11. listopadu 2012

VÍKENDOVÉ KREATÍVNO

Krásné pondělí, moje milé virtuálky!

O víkendu se mi poštěstilo zbavit se na necelé dva dny svých milovaných potomků (ač je k smrti miluju, někdy je to prostě v zájmu zachování zdravé mysli i těla zapotřebí) a měla jsem možnost si fakt dělat, co jsem chtěla.

Hodila jsem za hlavu (obrazně i doslova) všechny povinnosti vyplývající z chodu domácnosti (stejnak tam nebyl nikdo, kdo by je vyžadoval či ocenil), hodila jsem nohy vzhůru, vzala si na klín bednu klubíček a vymýšlela, co bych z nich tak asi mohla umotat.

Minulý týden jsem si koupila moc pěknou melírovanou vlnu od turecké firmy NAKO. 100g klubíčko bratru za 66,-. Může se to zdát dost, ale vzhledem k cenám tuzemských vln je to dost příznivá cena (třeba Lada od Vlnapu ve stejném obchodě stála 63,- a zdaleka není tak příjemná jako ta turecká). Neodolala jsem a vzala si hned tři klubka. A hned v autobuse na cestě domů jsem začala přemýšlet, co že z nich bude.

Nakonec z toho vypadly jedny bezprsťáčky pro dospěláky. Návod na ně jsem vám slíbila nedávno, takže  nebojte, určitě bude.



A pak ještě dvě pletené copánkové čepky, jedna pro mě (kupodivu v ní nevypadám jak čerstvě vybalené jojo) a jedna pro malou Meluzínku.


A když jsem viděla, jak se to u vás začínám hemžit vánocemi, pustila jsem se do toho taky. Zatím jen zvolna, žádný spěch, že...


Krásný nový týden!


44 komentářů:

  1. Leni, ty rukavičky jsou super. Já byla o víkendu v Praze, ale vlnu žádnou nemám i když byla v plánu. Chodila jsem asi špatnými obchody.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko! No, jestli jsi byla v centru, tak tam je to na vlny fakt špatně... já jezdím do Modřan, na Sofijské náměstí do jedné obchodní pasáže, je tam výborně zásobená galanterie manželů Pacákových, tam by sis vskutku přišla na své! Pá, L.

      Vymazat
  2. Leni, nemáš trochu delší víkendy než my ostatní? Zírám, co všechno si stihla! Čepičky vypadají úžasně!
    Měj hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helenko! No však jsem u těch čepic seděla taky dlouho přes půlnoc, tak jsem se do toho zažrala, že jsem zapomněla na čas :o) pá, L.

      Vymazat
  3. Lenko, všechno to máš moc krásné. :-)Vlna vypadá nádherně i na dálku. Nemáš ty víkendy opravdu nějak delší? Já když se do něčeho pustím, tak nejprve párám a párám a...pak vznikne něco hodně malého. Jak ty to děláš? Babo, raď! Na rukavičky se už těším. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dášo! Vlna je výborná, dneska si asi pojedu pro další klubíčka, ještě si asi upletu nákrčník do sady, abych to měla všechno komplet :o) taky jsem párala, zvlášť tu dětskou čepku, ale pak už to šlo ráz na ráz a na těch větších jehlicích to přibývalo jedna báseň :o) pá, L.

      Vymazat
  4. Leni,
    krása jako vždycky. Na návod na bezprsťáky čekám jako na smilování, tak až budeš mít čas.... :-)
    A co se týče cen v našich obchodech - Lada za 63,-???!!! co to je za zlodějinu??? u nás je v galanterii za 50,-, ale i to se mi zdá příliš, když vím, co a za kolik se dá pořídit přímo ve Vlnapu :-( Nechala jsem tam minule "pouhé" tři stovky, ale ten balík co jsem si přivezla :-o Kdybyste někdy někdo něco potřebovaly/i, dejte vědět, nakoupím, pošlu :-)
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Návodek na bezprsťáčky bude, neboj, dej mi pár dní :o) no je to hrozná zlodějina, proto si raději objednávám ve velkém u jedné známé. Tak když bych něco potřebovala, tak se na Tebe s dovolením obrátím, díky moc za nabídku!!! Pá, L.

      Vymazat
  5. Leni, jsi úžasný maniak. :-) - Nezlob se na mě, myšleno jen v dobrém!
    Bezprstovky jsou bezva nápad a ty čepice nádherné. Budete kočky, holky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :o) čepky jsou moc bezva, i bez zkoušení jsem trefila velikost a to mě moc těší, malá už v ní chtěla dnes jít, ale je teplá, byla by chuděra celá spocená :o) pá, L.

