27. října 2012

HOP A SKOK

... dneska jen krátce, moje milé virtuálky.

Včera se nám tu konečně jakž takž zvedl ten smogový dekl a konečně se i do toho našeho pražského kotlíku dostalo trošku toho slunka. Schválně píšu trošku, protože během dopoledne se zas zatáhlo, začalo pršet a prší stále. Ale pořád lepší, než ta poklice, co nad námi týden ležela.

Když jsem šla ráno do práce, naskytl se mi úžasný pohled na východ slunce.


Červánky nad radotínskou Vráží.


Východ slunce nad Berounkou (v pozadí věž kostelíka sv. Petra a Pavla).


Kaštánek u silnice už je komplet bez listí, ale při východu slunce vypadá monumentálně i bez něj.


Ranní červánkobití nad starou radotínskou smaltovnou a růžová stopa po letadle. Ta mě obzvlášť zaujala, protože taková barva se jen tak nevidí :o).

Odpoledne jsme s malou princezničkou šupajdily vyzvednout lék na její dýchací potíže, prý by měl KONEČNĚ zabrat, protože je z úplně jiné skupiny než dosud brala, tak nám držte palec.

Při té příležitosti jsme sbíraly poslední odkvetlé "foukačky" a pouštěly je do světa.




Po dlouhé době jsem zase vzala pro změnu do ruky jehlice a upletla mojí malé princezničce z Merina od Vlnapu čepku s háčkovaným jednorožcem. Čepka byla natotata, ale jednorožec byl docela fuška. A to jsem si ještě vyhrála a pošila mu hřívu a ocas různými korálky.


Jestli se vám líbí, popis na čepku i nákres na jednorožce můžu vložit někdy příště.

A tady už malá ochutnávka mého nezahálení z poslední doby.








Tak to je dneska vše. Zatím se mějte famfárově!

Vaše



P.S.: Jen co jsem dopsala tento příspěvek, koukla jsem ven a ejhle, už je tu s dvoutýdenním předstihem Martin na bílém koni!






26 komentářů:

  1. Ahoj Leničko, krásné fotečky obláčků. Berounka, Vráž to mi něco říká :-) Jezdívám ke kamarádce do Berouna (Králův Dvůr) tak vždycky obdivuju přírodu a lesy kolem.
    Pěkný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Alčo! Áno, áno, je to po stejné vlakové trati, Radotínem určitě projíždíš :o), příroda je tam nádherná, kopce, hluboké lesy... i Tobě krásný víkend, my se asi půjdem koulovat :o) L.

      Vymazat
  2. Ahoj Leni, to jsou dnes parádní fotky. U nás je tedy od rán pěkně hnusně - fučí vítr, prší a teploměr na nule. Jen ten Martin zatím nepřijel. A koukám, že vůbec nezahálíš - jsi pilná holka.
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věru, díky moc! U nás taky fičí, teploměr na nule,a k tomu ten pseudosníh (jsou to spíš krupky než klasické vločky), ale prý se půjdem odpolko koulovat, povídaly děti :o) zatím pá, L.

      Vymazat
  3. Ten smog Ti fakt nezávidím:-((
    Tady už začlo sněžit včera večer a světe div se, ještě nepřestalo:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho taky nezávidím :o) u nás ještě pořád sněží a to už je večer, a docela se to i drží

      Vymazat
  4. Leni, prosiím Tě a to háčkuješ i když spíš? Jak to stíháš, prosím tě... jen čučím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) ne, když spím, tak fakt ne :o) ale díky!!! Pá, L.

      Vymazat
  5. Leni super fotky!Přeji at tvé malé princezničce konečně lék zabere.Nádherné tvoření!Těším se na nějaký návod :-)Krásný víkend:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko, kašel ustupuje, snad to fakt zabralo. Pá, L.

      Vymazat
  6. Ahoj Leni, Ty se tedy činíš! Ta čepice je bezva a jednorožec na jedničku, naše malá má přání jednorožce plyšového od Ježíška, máme ho půjčeného od kamarádky, tak je v kurzu ;-) A ostatní novinky!!! Budu muset přidat, začala jsem nákrčník podle Tvého návodu, ale jsem nějak pomalá ;-) Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jani, no snažím se :o) naše malá o jednorožci nebo aspoň koníkovi taky sní, tak ho asi uháčkuju, našla jsem na Raverly celkem pěkný popis na docela velkého a pěkného jednorožce, sice v english, ale s tím se poperu ;o) hezkou neděli! L.

      Vymazat
  7. Ahoj Leni, krásně tvoříš...ty opravdu nezahálíš! Ať malé pomůže nový lék a netrápí ji žádné potíže;-). Podzimní projasněné fotky jsou moc krásné, ten bílý kůň už trochu méně, tady u našich v Brně je aktuálně taky bílo...snad se toho ještě na čas zbavíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petro, lék se zdá zatím zabírá, kašel se hodně zmírnil, snad to vydrží... L.

      Vymazat
  8. Lenko, tvoříš kouzelné věci - čepice, nákrčník i ponožky pro tvou malou princznu jsou SUPER!!! Líbí se mi všechny tvé minulé příspěvky a návody. Hodně zdraví tobě i malé přeje Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni :o) U nás tady v Podkrkonoší také ráno ještě bylo bílo ale ted koukám z okna a najednou po sněhu už ani památka :o)
    Čepička je skvělá a malá dcerka je v ní kouzelná :o)
    A další tvé tvořeníčko je krásné jsi pilná jako včelka stihla jsi toho opravdu požehnaně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, díky moc! U nás leží sníh ještě pořád, ikdyž hodně utálo, zítra myslím zmizí i ten zbytek...

      Vymazat
  10. Malá má štěstí že má tak šikovnou maminu-má nádherné kousky v garderobě!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Leničko,
    máte překrásný blog,obdivuji vaše šikovné ruce a hlavně nápady při tvoření.Čepička s koníkem je úžasná!! Naše princezna miluje koníky a hlavně růžovou.Štěstí,že čepulku nevidí,takovou by hned "musela mít"(smajlík).
    Už vás mám v oblíbených a jak bude chvilku čas,hned se sem vrátím.Musím toho ještě tolik přečíst.
    Mějte se hezky,zdraví vás
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Dano! Díky za všechnu tu úžasnou pochvalu, budu se snažit Tvoje očekávání nezklamat :o) pá, L.

      Vymazat
  12. Leničko,už jsem tady zase na skok.V noci mně to nedalo a prošmejdila jsem internet.Předlohu na koníka mám,hurá,snad se mi aplikace podaří hezky uháčkovat.
    Přeji příjemný den :-)
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě podaří,nepochybuju o tom! L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!