4. prosince 2012

Už visí!

A jsou nacpané k prasknutí spoustou nezdravých laskomin a jednoduchých cukrů, které těm našim ratolestem dají jen fůru prázdné energie. Když ony je ale mají taky rády! Tak myslím, že je třeba jim je aspoň občas dopřát :o).

Netušila jsem, co to obnáší, naplnit a hlavně pověsit 2 x 24 adventních ponožtiček. Naháčkovat to byla jedna věc, že to bude práce na pár týdnů, s tím jsem počítala. A že náplň taky bude něco stát, mi bylo rovněž jasné.

Ale to pověšení, to bylo teda fakt peklo.

Nosili jsme to s manžou navléknuté na široké stuze po celém bytě a hledali místo, kam bychom to pověsili tak, aby se to tam vešlo. Nakonec nebylo zbytí a fusekličky nám skončily v ložnici nad hlavami na květinových poličkách. Jinde na ně prostě nebylo dostatek prostoru.

A dětem je to ve finále pumpička, s radostí nám každé ráno hupsnou do postele a za radostného poskakování a mého trnutí, že pracně navěšené ponožtičky zas strhnou, vytahují dobrůtky (zatím poctivě, co den, to jedna fuseklička). Ta jejich radost i z pidičokoládičky je prostě pohled k nezaplacení.






Skočila na nás nějaká choroba, malá zase kašle, ale vypadá to virově, jsou to "jen" hleny fujtajbl barvy, takže nic, s čím bychom se během pár dní zdárně nepoprali (snad!), já mám zánět v krku a včera večer jsem přestala s definitivní platností mluvit. Takže mě dneska čeká návštěva ORL.

Ta pohoda vysílacího klidu je ale úžasná! Nechat se takto občas vyřadit z běžné komunikace fakt nemá chybu. Nikdo po vás nic nechce, protože ví, že mu stejně neodpovíte; ranní otázky typu "Mamííí, kde mám ty ponožkyyy?" nebo "Mamííí, už jsi mi udělala sváču? Jdu pozděěě!" odpadají a děti opět prokáží, že se o sebe už dokáží postarat samy, jen za mamčina vzdáleného dohledu.


U nás dnes ráno mírný poprašek sněhu, jaké závěje jsou u vás?

HEZKÝ DEN VŠEM!



53 komentářů:

  1. U nás taky sněží a je mírně bílo ;)
    Já věším kalendář (pytlíčky na provázku) v předsíni místo obrázků, taky to není kam dát ;)
    No hlavně, že mají ty děti radost, že :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ilonko, u nás už je po sněhu, jen břečka a bláto, ble ble :o) děti radost mají a to jde! Pá, L.

      Vymazat
  2. Jo, a přeju brzské uzdravení ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, kalendare jsou kouzelne a me se moc libi ten cerveno-cerny, takova primo dabelska kombinace. Jinak vitam te do klubu nemocnych, my uz bojujeme neco pres mesic, ja jsem nachlazena uz po treti :o( Anja a Alex taky, jak mam toto obdobi rada, tak ty nemoce jsou peklo... Preji krasny den ve tvem svete ticha :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Katerinko! Tak to máte taky dobré, už přes měsíc, znám to víc než důvěrně, malá letos promarodila asi osm měsíců :o(, tohle období je děs běs, ani zima ani teplo, virům se daří jedna báseň. Ať jste brzy fit!!! Pá, L.

      Vymazat
  4. Leni tvé kalendáře jsou senzační!Můj manžel nemluvil minulý týden,také viroza.Kluci zas kašlou,já už nevím jaké sirupy aby zabraly.....
    Přeji hodně zdraví celé Tvé rodince,at jste brzy fit!
    Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! No tak to jste si taky užili... zkus pro kluky ten tymiánový, psala jsem sem na něj recept, nám zabírá výborně. Držím palec, ať jste brzy zdraví! Pá, L.

