26. listopadu 2012

8 x 11 = 11 :o)



Jak jste nemohli nepostřehnout, v minulých dnech se mezi blogy rozšířila akce jménem "11".

Jedná se vlastně o takovou zvídací štafetu.

Pochybuju, že se v tom našem malém virtuálním rybníčku najde někdo, kdy by o ní neslyšel nebo do ní nebyl rovnou nominován.

Myslela jsem, že uniknu, a dělala tak trošku mrtvého brouka.

Ale mám fakt smůlu. Nebo spíš štěstí? Asi to druhé, protože se mi během pár dní sešlo několik nominací od opravdu skvělých žen :o), proto ten ryze nematematický název příspěvku.

Tady jsou a já jim chci tímto moc moc poděkovat, protože jsem získala dojem, že o mě někdo stojí. Že chce vědět, kdo jsem, že mu nestačí spokojit se jen s těmi pár řádky a obrázky, které se mi sem tam uráčí na svoje stránky píchnout.

Jmenovitě proto děkuju:










A jaká že jsou vlastně pravidla tohoto vpravdě vědomostního kvízu:

1. kápnout božskou na 11 otázek nominujícího
2. prásknout na sebe 11 maličkostí ze života
3. v potu tváře vyplodit nových 11 otázek
4. a konečně najít a nominovat dalších 11, kteří pokud možno ještě nebyli nominováni.

A oplatky se nepečou (pro ty, kdo nehráli nikdy na babu, to znamená, že nelze nominovat toho, kdo nominoval vás, tedy nevracet štafetový kolík o krok zpět).

Upřímně, při představě toho, že bych měla poctivě zodpovědět všechny otázky všech svých milých nominovatelů, se mi orosil celý člověk.

Snad neporuším daná pravidla, když si od každé nominovatelky vyberu jen pár otázek, aby mi to hodilo tu kýženou jedenáctku.

Takže Šárko: 1. Co Ti zaručeně zvedne náladu, že se musíš hned usmát?
Je to asi otřepané, ale lidská blbost. Ta mě nikdy nepřestane bavit. Hlavně proto, že i já mám občas "své dny". V poslední době se řehtám jak kobyla v podstatě denně při jízdě metrem, kdy spousta majitelů chytrých telefonů se čtyřiadvacetihodinovým super rychlým a výkonným internetem stále ještě nepochopila, že v podzemní FAKT nejni signál a že FAKT nemá cenu do telefonu bušit, až z něj lítají jiskry, a řvát na celý vagon "Do prdele, jsem zas bez signálu!"... jo, i nejmazanější zařízení světa je jednomu na prd, když je offline.
2. Nejoblíbenější vánoční cukroví
Od mojí maminky. VŽDYCKY voní láskou.

Věrko: 2. Moje nejblíbenější květina?
Všechny, co jsou darované z lásky a rozsvítí mi den. Někdy je to růže, jindy sedmikráska či v poslední době dcerou tolik oblíbený a jako z posledních venku kvetoucí řebříček obecný.
3. Jaké jídlo nejraději vaříš?
Há, tak tato otázka mě upřímně rozesmála, na tu musím odpovědět: takové, které je hotové do 10 minut a naší rozežrané rodině vydrží alespoň dva dny, abych nemusela stát několikrát denně u sporáku.

Ilonko: 4. Co Tě přimělo z založení Tvého blogu?
Kdysi jsem byla členem početné komunity na Mimibazaru, kde jsem poznala i několik z vás. Mimibazar bohužel v posledních měsících, ne-li letech, nasákl velmi nezdravou a nepříjemnou atmosférou, plnou zášti, nepřejícnosti a závisti. Proto jsem se rozhodla si vytvořit svůj vlastní koutek, kde si budu moct psát, co chci, a nebudu se muset nikomu zodpovídat z toho, proč to tak je. A musím říct, že to byla sice dlouhá cesta, ale skvělá volba, protože jsem tu našla úžasné lidi, se kterými si mám vždycky co říct a se kterými můžu sdílet svoje slasti i strasti.
5. Čemu nedokážeš odolat?
Jo, tak to je slovo do pranice: dobrému jídlu a čokoládě. S přibývajícím počtem dětí a let se tato kombinace stala vražednou a na kilech mi přidávající. Zjistila jsem, že když je FAKT KRIZE, tak ten háček odložit už umím. Ale dobré čokoládě neodolám asi nikdy. Možná, kdyby šlo o život... hm, ale asi ani tehdy ne :o).

