16. listopadu 2012


Včera byl fuj den.

Inverzní. Zamračený. Smradlavý. Vzteklý. Protivný.

Ráno venku nedýchatelno, mlha kapala a mrzla na všem kolem, málem jsem sebou při cestě do školky asi třikrát pleskla na zem.

Protože už trošku mrzlo, vytáhla jsem svoje nové bezprsťáčky. Ale houby, pod kabátem mi pořád lezly dolů. 


Vzteky jsem je narvala do kabely.

A už v autobuse cestou do práce vypárala.


Tohle z nich zbylo.

Večer mě dorazila třídní schůzka ve škole. Syn v tom byl nevinně, naprosto s ním nejsou potíže, všichni na něj pěli jen samou chválu. Ale kvůli jejich panu řídícímu. Nedodržuje dohody. Slibuje a neplní. Vymlouvá se a problémy odmítá řešit. Ještěže máme v dosahu dost lepších škol, malou už do téhle nedám. Za rok a kousek nás čeká zápis, tak se začneme poohlížet jinde. 

Přišla jsem psychicky úplně vyždímaná.

Zachránil mě kámoš háček. Když jsem Meluzínku dala spát, pustila jsem se do nových bezprsťáčků. Už jsou hotové. V záchvatu vzteku jsem je zmákla oba dva ještě týž večer. Prostě ze mě ty emoce musely někudy ven a na balkoně se mi v tu pokročilou večerní dobu řvát nechtělo.



Tyhle už se povedly. Dneska měly premiéru a sedí bezvadně.

Návod jsem v té euforii zapomněla fotit a stejnak by asi při umělém světly fotky za mnoho nestály. Budu dělat ještě další pár, pro mojí malou Meluzínku, tak to nafotím při té příležitosti.

Mějte se krásně!


22 komentářů:

  1. Ehmm, být vzteklá já, rozhodně mě háček nezachrání ;) Tak ať se bezprsťáky dobře nosí a pan řídící se polepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko, no asi jsem nebyla vzteklá na svojí maximální míru, to by háček asi taky nezachránil :o)

      Vymazat
  2. Ten vztek ale za to stál...sú nádherné a ešte krajšie než tie predchádzajúce...netrpezlivo budem čakať na návod...:-) nadhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Katarinko, na návodu pracuju, bude zítra či pozítří :o) pá, L.

      Vymazat
  3. Týý jo.... to se hned tak nevidí, aby si někdo v autobuse páral rukavice:-))))
    A o škole mi ani nemluv:-(((
    Měj se, Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) popravdě, lidi trošku koukali, cože to vlastně tropím :o) hezký den! L.

      Vymazat
  4. Páni, ty jsou hezké! Vzala jsi to jako rychlovku, za jeden den vypárat a zase uháčkovat, jsi dobrá! Osobně bych ve vzteku zahodila, jak háček, tak vlnu :-)) a o rukavicích bych si nechala max. zdát :-)) Pěkný den. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) já prostě musela, jinak hrozil výbuch :o) díky a hezký den! L.

      Vymazat
  5. Tý jo, Leni tu je vidět, že negativní emoce se mají proměnit na tvůrčí energii! Krásné bezprsťáky, krásná vlna. Taky mám poslední dny pocit, že bych měla obštrikovat půl Bratislavy, abych byla v pohodě. :D Jenže ani to mi pořádně nejde, tak jak se zbavuji vzteku ani nezmiňuji radši. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Binko! Včera jsem ten pocit měla taky :o) no klidně se zmiň, jak to ventiluješ, třeba nás inspiruješ :o) pá, L.

      Vymazat
  6. Leni, někdy se tak stane, že den stojí za houbeles...hlavně, že už je lépe a že máš pomocníka - háčka, který ti náladu spraví...Nové bezprsťáky vypadají parádně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petro, nějak s tím smutným podzim těch dnů přibývá, ale musí se to tak brát, za chvilku zas přibyde sluníčka a bude líp :o)

      Vymazat
  7. Leničko tak u nás bylo krásně i sluníčko vykouklo,ale já mám střevní chřipku,takže mě je to stejně fuk :-)Krásný večer a krásné počasí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, tak to vám přeju a závidím zároveň :o) my tu máme šedivý, olovnatý dekl, pod kterým nejde skoro dýchat :o( jejda, střevní chřipka, tak ať jsi brzy fit!!! Hezký víkend! L.

      Vymazat
  8. Tedy ty jsi přímo rychlík - zvládnout takové krásné rukavice během večera. Nápad s lemem se mi líbí:-) Ke škole se vyjadřovat nemohu, už nemáme dítka školou povinná - ale malé děti = malé starosti, velké děti = velké starosti - ale zase tak hrozné to není:-) Hezký víkend a budu se těšit na další dílko. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzko! Ale jo, máš pravdu, zatím jsou to takové starosti nestarosti, až děti poporostou, nastoupí puberta v plné síle, pak pravé životní starosti, jako zaměstnání, bydlení atd., bude to horší. Hezkou sobotu! L.

      Vymazat
  9. Leni vztek se vyplatil!Parádní bezprstáčky:-)Když je mi ouvej taky sahám po háčku...
    Krásný víkend a spoustu radostí se školákem a malou Meluzínkou:-)Bude líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko! To jsem ráda, že v tom nejsem sama :o) dneska už je líp, už to "vyvětralo", jen kdyby ještě to sluníčko venku vykouklo, zas máme parádní inverzi :o( hezký víkend i k vám! L.

      Vymazat
  10. Počasí tam tedy máte opravdu nehezké :o( Jsem ráda že jsem podhoralka .o))))) Bezprstáky jsou parádní -- také bych nějaké potřebovala jen nestíhám co toho mám v plánu :o)))))) Krásný víkend Leni :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dneska je tu obzvlášť šedivo a zadeklíno :o( máš štěstí, že jsi navenku, na zdravém vzduchu :o) koukám každý den, jak pilně pracuješ, a budu věřit, že až budu mít hotový návod, tak si přece jen chvilenku vyšetříš, abys je taky vyzkoušela ;o) pěkný víkend i k vám do podhůří! L.

      Vymazat
  11. Ahoj, Leni, krásně jsi se z toho vyventilovala. Když jsou hodné děti, tak nás zlobí dospělí a je to o to horší, že ti z toho mají rozum, tedy měli by mít! Hlavně, že ti děti dělají radost. Tak ať je líp! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dagmar, Tys to vystihla naprosto trefně :o) hezkou neděli! L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!