20. září 2012

TAK TEN JE FAKT DOBREJ...

Proto mi nedá, abych se s vámi o něj nepodělila. Poslal mi ho můj bratr na Facebook profil.

Dívka povídá otci:

"Tati... jeden kluk ve škole mi říkal něco, čemu jsem nerozuměla. Prej mám hezký čelní sklo, překrásnej kufr, super karoserii a moje nárazníky jsou bezchybný..."

Otec na to: "Tak mu řekni, že jsi ještě v záruce, a jestli se opováží otevřít ti kapotu a zkontrolovat hladinu oleje, tak mu urvu výfuk!"


Pěkný veselý den!

Vaše,

15 komentářů:

  1. Ahoj Leni, tak ten je skutečně skvělý. Pochvala tvému bratrovi a i tobě......
    Přeji hezké dny s úsměvem ve tvářích. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, děkuji takovou vzpruhu jsem právě dnes potřebovala. Něco pro zasmání.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, mě to ráno taky pěkně nakoplo, hned je to veselejší!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Občas je takových lehce košilatých vtipů třeba :o)

      Vymazat
  4. dobrý vtip - díky, ještě jsem ho neslyšela a ani nečetla. Hned je den hezčí:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. ☺☺☺☺☺ hezký den, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  6. To je povedený :-), hezký víkend plný smíchu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím, mě to pobavilo moc:o) krásný víkend i Tobě, Jani! L.

      Vymazat
  7. Leni ešte som ho nepočula, je dobrý a pošlem ho mojej polovičke.
    Páááá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jani, pošli, určitě ho to pobaví :o)! Pá, L.

      Vymazat
  8. Good day very cool blog!! Guy .. Excellent .. Wonderful ..
    I will bookmark your blog and take the feeds also? I am satisfied to find
    so many useful info right here in the submit, we'd like develop
    more techniques on this regard, thanks for sharing.
    . . . . .

    My webpage; online

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!