10. srpna 2012

VESELO MUSÍ BÝT!

Tenhle vtip mi poslal můj bratr po Facebooku. Se synem jsme nad ním brečeli smíchy asi dvacet minut. A tak mi to nedá, abych se o něj s vámi taky nepodělila, bo doufám, že se vás v této poněkud smutné době také tak rozveselí, jako nás.



ON: Ale já nebyl až tak ožralý! Ne?


ONA: Nééé! Jen sis na sebe sypal třpytky a řval: "Jsem Edward Cullen!".


Hodil jsi s mým křečkem o zem a zařval: “Pikaču, volím si tebe!”. 



Potom jsi hodinu křičel ve skříni, že vchod do Narnie nefunguje, a když jsi vylezl, stoupl sis do krbu a neustále křičel: "Příčná ulice!".



A pak jsi řval na moje auto: "Optimusi, já vím, že jsi to ty, TRANSFORMUJ SE !"



Zbytek noci jsi vypouštěl bazén s tím, že hledáš Nema, a když ses vracel domů, skočil jsi po bezdmovci a křičel “Brumbále, ty žiješ!"



Tak den plný smíchu!

Vaše,



6 komentářů:

  1. HP stále ŽIJE! :)))
    Dík J.=)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Pikaču, volím si tebe! :D :D :D Tento vtip už jsem v podobné verzi jednou dostala, byly tam trošku jiné - a tuším ostřejší - výbrky, ale i tak--- po únavném dnu vykouzlil úsměv na tváři. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Lenko,
    prodloužila jste naší rodině život aspoň o hodinu :-)) Nejlepší hláška byla o tom křečkovi - Pikaču :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  4. Skvěléééé ...
    Leni krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, skvělý vtip :-) Křeček je fakt dobrý a pak se mi líbil ten krb :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni, dlouho jsem tě nenavštívila a koukám, že máš blog!!! No to jsem nadšená, já dlouho nevzala háček do ruky a ted se zase začal hlásit o slovo :-)) Hned si tě ukládám, ikdyž já svůj blog dosti zanedbávám:-(
    Vtip je úžasnej:-))))) mám podobnej, jmenuje se svině kukačka a u toho jsem se taky málem počůrala:-)))nejde mi zkopírovat, pošlu ti mejlem:-)))
    Přeji ti krásný víkend
    Katka (Tlačka)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!