28. listopadu 2012

STŘEDEČNÍ ZAMYŠLENÍ



HEZKOU STŘEDU VŠEM!




11 komentářů:

  1. Je pěknej a navíc chytrej - vražebná kombinace!
    A jinak, Leni, tvoje 11, jak odpovědi, tak otázky, můžu napsat jen jediné - nezklamala si! Chechtala jsem se nahlas!
    Pa, hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Helčo, přesně tak! Díky za tu 11, mě to taky bavilo dávat to dohromady, syn mi stál za zády a řehtal se jak kůň :o) hezký den, L.

      Vymazat
  2. Boha jeho, to je ale kocórek!!!! Já ho prostě žeru, má huž své roky, borec, ale zraje jak víno a je čím dál tím peknější a ke všemu eště má i něco v bedně, rybízek slaďučký:o))). Čuky drahá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasňáky, čéče, je to prostě hustej borec! Zdař buřt! L.

      Vymazat
  3. Leni, pri pohľade na tohoto fešáka sa my rozjastnia oči a nie myseľ.
    Super spoveď (:supermatky:)
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ale že mu to trvalo, než do té moudrosti došel :o) L.

      Vymazat
  5. kdyby si dal na hlavu pytel stejně by byl k nakousnutí..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je otázka, ale asi jo :o) pá, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!