8. října 2012

ZVEME NA POSVÍCENÍ!

O tomto víkendu u nás probíhá už 15. havelské posvícení. A protože opravdu poctivě chodíme už asi 10 let a vždycky se nám tam moooc líbí, chtěla bych vás taky pozvat!



Kromě naprosto úžasného programu je celý den otevřené tržiště s rukodělnými výrobky, kořením, teplými i studenými nápoji, čerstvým pečivem, provoněné skořicí a hřebíčkem ze svařáku, čerstvě pečeným trdelníkem, prolínané práskáním propíchnutých balonků všech tvarů a barev, které ve všem tom šrumci prostě nejde uhlídat.

Na parkovišti u hospody U Ondřeje je zas zaparkovaná namísto kamionů zmenšenina Matějské pouti s osvědčenými atrakcemi typu autodrom, labutě či starý dobrý řetízkáč (mým dětem na něm nikdy není špatně, ani po třech pěti jízdách, čemuž nerozumím, protože mě se zvedá žaludek, jen to vidím). Nechybí ale také supermoderní vymoženosti jako aqua zorbing, samozřejmě nikoliv na Berounce, ale ve velkém nafukovacím bazénu (vloni se stály na tuto atrakci x-metrové fronty) či naprosto příšerná centrifuga, kterou můj tehdy dvanáctiletý syn absolvoval s úsměvem a růžovým líčkem třikrát za sebou a ještě neměl dost.

A tady je podrobný program na oba dny:




Jestli máte pražský Radotín za bukem nebo jen malý kousek dál, budu se těšit, že se tam třeba potkáme.

Vaše

1 komentář:

  1. Leni, to je moc hezká pozvánka! Plán zatím nemáme, tak uvidím, Synek mi mrkl přes rameno, Pink Floyd revival ho fakt zaujal :o)
    Hezký podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!