupelnu. Uvařím si, co chci, a hlavně, kdy chci. Nakoupím si, co chci a kdy chci. A neméně důležité - sním si to, kdy já chci, aniž by mi to bylo v nestřežené chvíli s odpuštěním sežráno. 

Jaký binec si ráno udělám, takový ho odpoledne zase najdu. Nic míň a hlavně, nic víc. Vyperu si jen jednou týdně, protože jako samojediná víc špinavého prádla za týden nenadělám. Počítač mám jen pro sebe a nemusím se potupně dožadovat každé malé chviličky, kterou u něj chci strávit (mimochodem, stařík nám začíná odcházet, má vrtochy jak stará panna, takže jestli se tu nějaký týden dva neobjevím, tak jsem na vás rozhodně nezanevřela, ale opatřuju nový).

Koupím si dvoulitrovou vanu mojí oblíbené zmrzliny s vlašskými ořechy a s klidem jí uložím do mrazáku, aniž bych na ní lepila cedulky NEŽRAT - MAMINČINO či NESAHAT - TŘASKAVÉ (jiné cedulky u nás nezabírají a někdy nezabírají už ani tyhle dvě).

Večer si v TV zapnu těžce romantický a nestravitelný film, protože MĚ se zrovna chce. Otevřu si krabici svých oblíbených belgických pralinek (narazila jsem na ně v Lidlu a jak jsem na čokošku děsně vybíravá, tak mě teda dost mile překvapily) a spucnu jí nadvakrát a sama (má dvě patra).

A když mě ani TV ani PC nebaví, vykulím se (není divu po tom všem, co jsem do sebe nacpala) ven a vychutnávám si ten i na sídliště božský prázdninový klid (ti, co mají děti, tu nejsou, a ti, co je nemají, jsou v hospodě a před setměním ještě nebývají opilí). 

Kochám se překrásným západem slunce...


... nebo nádhernou duhou, která se objevila přímo naproti tomu úžasnému západu slunce, kde mírně pršelo...




A když mě nebaví už ani tahle čistě přírodní zábava, dřepnu do křesílka a beztrestně si mávám háčkem všemi směry, aniž bych musela dávat pozor, zda se na mě ve vášnivém zajetí hry nechystá někdo skočit a háček si vrazit do žeber nebo rovnou do oka. Nikdo mi nemuchlá klubíčka se slovy "Jůůů, to je ňuchlací, můžu si jedno vzít na mazlení?", přičemž "mazlením" rozuměj totální destrukci rozcupováním.

Mám ta svoje zlatíčka ráda nade všechno na světě, ale jeden týden v roce bez nich je prostě dovolená k nezaplacení.

A než sebou půjdu opět praštit k nějaké šílené jihoamerické telenovele, mám pro vás ještě malou ochutnávečku z mého nového háčkovacího projektu:


Bude to děsně slaďoučký, romantický a veskrze holčičí svetřík. A navíc celkem jednoduchý. Tak nabruste háčky, přichystejte klubíčka a těšte v příštích týdnech na podrobný návod!

KRÁSNÝ A HLAVNĚ POHODOVÝ VEČER!

Vaše

14 komentářů:

  1. Přeju krásnou "dovolenou" ;) hlavně ta zmrzlina mě pobavila

    OdpovědětVymazat
  2. :o) hezké písáníčko :o) Leni tak přeju krásné lenošení a doma nicnedělání :o) a už se těším na tvůj další příspěvek.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  3. to užívání zní úplně luxusně. Tiše přeju i závidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Lenka tak to tvoje pisanie ma nesmierne pobavilo :) ja este deti nemam ale viem si to predstavit a hlavne ten opis s tym klbkom na hranie to bolo dobre. Svetrik aspon jeho cast vyzera skvele. Peknu zvysnu dovolenku bez deti prajem :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko krásně napsáno,také bych potřebovala týden odpočinku,ale u nás to momentálně nejde,takže aspoň tento malý odpočinek u tebe při čtení:-)Děkuji!!

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, užívaj si vzácne chvílky. Ja som sa pri čítaní tvojich riadkov zasnívala, že raz aj u nás dačo také zažijem :)) Svetrík bude luxusná záležitosť, páčia sa mi tie kvetinky, perfektné. Užívaj a relaxuj. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Lenka, už som chcela vypnúť PC, no toto som si nemohla nechať ujsť. Skvelý článok. Tak dobre som sa už dávno nezasmiala. Ja mám "dovolenou" už pár rokov, deti sú už dospelé, no vnúčat nikde. Radšej by som menila s Tebou.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, to je přesně ta pravá dovolená, kterou bychom si všechny zasloužily ;-) Tak si ji pěkně užívej a těším se na růžovou nádheru... Pa, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Lenka, len si to uži, relaxuj!!! Na návod na svetrík sa veľmi teším, lebo Ty mi asi čítaš myšlienky :-))) Práve včera som na nete niečo podobné hladala...takže, už vopred ďakujem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak príma "dovču"! :o)
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Leni, ani nevíš jak ti tu dovolenou závidím. :-( Svetřík vypadá moc hezky, škoda, že na kluka se nehodí. Hezký víkend, Simona.

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, moc ti tu pohodu přeju a tleskám svetříčku!
    Měj se krásně, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, moc ti ty chvíle nicnedělání přeju. :-) Užívej si, dokud to jde! Ještě si pamatuji, co je to ráno tanec s dětmi než se vypraví do školky nebo školy. :-(
    Moc děkuji za návštěvu a pochvalu mého blogu. :-)
    Já musím na oplátku pochválit tvůj, máš to graficky moc hezky upravené. A tvoje háčkování je super. Já zvládnu krátké, dlouhé sloupky a nahazování. :D Víc ze mě nedostaneš. Proto obdivuji všechny, co dokáží takové krásné věci jako ty. :-) Také se budu ráda vracet.

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, tak podle toho co čtu, sis parádně užívala. Manželovi dnes začíná dovolená, tak budeme výletovat. Po obědě se chystáme vyrazit směr Babičino údolí - není to daleko a procházka parkem se myslím dá snést i tom vedru. Krásný zbytek léta ... Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!