Adrianko: 6. Hory nebo moře?
Obojí, pokud možno těsně vedle sebe.
7. Věříš v něco a neptám se, jestli jsi věřící. Prostě v něco, na něco...
Věřím. Protože člověk víru potřebuje. Potřebuje jí jako životní jistotu. Já věřím na dobré lidi; na nezkaženost světa; že každé ráno vyjde slunce a večer zase zapadne; že se dožiju úctyhodného stáří ve vší pokoře a slušném zdraví; věřím, že než přijde onen "definitivní" konec, všichni v sobě najdeme to nejlepší, co v nás je, a předáme to dál.

Rijo: 8. Ideální den
Moc krásná otázka. Můj ideální den. Nejdřív mě napadl den s háčkem. V koutečku, v klídku, aniž by mě někdo vyrušoval nebo zlobil. Ale pak mi naskočilo červené světýlko: ty mameluku, co to plácáš! Vždyť přece ideální den je KAŽDÝ DEN, kdy je nám dobře, kdy jsme zdraví, kdy máme kolem sebe ty, které milujeme, kdy se můžeme těšit z radostí všedního dne! Takový den je podle mě IDEÁLNÍ.

Helčo: 9. Eště slúži vysávač?
Více než aktuální otázka, ta mě dostala do kolen :o). Slúži i neslúži, neřád, už je mu pár let a má službu několikrát v týdnu, takže nám ten provoz dává už pořádně sezřat. Přesně den po dvouleté garanci odešel elektrický klepací kartáč na koberce. Za dva roky na to praskla druhá hubice na vysávání. Před rokem odešla spojovací část mezi pružnou hadicí a kovovou trubkou a včera mi ulítllo plastové regulovátko délky té kovové trubky. Ale jinak je to v podstatě super stroj!

Maruško: 10. Máš doma nějaké zvířátko?
Mám tři: manžela a dvě děti :o).

Věrko: 11. Jsi pověrčivá?
Strašně, jako stará bába. Ale snažím se si spoustu věcí vysvětlit, proč ty pověry vznikly, kde se vzal např. pátek třináctého atakdále. Někdy se mi to poštěstí, někdy ne, o to je pak moje pověrčivost ještě horší.

No, tak to by bylo.

A teď na sebe něco prásknout. Tak co bych tak...

1. Měřím 172 cm a vážím... no moc. Posledních 13 let bojuju se svým BMI, víceméně marně.
2. Jsem maniak: čokoládový, háčkovací, nakupovací. Jak mě něco z toho chytne, utíkejte!
3. Jsem šťastná z blbostí, jakože na sebe konečně seženu módní obuv ve vel.39, protože většina dnešní "mládeže" začíná na vel. 40.
4. Stále sním o tom, až budu "velká": že budu princezna, pro kterou si přejede princ na bílém koni, a která bude mí svůj nádherný zámek. Princezna už asi nebudu, princ už dávno přijel (v bílém autě) a na svůj vysněný zámek stále ještě čekám. Ale přece si nedám brát svoje sny jen proto, že už je mi ...cet pryč! Člověk by měl snít celý život...
5. Miluju džíny, mám ve skříni asi desatery a k tomu pocit, že je to pořád málo.
6. Nesnáším vedro. Jak jde venku teplota nad 25°C, musím zalézt někam pod zem, abych přežila. Což jde jen velmi těžko, takže léto v podstatě proumírám.
7. Jsem pyšná na to, že se mi v šestnácti poštěstilo složit státní zkoušku ze psaní strojem a můžu v práci oslňovat svojí psací rychlostí a schopností zároveň psát a zároveň komunikovat se šéfem, aniž bych koukala na to, co píšu, což ho mírně řečeno vytáčí, protože si je vědom skutečnosti, že chlapům není, na rozdíl od žen, dána vlastnost zvládnout dvě věci naráz.
8. Ráda vařím a peču pro ten svůj nezbedný pytel blech, protože jsou to vesměs vděční strávníci.
9. Ráda dostávám dárky, dovedu se na ně těšit jako malý dítě.
10. Miluju boty: musím mít na každou sezónu aspoň tři čtyři páry, pokud je jich pět, šest, sedm, ještě lépe. Ráda je střídám a možná, nebo hlavně díky tomu mám ve svém věku 40+ stále celkem zdravé nohy, nezborcené klenby a nekladívkové klouby.
11. Miluju svůj blog, který je hlavně o tvoření, a mám ráda vás všechny, kteří ho navštěvujete, hojně komentujete moje příspěvky, chválíte moje dílka a sdílíte se mnou všechny moje radosti i strasti. A za to vám moc děkuju.