      Vymazat
  6. Jo a návod na toho krásnýho andílka by nebyl? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lení,
    tak teď tě chytím za jehlici ;-)
    Mám rozpletenou copánkovou čepici pro dcerku a trošku s tím bojuji a teď poraď.
    Čepičku jsi zúžovala a jak a nebo jsi jí pletla rovně až do konce a pak stáhla?
    Koupila jsem si Merino, že zkusím nákrčník, ale dočetla jsem se u Michaely, že je moc těžká, prý je lepší čepička, tak teď nevím, myslela jsem sadu dcerce :-o
    Ještě nevím zda pletenou nebo dle tebe háčkovanou, ještě jsem nic takového neháčkovala, tak nevím zda to dám :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilčo, čepičku jsem zužovala, tj. splétala každou druhou řadu určitá oka podle vzoru.
      Pokud jde o to Merino, Míša psala, že se jí zdá těžké a že plihne, já to vyzkoušené nemám, takže nemůžu zodpovědně potvrdit.
      Ale máme z něj čepičku a spoustu jiných věcí a je to dobrá vlna. Na čepičku jí můžu vřele doporučit, na háčkovanou i na pletenou, takže jdi do toho, v čem si ses jistější.
      Pošli mi na sebe mail, napíšu Ti přesně to ujímání pro tu copánkovou čepku. Kdyžtak mi na mail havlicek.lenka@seznam.cz pošli fotku, jaký přesně copánkový vzor ta čepka má, abych Ti to mohla rozepsat.
      Pá, L.

      Vymazat
    2. Lení,
      moc děkuji!
      Písnu večer, fotečku jsem nechala doma v PC ;-)

      Vymazat
    3. Nemáš zač, písni, až budeš mít čas! Já nikam neuteču :o)

      Vymazat
  8. Leni obivuji Tvou úžasnou tvořivost kdy to všechno děláš? moc se mi líbí rukavice bez prstů už se těším na popis , a čepice vypadají super. Měj se krásně. Luďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Dělám to, kdy se dá... po večerech, ve chviličkách volna... návod na bezprsťáčky bude v nejbližších dnech, musím ho dát do kupy :o) hezký večer! L.

      Vymazat
  9. Ahoj Leni,to je fajn,že si člověk udělá relativně radost za malý peníz.Radost je to dvojnásobná,z vlny a následně z výtvoru,co uděláš.Jsi prostě naše šikulka,sedneš,uštrykuješ a ještě nafotíš návod,za to ti patří velké dík.Na návod na bezprstáky se těším a vlna vypadá zajímavě.Pěkné dny pokud možno bez rýmeček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Evi! Moc děkuju!!! Krásný večer! L.

      Vymazat
  10. Krásný nový týden i tobě Leni. Na zimu jsi vybavená a to je dobře. Měj se fajn, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, díky moc! A to ještě nekončím :o) Pá, L.

      Vymazat
  11. Taky se těším na návod na andílka.

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, krásně tvořivý víkend!!! Bezprsťáčky se mi moc líbí. Umím jen pletené, takže na návod si opravdu ráda počkám :-) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Joly! Díky moc! Návod bude ke konci týdne :o) pá, L.

      Vymazat
  13. Leni, rukavičky jsou super, ale pro mě by asi nebyly, bylo by mi zima na prstíky, já je potřebuju zakrytý, ale kdoví, možná je to jen o zvyku:-D. Ale tvé výtvory jsou opět moc krásné všechny...I tobě krásný nový týden:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Peťo! Já taky v životě bezprsťáčky neměla, letos mám premiéru. Zítra v nich chci vyrazit, má se ochladit, tak uvidím, jestli budu mrznout :o) pá, L.

      Vymazat
  14. rukavice nemají chybu jsou úžasný.:))

    OdpovědětVymazat
  15. Vlna je fakt krásná! A ty výrobky z ní taky, čepice jsou žůžo :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ilonko, taky to byla láska na první pohled :o)

      Vymazat
  16. Leni to je ale tady u Tebe tolik nových krásných věciček--a ještě stíháš i návody--máš můj velký obdiv :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Marti, však u Tebe taky! Skoro denně nové vánoční kousky, jsi taky pěkný rychlík :O) tak ať nám to háčkuje i dál! Pá, L.

      Vymazat
  17. Leni, Ty si "postrach" všetkých galanterií, neunikne ti žiadna novinka. Bezprstové rukavice sú výborný nápad v obchode ich nemusíš skladať z rúk, keď sa prehrabávaš v peňaženke.
    Pá Jana
    Veľa šťastia v súťaži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahá :o) Jani, pěkně jsi mě pobavila :o) spíš jsem vítaná návštěva, co jim dá vydělat :o) pá, L.

      Vymazat
  18. na bezprsťákový návod se moc těším, ráno už mě zábly ruce :-)
    ta vlna je krásná a čerstvě vybalené jojo mě dostalo :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no však já už v nich dnes ráno taky vyrazila :o) o důvod víc pospíšit s návodem, fotky už mám, tak to jen sesmolit dohromady :o) pá, L.

      Vymazat
  19. Teda Leni,smekám!Bezprstáčky jsou super a také se těším na návod:-)vlna mi dnes přišla-hurááá:-)
    Krásný den moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Návod na bezprsťáčky bude koncem týdne, tak se těš! pá, L.

      Vymazat
  20. Ahoj Lenicka co tady vidim mam radost andel je krasne a vsechno je supr ses sikulka mam radost koukam na tvuj blog .Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Karin, jsem ráda, že se Ti u mě líbí a že jsi stále tak věrná :o) hezký den! L.

      Vymazat
  21. Leni, andělíček, no to je bomba, aj rukavice n prostě supeeeeerr :) Silva

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!