31. října 2012

Z AUTOBUSU


Dnes mě čekala (ne)příjemná návštěva u mojí paní zubařky (doufám, že po 11 měsících trápení už poslední), takže jsem jela domů z práce celkem brzy.

A z autobusu se mi naskytl tenhle nádherný pohled na jasnou oblohu, temnou hladinu Vltavy a její ještě stále krásně zelené břehy.

Krásný slunečný den!

30 komentářů:

  1. Lenko,
    u nás také byla po dlouhých šedivých dnech obloha vymetená, blankytně modrá a plná sluníčka, které už pomalu zachází za obzor.
    Hned je lepší nálada!
    Škoda jen, že dnes půjdu z práce až za tmy :-o
    Tak ať máš se zuby nadlouho pokoj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko, zub zdá se už snad pokoj dá. Pá, L.

      Vymazat
  2. Leni, držím palce nech ti to u zubárky dopadne podľa tvojich predstáv, u nás dnes trochu slniečka. Nakukávam a hltám virtuálna u Vás nádhery, potrebujem trochu obaliť nervy, asi zlupnem aj nejakú čokošku, lebo od včera mám deň blbec. Tak nech sa zadarí. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Reni, všechno dopadlo dobře, snad to i vydrží :o) jdi do čokošky, a je na obalení nervů nejlepší! Pá, L:

      Vymazat
  3. Nemám ráda zubaře :-( Krásná fotečka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, já taky ne :o( díky a pá, L.

      Vymazat
  4. Zubaře ti nezávidím, ale fotka je to nádherná. Fotíš všude ?
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no, skoro, kde to jde a kde se smí :o) pá, L.

      Vymazat
  5. V autobuse jsem se foťák ještě neodvážila vytáhnout, bych byla rázem středem pozornosti:-)))
    Krásný fotky za jízdy umíš!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko, ale fotila jsem telefonem, mám celkem slušné rozlišení 3.2Mpix, takže fotky jsou ucházející. Foťák bych asi taky netasila :o)

      Vymazat
  6. Krásná fotka, Leni. Taky doufám, že bude ještě podzim...
    Hezké dny bez bolesti, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helenko, já se ještě nevzdala ani babího léta, natož podzimu ve prospěch zimy :o) pá, L.

      Vymazat
  7. Zdravím, Leničko. (Pořád nevím, jestli vyknout nebo tyknout. :-> )
    Moc hezká momentka.

    Tak to nám dnes vyšlo stejně - taky jsem se dnes klepala na zubařském křesle.
    Ach ty zuby... dělají neplechu od narození do stáří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tykej, prosím! Zuby jsou děs, bez nich to nejde a s nimi jsou potíže, jak píšeš! Pá, L.

      Vymazat
  8. Zdravím Leni, doufám, že zuby budou ok a podzim také ještě chvilku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jani, naštěstí jen jeden zub mě trápil a už se zdá, že to bude konečně dobré :o) podzim se nám tu v pražském kotlíku dnes bohužel zkazil, leje jak z konve :o(

      Vymazat
  9. Leni, ale je u nás krásně! Ať už Tě zuby netrápí a jsou v pořádku! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je,Adri, a moc! Díky, vypadá to, že zoubky mi dají aspoň na chvíli pokoj. Pá, L.

      Vymazat
  10. Leni, fotka je skutečně kouzelná a "silná"! Ať zub nebolí! Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Zub už je zdá se v pohodě :o) L.

      Vymazat
  11. Leni krásná fotky. Také jsme si včera užívali sluníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko! My taky, za to dnes už jsme dostali řádnou spršku :o( L.

      Vymazat
  12. Leni nádherná fotečka--obzvláště dnes když je venku od rána tak šeredně... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, no přesně, u nás přestalo pršet teprve před chvílí... L.

      Vymazat
  13. Leni, krásná fotka! U nás včera taky svítilo sluníčko (narozdíl od dneška, kdy je teda typické listopadové pošmourno), ale bylo pořádně frišno, večer jsme na lampionovém průvodu pěkně vymrzli:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petro, u nás to už teď taky stojí za bačkoru, ale utěšuju se, že třeba zas bude líp :o) pá, L.

      Vymazat
  14. No, Leničko, my tu máme zase dědu Komárka dneska, tak tenhle výhled je krásný, doslova jarní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky, Binko, ikdyž dneska už neprší, ale jaro teda fakt už ne :o) pá,L.

      Vymazat
  15. Krásná fotka. Brr, zubař - bojím bojííím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!