2. listopadu 2012

VZPOMÍNKA

Děkuji za lidi, kteří mi byli v životě blízcí...

Za ty, kteří se mnou ještě žijí, za ty, kteří mi už odešli...

Děkuji za jejich lásku a péči, za pomocnou ruku, kterou neváhali podat...

Děkuji za ty krásné časy a chvíle, které jsem s nimi mohla prožít...

Babi, dědo, teto, strejdo, švagře, kamarádi, spolužáci...

Vám všem patří moje dnešní tichá vzpomínka, za vás všechny dnes zapaluji toto skromné světýlko... ať vás provází na vaší nekonečné cestě...






8 komentářů:

  1. Lenko, krasne! Taky jsem vcera zapovala! Jsou tu s nami porad i kdyz jen ve vzpominkach a myslenkach!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, že jim věnuješ tento příspěvek. Právě před chvílou jsem přišla ze hřbitova a taky myslela na všechny blízké, kteří jsou již doufejme, že v nebi. Měj se pěkně. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, také vzpomínáme...na hřbitově jsme byli už o víkendu v Brně za mými příbuznými a včera tady u nás za M. maminkou a dalšími z jeho strany, dnes šel M. sám a pálíme svíčky doma....Máš to krásně napsané ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, krásně napsané, dovolila jsem si použít tvůj text, neřekla(nenapsala) bych to lépe. Na hřbitov chodím málo, ale díky tobě jsem včera zapálila svíčku doma, a chvilku se zastavila, vzpomínala... . Díky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!