8. listopadu 2012

HÁČKOVANÁ POHLEDNICE

Nedávno jsem se zúčastnila moc pěkné výměny, kterou na svém blogu uspořádala Ajka.

Téma znělo: podzimní pohlednice. Jakékoliv. Co kdo umí. Šité, pletené, háčkované, kreslené.

Tož to byla výzva!

Přihlásila jsem se, aniž bych měla ánung, co a jak vyrobím.

Ale hodná Ajka mě uklidnila vzkazem, že jako pohlednice může sloužit jakýkoliv výrobek, který si lze pověsit na zeď či opřít např. na poličce, který bude pohlednici alespoň trošku připomínat.

Což byla velmi příjemná zpráva. To už jsem hned věděla, co a jak budu dělat.

A vznikl tenhle 3D ježura. Je oboustranný, vycpaný polyesterovým vláknem. Dva uháčkované čtverce, na nich našitý ježeček a lístečky, něco málo vyšito. Doprostřed karton a sháčkováno k sobě. Ozdobit korálečky, přiháčkovat poutečko. Hotovo za chvilku.

Moc příjemná záležitost. Jsem ráda, že jsem se mohla zúčastnit. Díky, Ajko!





Hezký večer všem!



56 komentářů:

  1. Leni, to je paráda. Nestačím ani ty tvé výtvory komentovat. Jedeš jak pila, hrozně tě obdivuji, jak jsi kreativní a hlavně rychlá. Zvládáš ještě něco jiného. Moc děkuji za nádherné postupy. Možná až jednou bude čas, tak taky něco vytvořím. Měj se krásně Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Rijko! Moc děkuju za Tvoje milá slůvka! Někdy mám pocit, že háčkuju už jen tak mimochodem, jako jiný třeba žehlí nebo vaří :o) když mám chvilku, tak si prostě nedovedu jen tak sednout, musím pořád něco motat :o) hezký den! L.

      Vymazat
  2. Lení,
    krásná podzimní pohlednice, také by se mi líbilo kdybych jí našla ve schránce ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, to je krása. Určitě jsi novou majitelku moc potěšila.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, moc krásná pohlednice. Vůbec jsem netušila, že Ajka něco takového pořádala. No ono bych stejně asi nestíhala nic připravit.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko! Já to přišla úplnou náhodou, nikde dohromady žádná "reklama", ale byla to fakt výzva :o)

      Vymazat
  5. krásný fakt a hlavně originální :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, krásná a originální pohlednice ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni ty si vážne talent, háčkovací machr. Ani vo sne by ma nenapadlo, že sa pohladnica dá uháčkovať, u teba je to vždy samé prekvapenie. Tlieskam tvojej šikovnosti.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné, máš super nápady. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, je krásná, vymazlená a veselá!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Leni,ty sis úžasně vyhrála. Krásná pohlednice.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. No totok je ale milučké:o))). Luxusní 3D čumkarta! Nechceš jednu poslat aj k nám;-D. No obdařená musela být chčastná jak blecha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti dík, Mišulíne! Tak mi na majl flákni adresu a já vám ňákou čumkártu hodim! Ať ste taky jak ty blešule :o)

      Vymazat
  12. Bezva nápad, Leni! Tvoje ruce asi nezahálí ani minutu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Leni já nestačím koukat--tvá pohlednice podzimu je úžasná--ta musela udělat své majitelce velkou radost.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, paní psala, že se jí líbí moc, něco takového prý ještě neviděla :-) L.

      Vymazat
  14. Leni, ta je prostě kouzelná! Usmívám se tady na monitor!
    Moc se ti povedla!
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju, snažila jsem se, aby to bylo nevšední, tak se to snad povedlo :-) pá, L.

      Vymazat
  15. Leni,
    trochu mimo mísu - dneska jsem byla ve Vlnapu a prostě paráda, pustila jsem chlup :-) A dcera si z jedné příze přeje háčkovaný teplý ponožky, nemáte nějaký osvědčený návod?
    Děkuju, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je mi jasné, já to mít za bukem jako Vy, tak tam pouštím chlupy, jen to fičí :o) napište mi na sebe mail, pošlu Vám návod. L.

      Vymazat
    2. Nevšimla jsem si, že tady se tyká, takže předem TI :-) moc děkuju a tady je můj mail: tomatos1969@gmail.com, jestli se ponožky povedou dám je na svůj blog.
      R.

      Vymazat
    3. Radko, to je v pohodě, já tykání nabízím, ale nenutím :o) samozřejmě jsem ráda, že jsi ho taky přijala :o) návod na ponožky pošlu a budu držet palec! Pá, L.

      Vymazat
  16. Leni, moc krásný výrobek jsi vytvořila:-). Líbí se mi, jak to máš dokonale vypracované, vychytané do nejmenšího detailu. Věřím, že tvůj dárek udělal obdarované velkou radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petro, pohlednice se líbila, moc mě to potěšilo! L.

      Vymazat
  17. Moc krásná pohlednice. :-) Je to vtipné a dýchá na mě z toho takový ten pěkný podzimní den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji moc, Dášo :o) pěkný podzimní den! L.

      Vymazat
  18. Leničko, bezva nápad a výsledek je krásný.
    iva

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezke Leni..Krásný večer přeji Míša

    OdpovědětVymazat
  20. Lenka tak to je neskutocne roztomile :) krasna praca...dakujem za mile komentariky u mna...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Nellie, a nemáš zač ;o) L.

      Vymazat
  21. Povedl se Ti Leni, krásně vymyšlené a krásně uháčkované..... já bych zvládla ten čtverec, víc nic:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  22. Leni, Ty jsi kamarádka s háčkem. Tvoje dílka jsou moc povedená.Na Tvém blogu je spousta inspirace. Dík. Marie

    OdpovědětVymazat
  23. Lenko, ja jen zasnu. Krasny motivjsi si zvolila a vymena byl bezva napad. Mej hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katerinko, moc moc děkuju, bylo to MOC bezva! Pá, L.

      Vymazat
  24. Mila Lenko, "jezura" je nadherny a vyvedeny v krasnych barvach! Posilam moc pozdravu a preji hezky vikend, Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc moc děkuju! Krásný víkend i k vám! L.

      Vymazat
  25. Leni, ježek je super, mooc dobrej nápad :) hezký víkend Silva

    OdpovědětVymazat
  26. Dobry vecer Lenka mas nadherne hackovane supr napad vsechne tvuje rucni prace mnj moc libi hezkky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Karin, jsem ráda, žes zase zavítala :o) moc děkuju!!! Hezký den! L.

      Vymazat
  27. Mně se taky ježeček a celá kompozice moc líbí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!