9. září 2012

STO? STO!

Tak už je to tady.

Můj stý příspěvek do blogu.

Když jsem na jaře s blogem začínala, říkala jsem si, jaképak to asi bude, psát stý příspěvek.

Trošku obyčejné i trošku slavnostní.

Kolikpak těch stovek člověk za život zažije?

Těžko říct. Asi by to bylo na dlouhé povídání...


Ta stovka mi vyšla zrovna tak hezky na neděli.

Neděle... hezký název... asi od "nedělat"... asi určitě... STOprocentně...

U nás dneska celkem pohoda, klídek, děti koukají na pohádky a jsou jakž takž hodné. Oběd se taky povedl, malá snědla skoro všechno a starší vyluxoval talíř, jen to fiklo (už pár měsíců pucuje talíře téměř do alabastrova, puberta holt dělá svoje; aspoň k něčemu je ten hormonální přechod dobrý).

Převlékla jsem postele, vyprala asi dvacet kilo prádla, utřela prach a zametla (to na "nedělat" v neděli moc nevypadá, že). Sice by to ještě chtělo vyluxovat, ale na mě leze klasická nedělní poobědová lenora. Kafe nezabírá, ač piju už druhý koflík. Občas mám pocit, že ho mám místo prášku na spaní. 

I přes tu dotírající lenost mám ale dneska potřebu se s vámi o něco podělit.


O kamínkové srdíčko, které jsem dostala od syna. Našel ho při jednom výletu. Prý mu nejdřív připomínalo spíš zadní část těla (neřekl to zdaleka tak kulantně), ale jelikož je to hlava celkem osvícená, napadlo ho kamínek otočit a krásné srdíčko bylo na světě.


O radost z tohoto úžasného lampionku, který jsem pořídila za 39,- ve výprodeji v Jysk. Má uvnitř maličkou žárovčičku a funguje na jednu tužkovou baterii. Je to přesně ta noční bludička, při které se naše malá nebojí usínat. Žádné třeskuté světlo, sotva si při něm vidíte na špičku nosu. Ale úplně stačí. Visí na poličce nad postelí a je tak pořád k dispozici.


A konečně o nového podzimního kamaráda, který mi tak nějak mimochodem vypadl z háčku. Dcera ho okamžitě adoptovala a odmítá vydat. Obyčejná záležitost, navíc vycpaná polyesterovým vláknem z vyřazeného polštáře, jehož náplň po vyprání zcela navzdory tvrzení výrobce zcuckovatěla.  A už to vypadá, že mě jich čeká aspoň dalších dvacet, princeznička by chtěla podarovat všechny kamarády ve školce. Jak jinak :o). Návod na ježečka připravuju, někdy příští týden by mohl být hotový. Opět dvojjazyčný (nějak to má úspěch, aspoň se pocvičím).

Venku se teplota vyšplhala ke 30°C a mě se nikam nechce. Děti by potřebovaly prohnat po hřišti, začínají na ně lézt roupy. V takových chvílích stokrát a jednou k tomu navíc lituju, že jsme panelákoví a nemáme zahradu, na kterou bych je vystrčila. Tak je asi je vyženu na hřiště za domem a hodím si dvacet. Třicet. Šedesát. Možná i sto.

KRÁSNOU NEDĚLI!

Vaše,


17 komentářů:

  1. Leničko,přeji ti aby ta další STOVKA byla i nadále tak inspirativní jako ta předešlá...máš krásný blog a ráda se na něj chodím koukat...ježci jsou taky super...já tu svoji STOVKU mám už taky za sebou:-)))...Přeji ti krásný a pohodový nedělní večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni!!
    Tak do dalších "100" hodně elánu!!!
    Ježeček je parádní!!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. No pááni, to jsi pilná, stovka je hodně... a navíc je to samý poklad, ty Tvoje příspěvky. Se srdíčkem jsi mi připomněla historku, za kterou se stydim - Vincík mi nedávno přinesl taky kamenné srdíčko, ale protože jsem měla zrovna čerstvě vytřeno (a protože vytírání celého baráku mi zabere 1,5hodiny), tak jsem ho (nerozeznaje, že jde o srdíčko a ne o obyčejný "sajrajt" šutr) poslala honem ven, ať to tam pěkně zahodí a netahá mi takový čuňárny domu... Ach jo, do teď bych si za to nafackovala, chudák malej to obrečel...a já taky :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, páni to je ale jubileum. Já tu stovku nějak zapomněla oslavit. Co napsat? Ty víš dobře, že k tobě chodímčasto a moc ráda. Tvůj blog je pro mě velkou inspirací. Takže přiji, aby byl stále tak tvůrčí, příjemný a k úsměvu, někdy až řehotu nutící. Krásný večer ... Věra
    P.S. Ježeček je super

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko...úžasné!!! Koukám, že máš i jinou úvodní fotečku. Vzala jsi to jak se říká " z gruntu": Přeji ti, abys i nádadále blogovala tak fantasticky jako doposud. Pa a hezké dny, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, ke stovce gratuluju! Přeji Ti, aby Ti vydržely nápady, vtip a elán, s jakým píšeš příspěvky. Ježeček je nádherný, už jsem ho dnes obdivovala na mmb. Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, gratuluji ke stovce! Vždycky se těším na tvoje háčkování, na tvůj fejeton!
    Jen tak dál!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Kamínkové srdíčko je moc hezké a ježek je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni, krásne číslo, gratulujem a prajem stále viac a viac spokojných čitateľov, ktorí sa budú radi vracať. Nehynúcu chuť k životu, veľa energie (pri deťoch jej nikdy nie je dosť) a hromadu kreatívnych nápadov, nech sa máme kde inšpirovať. Ježkovia sú perfektní, a to ti len tak vypadli, no taký háčik by som potrebovala :) Maj sa krásne . Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Leni moc gratuluju ke 100 jsi pilná jako včelka mě ještě pár příspěvků ke stovečce chybí a to jsme začínaly s blogováním tak nějak nastejno :o)Přeju ti další krásné nápady a spoustu dalších zážitků o které se s náma ráda dělíš.Měj krásné dny a těším se na další příspěvek od Tebe.Martina

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Leni..pres prazdniny jsem trochu flakala blogy..ale k Tobe se vzdycky hned vratim,at uz miluju tve navody na hackovani a rozpracovani abych to pochopila i ja ..samouk :-) Jezek je nadherny a tesim se na navod..Hezky den preji ♥ Míša

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Leni...prajem všetko dobré k 100-ke. Máš to tu nádherné a cítim sa tu moc dobre...si šikovná a veľmi tvorivá...verím, že ďalšia 100-ka bude ešte príjemnejšia a bohatšia na nápady....Katka

    OdpovědětVymazat
  13. Leni gratuluji Ti ke 100-ce :) A těším se na návod ježka..Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Leni, gratuluji ke stému příspěvku a doufám že jich bude tisíc, milión... už se těším. :) Srdíčko je nádherné, ať už původně to měla být jiná část těla. :D Moc mě to pobavilo. Krásné radosti si děláš... a tvojí "malí" taky. papa, pěkný večer, Binn

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, 100 - si mala osláviť poriadne, lebo my sa jej určite nedožijeme, jedine ak by sme mali to krásne kamienkové srdiečko, ktoré nikdy nezostárne.
    Žienka domáca, zaželám Ti len klasiku "práci zdar"
    Pááá Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Leničko, děkuji za přání a nezbývá mi nic jiného než ti popřát ještě hodně dalších stovek. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  17. Gratulujem...a prajem aspoň ďalšiu stovku. Tvoj blog mam rada, často tu nakukujem a najviac obdivujem Tvoje písanie, píšeš veľmi krásne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!