Teď bych měla vymyslet svých 11 otázek a nominovat 11 blogů, které pokud možno ještě nominovány nebyly. Mno, tak to bude už asi větší fuška.

Moje otázky pro vás:

1. Jak se dneska vede?
2. Máte doma blechy?
3. Jak myslíš, že to vypadá v č(Č)udu?
4. Umíš psát na stroji zrcadlově?
5. Kolikrát jsi propadl/a ve školce?
6. Snědl/a bys švába?
7. Jak daleko od sebe máš uši?
8. Prdíš často?
9. Co by se ti stalo, kdybys udělal/a salto vzad?
10. 你怎麼樣?Dokážeš to přeložit?
11. Máš chuť mě po všech těch otázkách zabít?

A tady jsou mnou nominované blogy:

1. Ditka http://u-ditus.blogspot.com/
2. Simča http://mischmaschbysimona.blogspot.cz/
3. Januša http://janusina.blogspot.cz/
4. Mišulín http://mi-mo-ska.blogspot.cz/
5. Míša http://chezmadalen.blogspot.cz/
6. Martinka http://martiaa.blogspot.cz/
7. Janička http://66jana.blogspot.cz/
8. JanulaC http://janac-projekt365.blogspot.cz/
9. Mia http://farmmia.blogspot.cz/
10. Zuska http://zuska7.blogspot.cz/
11. Ajka http://ajka-uajky.blogspot.cz/

Doufám, že si kvůli mým otázkách na mě někdo někde nepočká a nemajzne mě něčím přes hlavu :o).

Pokud jste dočetli až sem, chválím vás a děkuji.

HEZKÝ VEČER!





32 komentářů:

  1. Leni děkuju za čtvrtou štafetu, těch Tvých jedenáct Ti nezávidím:-)))
    Ajka

    p.s. otázky skvělé!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ajko, no tak vidíš, jak je těžké najít někoho, kdo ještě v tomhle maratonu nebyl nominovaný. Držím palec, ať se s tím zdárně popereš. Pa, L.

      Vymazat
  2. Vidíš jak jsem zblblá??? Mělo tam být osm...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné otázky,to se bude krásně odpovídat.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Lení, tak jsme se zase u tvého příspěvku pobavil :-D
    A moc děkuji, že i ty 2 ode mne jsi si vybrala a poctivě zodpověděla a snad jsi neměla chuť mě při nich zabít :-)
    Jinak ty tvé, super !
    P.S.Víš, že také mám slabost pro čokoládu - hořkou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Ilonko, protože to opravdu bylo mým záměrem! Pročetla jsem spoustu štafet a všechny se mi zdály takové seriozní, až vážné. Tak jsem si řekla, to potřebuje čerstvý vítr a snažila se to pojmout ryze komicky. Pa, L.

      Vymazat
  5. nejlepší otázky co jsem kdy četla. Ještě víc by mě zajímaly odpovědi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! No já jsem na ně upřímně taky zvědavá :O) pa, L.

      Vymazat
  6. Pri čísle 7 som skoro od smiechu padla na zem. Písať na stroji viem aj ja, ale nikoho som tým ešte nevytočila :) Ale môjho muža pravidelne vytáčam tým, že ženy zvládnu viac vecí naraz a chlapi max jednu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem Tě tak pobavila, to bylo účelem :o) je to tak, chlapi dovedou používat jen jednu hemisféru, my holky to umíme rozjet na obě strany :o)

      Vymazat
  7. Lenko, pro me jsi absolutni vyherkyni teto ankety, kterou jsi zvladla s vtipem a nadhledem. A me je jen "lito", ze nemuzu odpovedet jestli bych mohla snist svaba, protoze mam v zaloze jeden recept s nadivani a calvadosem :o) Mej prima vecer a diky za to ze jsi si!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katynko, moc moc děkuju! Zdálo se mi, že to potřebuje trošku srandy a odlehčení, tak se to snad povedlo :O) nadívání s calvadosem, já se budu muset do toho Švýcarska zas jednou podívat a při té příležitosti se k vám pozvat na oběd :o) Pa, L.

