29. září 2012

DĚKUJI...


Opět se mi dostalo té neobyčejné cti a já a můj blog jsme byli oceněni.

Tentokrát to není ani tak ocenění, jako spíš vyznamenání. Alespoň pro mě.

Mnohokrát za ně děkuju Klárce (Ma belle maison) a Věrce (Věrky tvořeníčko).

...  pokud cítíte, že je na světě bytost, která si zaslouží obyčejné a jedno z nejhezčích slov na světě "děkuji", vytvořte nový příspěvek, zkopírujte obrázek, tento text, vložte jeho blog adresu,upozorněte jej na tento odkaz v jeho komentáři a vyznejte se mu. Stačí jedno slovo nebo 100, je to na Vás. Pošlete to 2 lidem, jako symbol dvou rukou, kteří si mají pomáhat. Co můžete uděláte dnes, neodkládejte na zítra. Kdo ví, co bude zítra. Své pocity a emoce co nosíte v sobě, patří světu a lidem kolem nás. Dejte mu - jim je. Děkuji!

A komu je poslat dál? Těžké, pro mě moooc těžké...



Protože bytostí, které denně přicházejí se srdcem na dlani a zaslouží si dostat ho kus zase od jiných, je tolik...

Za mě je to pro tentokrát:



Lea, moje milovaná Madam Polštářková (http://pletenepolstare.blogspot.cz/) - její krásné šití mě stále nepřestává uchvacovat

a

Jana z Víkendového domu (http://vikendovydom.blogspot.cz/) - miluju její cit pro to, jak umí vdechnout nový život starým věcem, které už nikdo nechtěl

A ještě kousek posílám svým rodičům, svému úžasnému muži a svým milovaným dětem.

Děkuji vám všem, jsem ráda, že vás mám.

Vaše,

12 komentářů:

  1. Leni gratulujem! Zaslúžiš si to. Rada k Tebe nakuknem a zopár Tvojich návodov som si uložila, niektoré aj zrealizovala. Si šikula. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc děkuju. Jsem ráda, že Ti u mě líbí a že se Ti daří podle mých návodů tvořit. Pá, L.

      Vymazat
  2. Leničko já už psala jinde-krásné ocenění pro krásné duše!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Leni...super, gratuluji ♥, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, gratuluju ti ke krásnému ocenění a přeji krásný sobotní večer i příjemnou odpočinkovou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko...moc gratuluji ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, gratuluji a moc, moc děkuji, že jsi srdíčko poslala právě mě. Budu se snažit abych vždy měla sdrce na dlani. Pá drahá a děkuji Lea

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!