18. září 2012

PŘIŠEL MI DÁREK!!!

Hurá, hurá, hurá! Konečně jsem i já dostala svůj dáreček v rámci podzimní výměny. Já se vám na něj těšila jak malý dítě...

Dárek pro mě vyrobila Věrka (Věrčin blog). Dneska se mi ho pan pošťák pokoušel nacpat do schránky, byla to docela legranda, chvilku jsem mu nepozorovaně stála za zády a čekala, co s tím provede. No, nenechala jsem ho dlouho mučit, protože hrozilo, že mi dáreček v návalu emocí zničí.

Doma jsem měla co dělat, abych obálku s dárečkem uchránila před dcerou, zvědavou jak opička, která okolo mě poskakovala jak čertík z krabičky.

A pak jsem otevřela obálku a tam byl tenhle náááádhernýýýý dáreček!


Překrásné, ručně malované prostírky z režné látky...



 ... a k nim voňavé, převoňavé pytlíčky naplněné hruštičkovými a jablíčkovými křížalami!!! JAK JÁ JE MILUJU, ÁÁÁÁÁÁÁ!!!



Pořád k nim strkám nos a nasávám tu úchvatnou vůni končícího léta a blížícího se podzimu, kterou tak nezaměnitelně dovedou vykouzlit právě jen ty domácí křížaly...



Nevím, jak dlouho je uhájím, protože děti okolo pytlíčků začínají kroužit jak hladoví supi. Sice pořád hulákám "TO JE MOJE!", ale pochybuju, že mi to k něčemu bude. Útěchou mi zatím je, že malá to ještě nedokáže rozvázat (no, ačkoliv...) a starší si nedovolí, bo ví, že by dostal na budku. Co je maminky, na to se nešmatá, natož aby se to i sežralo...


Věruško, ani nevíš, jak obrovskou jsi mi udělala svým dárečkem radost!!! Moc Ti děkuju a slibuju, že se o něj budu co nejlépe starat.

Nevím, jak vy, ale já moc ráda dostávám dárky. To dítě ve mě prostě občas získá navrch. Ale ještě raději dárky dávám. Pro mě je taková výměna úplný ráj!

Takže chci moc moc moc poděkovat Věrce (Věrky tvořeníčko), že pro nás tu podzimní výměnu zorganizovala. Bylo mi ctí se jí účastnit! Děkuji, děkuji, děkuji!!!

Přeju vám, ať se ze svých dárečků můžete těšit aspoň stejně tak, jako já!

KRÁSNÝ VEČER!!!

Vaše

36 komentářů:

  1. Leničko tak to je krásy-to muselo být radosti!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy Leni móóóc pěkné překvapení....a určitě i výborná mňamka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ještě nevím, stále křížalky hájím (zatím úspěšně)

      Vymazat
  3. No Leni, voní to křížalami až sem k nám ;-) Krásné dárečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, už se těším, až je zblajznu :o)

      Vymazat
  4. Leni, to se máš! Dostalas krásný dárek!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný darček vyrobený s láskou, to sa hneď pozná. U nás dva kusy zvedavých opičiek, ani poštár nemusí chodiť, stačí keď prídem z obchodu, už sú nalozené v taškách a šmejdia. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Reni... no jéžiš, opičky vykládají nákup dřív než já :o)

      Vymazat
  6. Leni,
    moc krásný dáreček a bude i dobrý!!!
    hezky si to užívej!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,Jarko,už se těším, až křížalky otevřu :o)

      Vymazat
  7. Moc krásný dárečky, ten nápad s výměnou je nejmilejší! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Vivčo, přesně, je to skvělá akce, moc se mi ten nápad líbí!

      Vymazat
  8. Ja se detem ale vubec nedivim, ze krouzi kolem. Vzdyt domaci s laskou ususene se musi na jazyku rozplyvat. Drzim palce pri strazeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, rozplývají se... zatím strážím úspěšně :o)

      Vymazat
  9. Leni, krásný dárek a opět skvělé povídání k němu. U tebe se tedy člověk nikdy nenudí.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Lenko,
    krásný dáreček ti přišel od Věrky :-)
    Moc hezky to vymyslela a vytvořila !
    A další Věruška pro nás vymyslela :-)
    Ty jsi vyrobila , ale úžasný DAR !
    Já se také pokusila o svoji tvorbu ;-)
    Doufám, že potěší !
    A ten svůj už mám také na cestě :-)
    Těším se !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díko,Ilonko, je to skvělý nápad takováhle výměna.Jsem ráda, že podle mých návodů zkoušíš vyrábět, to je pro mě znamení, že jsou aspoň trošku srozumitelné :o)

      Vymazat
  11. Leni, opravdu se nedivím, že máš z dárků veliiikánskou radost! Jsou parádní a vytvořené z lásky... Krásný den, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Maru, to jsou, máš pravdu :o)

      Vymazat
  12. Leničko...krásný dáreček ti přišel, ty jsi musela být óóóbr hodná ☺, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jsem fakt byla :o) pá, L.

      Vymazat
  13. Tak to je překrásný dáreček -určitě máte doma radost.
    My teď prostírání bohužel nevedeme - z důvodu zvýšené patlavosti. :-))
    Už se těším, až si jednou budu moct zase hezky nazdobit stůl... ale to je v dalekém nedohlednu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, mám velkou radost. No však já si to prostírám taky uložím až na tu nepatlací dobu, u nás probíhá taky :o) taky se těším, až beztrestně nazdobím stůl a on tak pár dní vydrží :o)

      Vymazat
  14. Ahoj Leni, dostalas nádherný dáreček!! Já mám dárky taky moc ráda, užívej si ho.Krásný den.Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Romčo, Tobě taky príma den! L.

      Vymazat
  15. Leni, moc jsem si užila krásné dárky i tvoji radost!
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helenko, hezký den i Tobě! L.

      Vymazat
  16. Leni krásné dárečky jsi dostala :o)a úžasný dáreček jsi vytvořila i ty...no a ten nákrčník no úžasná paráda :)Měj se moc krásně a těším se na další tvé povídáníčko a tvořeníčko..Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc,Marti, další návody jsou na spadnutí, jen mít víc času :o) co Ti to budu povídat, však to znáš taky :o) pá, L.

      Vymazat
  17. Leničko, to jsou krásné dárky. Věřím, že ti udělaly velkou radost.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  18. Leni, jsem moc ráda že máš radost. Tak si ty dárečky pěkně užívej.
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko,moc děkuju, radost mám obrovskou!!! Měj se moc krásně! Pá, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!