13. listopadu 2012

GIVEAWAY S VŮNÍ VÁNOC

Tak už je to tu: Jani z Víkendového domu na svém krásném blogu pořádá vánoční giveaway s úžasnými dárečky. No jen koukněte!


Ručně šité srdéčko s křidélky, hvězdička s perličkami, nádherná ručně vyřezávaná hvězda s patinou a jako bonus dvě překrásné vánoční dekorace koupené v obchodě.

No já nevím, jak vy, ale já se přihlásila. Prostě jsem musela. Bo takové nádherné dárečky by byl vyložený hřích si nechat ujít!

Takže kuk k Janičce na blog a hlásit se, deadline je 24.11.2012!


 

1 komentář:

  1. Ahoj,

    nominovala jsem tě na Jedenáckovej TAG. Pokud budeš chtít, tak v něm pokračuj. Měj se hezky.

    http://mybeingwanted.blogspot.cz/2012/11/normal-0-21-false-false-false-cs-x-none.html

    Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!