      Vymazat
  8. Leni, tak jsi mě opět skvěle pobavila... a díky za odpovědi ...
    měj se krásně a jsem rády že jsem tě "poznala"
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, díky moc a krásný večer! Je mi ctí... L.

      Vymazat
  9. Ahoj Lenka, na Tvojom blogu som sa vždy zasmiala. Si úžasný človek, len som tu chvíľu nebola, kvôli určitým okolnostiam. Dovolila som si Ťa zaradiť do ďalšej "11", no vidím, že už máš toho dosť, tak už nemusíš, "ja už ho vidím".
    *))
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Emily, díky moc, za to, že jsi dočetla můj elaborát až do konce, za to, že jsem Tě pobavila, i za další nominaci. Přeju Ti, aby všechny chmury odešly a zase nad Tebou vysvitlo sluníčko. Hezký den, L.

      Vymazat
  10. Leni, zatím nejlepší blog 11 ankety, sice jsem jich zatím moc nenavštívila a sama váhám, jestli se zapojím, ale tady jsem se náramně pobavila. V této nadlehčené podobě se mi anketa líbi mnohem víc. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc moc děkuju! Já jsem taky nějakou dobu váhala, ale jak se nominace kupily, tak jsem si řekla, že už váhat nemůžu a musít jít do toho přímo. Nějak mi to ale přišlo až moc vážné, tak jsem se snažila to odlehčit a soudě podle reakcí se mi to povedlo. Hezký den, L.

      Vymazat
  11. Lenko, fakt mas smysl pro humor. Dikec.
    Snad nekdy se zapojim, ted na to neni spravna konstelace hvezd.
    Presto moc dekuji za vzpominku.
    Hezky den Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Míšo, jsem ráda, že jsem Tě aspoň trošku rozveselila. Jestli se nechceš účastnit, nemusíš, jestli to tak necítíš. Je to opravdu na dobrovolnosti každého, nenuť se do toho, pokud Ti to nejde. Krásné dny, L.

      Vymazat
  12. Leni, jak už psaly holky, jsi vítěz! Fakt jsem se pobavila. Ještě by mě zajímalo, za jak dlouho jsi to napsala? Já to datlovala dvouma prstama téměř celé dopoledne..Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, díky moc!!! No, datlovala jsem to asi natřikrát během odpoledne a večera, když jsem měla chvilku a zrovna jsem nestála u sporáku nebo mi na zádech neviselo některé z dětí :o) hezký den, L.

      Vymazat
  13. Leni, díky za pobavení ;) Není nad to začít den s úsměvem

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, ty mě opravu nikdy nezklameš. Jsi pisatelka nejen rukama, ale hlavně duší. Skvěle jsem si početla, zasmála a dokonce zjistila, že pár věcí máme společných ...
    Krásný podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuju, jsem moc ráda, že jsem Tě nezklamala a že máme pár věcí dokonce společných... je príma vědět, že ve svých ulítlostech není jeden na světě sám :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  15. :-DDD Teda to jsem se nasmála. Děkuju Leničko, hned mám lepší den!
    Jsi velmi vtipná a Tvůj blog mě baví čím dál víc. A už chápu, proč jsou Tvé články bez chyb :-) Myslím, že pokud by existovala státnice z háčkování, dala bys ji levou zadní a nejpíš i trhla nejaký rychlostní rekord :-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Verčo! Díky moc, že jsi dočetla až do konce! Jsem ráda, že jsem Tě pobavila a zlepšila den. Jestli na nějakou státnici z háčkování narazíš, dej vědět, hned se hlásím :o) hezký den, L.

      Vymazat
  16. Leni, díky Ti velice za nominaci, ale mám nějaké hektické období, že ani nestíhám číst ostatní blogy, skoro ani fotky prolítnout... tak možná později, pokud bude klid, nezlob se a měj se hezky :-) I k Tvému počteníčku se vrátím, ahoj, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jani, prosím Tě, to vůbec nevadí! Jestli Ti to nevychází, tak se účastnit nemusíš, je to ryze dobrovolné :o) hezký a hlavně klidný adventní čas! L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!