14. srpna 2012

VÝMĚNA V BARVÁCH PODZIMU


Začátkem týdne "vyhlásila" Věrka u sebe na blogu podzimní výměnu. S příznačným tématem "PODZIM". 

A jelikož astronomický podzim začíná letos 23. září, jednou z podmínek je, aby do tohoto data byly všechny zúčastněné balíčky u svých nových majitelek.

Všechno ostatní najdete u Věrky na blogu.

A jelikož chci vyzkoušet nový projekt, podzimní výměna přišla jako na zavolanou. Tak jsem se do toho hned dala, abych měla náskok a dokončila a hlavně poslala balíček včas.


Snad fotografií rozdělaného dárečku neprozrazuju moc...

A ještě se musím pochlubit svým novým výtvorem pro mojí malou princezničku. Pravda, ležel v košíku rozdělaný už od jara, bo mi došla příze a jako na potvoru tahle barva v létě prostě nebyla in. Tak jsem si musela počkat.


Vzoreček je moc krásný, trošku složitější, takže pro spíše pokročilé háčkařky, ale určitě stojí za to ho vyzkoušet, protože je opravdu nádherný a hned tak někdo ho mít určitě nebude.


Návod na čepičku jsem našla na Mimibazaru u Haničky Holátko (její návody jsou super, kdybyste chtěli zkusit, něco vám nešlo nebo jste nerozuměli, klidně Haničce napište mailík, ráda vám odpoví a poradí).

Použila jsem 100% mercerovanou bavlněnou přízi Camilla a háček č. 3, na obvod hlavičky cca 52-54cm jsem spotřebovala jeden a půl klubíčka plus nějaký zbytek na kytičku.


Střapatá gerbera je podle knížky Háčkované květiny, myslím, že se na čepičku docela hodí. 

Takže nezapomeňte na podzimní výměnu, stále se můžete ještě hlásit, uzávěrka přihlášek je posledního srpna!!!

KRÁSNÝ VEČER!

Vaše

10 komentářů:

  1. Ahoj Leni, děkuji za reklamu. Já už druhý večer sedím u tebe na blogu a dodělávám druhou kabelku. Myslím, že zítřejší večer strávím opět u tebe. Ale myslím, že to do té avízované soboty stihnu.
    Jé a Leni, neměla bys prozrazovat svůj dárek do výměny - to jsem tam asi měla napsat, tak já to doplním.
    Čepička pro tu tvoji princezničku vypadá skvěle ... hezkou dobrou noc ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že se Ti u mě tak líbí :o) s tím prozrazením dárečku do výměny, vím, že se nemá prozrazovat, chtěla jsem jen trošku nechat nakouknout, ne prozradit, je to tak evidentní, o co jde? Když tak smažu!!!

      Vymazat
    2. Ahoj Leni, tak jdu zas na návštěvu. Potřebuju dodělat poslední kabelku, i když musím říct, že si to už docela pamatuju. Tak jen nakukuju na některé detaily.
      S tím dárečkem do výměny - no uvidíme, jestli jsem se trefila. A nebo jestli jsem úplně vedle.
      Měj krásný večer ... Věra

      Vymazat
  2. Ahoj Leni, krásne prekvápko, páči sa mi že je také hebunké, chlpatučké a určite aj teplučké, žeby šála? No neviem, necháme sa prekvapiť. Leni, aká je to priadza, hľadám niečo na štucne pre dcérku, niečo tenšie ale aj teplé, tá tvoja sa mi celkom pozdáva. Čapička sa veľmi podarila, keď boli dievčence malinké, tiež boli vyčapičkované ku každému kompletíku iná. Pekný deň ti prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, díky moc! Je to příze Angora od Madame Tricotte Paris, je opravdu nádherná, heboučká, měkkoučká... a co z ní bude do výměny, neprozradím, nechej se překvapit!

      Vymazat
  3. Leni, páni! Já se odmítám vzdát léta, a tudíž jsem podzimem vždycky trochu zaskočená a nepřipravená...a to jsem prý podzimní typ...
    Měla bych si z tebe vzít příklad!
    Moc pěkné, krásné barvy!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem se přihlásila a moc se na výměnu těším,což mi připomíná,že to musím také říct holkám u mne na blogu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná čepička, vzoreček je zajímavý... třeba někde vyzkouším. Také jsem se přihlásila do výměny a už se těším...
    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, to je paráda. No, už strašíte podzimem, hmmmm... :D Ale výrobky krásné!!! Nadmíru. Škoda že jsem takový výrobce amatér, hned bych se přidala.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni, čepička je nádherná. Ten vzorek už chci nějakou dobu vyzkoušet a teď když vidím tvou krásnou čepičku musím ho zkusit hned.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!