      Vymazat
  5. Leni,krásně jste to vymysleli. ;-) Nepsala jsi náhodou, že vaše starší dítko měří 180cm? Musím se smát, když si představím jeho skok/let pro dobrůtku do vaší postýlky. Trochu bych se o tu postel bála. :-)Co bychom ale pro svě miláčky neudělali, že? Mějte se krásně a hlavně brzké uzdravení. U nás se to už sype. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dášo! No jo, měří, taky postele už pěkně pláčou, když tam těch jeho 60 kg hupsne :o), ale už mají nárok, je jim přes 30 let, brzo se dočkají zaslouženého důchodu :o) hezký den! Pá, L.

      Vymazat
  6. Leni, Fusekličky jsou parádní, i háčkování z minulého příspěvku, přeji brzké uzdravení a klidný průběh dalších adventních dnů,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marcelinko, jsem ráda, že se Ti moje práce líbí! Hezký adventní čas, L.

      Vymazat
  7. Leni, ponožtičky jsou úžasné! To je fajn, když mají děti radost. Jinak přeju brzké uzdravení! Pa! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Adri, přesně, nad dětskou radost není... hezký den, L.

      Vymazat
  8. Ahoj Leni,
    pověšené vypadají fusekličky ještě líp!
    Dokážu si představit, jakou dělají Tvým dětem radost. Letos jsem i já ve svých 28 letech dostala od mamky čokoládový adventní kalendář, a jak mě potěšil! :-))
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Veru, díky moc! Kdybych dostala čokoládičkový advenťáček, tak bych ve svých 41 skákala radostí taky :o)! Hezký den, L.

      Vymazat
  9. Leni, u nás zrána trochu snežilo, asi na náladu, ale už ani ťuk. Obdivujem tvoju trpezlivosť pri výrobe fusekličiek, uff 24 a ešte dva krát, no asi by som už videla aj za roh :)) Želám skoré uzdravenie, na hlasivky je výborný kalciový sirup. Maj sa tak dobre ako sa len dá. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Reni, u nás už je zase bláto, po sněhu ani ťuk, jak píšeš. Teploty nad nulou, tak co bychom čekali. Z ponožtiček už jsem viděla pruhovaně :o) ale výsledek a ta dětská radost stály opravdu za to :o)díky a pá, L.

      Vymazat
  10. Krásné adventní kalendáře. Nemoci jsou teď asi všude, ani nám se to nevyhlo. Tak přeji brzké uzdravení a krásný adventní čas. Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Heli, díky moc! No jo, je příšerné počasí, viry si jen libují a my umíráme :o) hezký den, L.

      Vymazat
  11. Leni, ponožtičkový kalendář je boží:-). Já se tu právě vztekám u věšení pytlíčkové girlandy a plnění druhýho adventního kalendáře klukům, takže vaše zoufání s ponožkama docela chápu:-). Taky tam má Lukáš čokoládky, ale jen maličké, tak se to pro jednou nezblázní, však je to těšení na vánoce a sladkosti k tomu patří:-). Leni, ať jste brzy fit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Petro! Přesně tak, děti dobrůtky potřebují, jednou na to budou vzpomínat a my budeme rádi, že jim ta naše snaha utkvěla v paměti :o) hezký den do Pucíkova, L.

      Vymazat
  12. Leni, tak ty jsou - budu se muset polepšit, u nás je zatím v kurzu ten čokoládový a vystačíme si :-) ale ty tvoje ponožky jsou boží. Třeba prubnu ten návod a to musím hned začít abych to do nějakých dalších vánoc stihla :-)
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko! Však Ty to zvládneš, o tom nepochybuju! Do dalších vánoc to máš víc než rok, takže času habakuk :o) hezký den,L.

      Vymazat
  13. pono�ti�ky jsou fakt BOMBA! Na to bych se nezmohla ani za sto let. P�eju rychl� uzdraven�. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi milé, do tohto by som sa ja nepustila. Tým červeno-čiernym chýbajú už len rožky ... ako čertíci. Skoré uzdravenie,Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Janka, původně jsem o růžcích uvažovala, ale už jsem to nějak nezvládla, poslední velkou ponožku jsem dodělávala 29.11., takže letos bez růžků... že by ale napřesrok? Uvidíme, jak ta myšlenka uzraje :o) díky a pá, L.

      Vymazat
  15. Leni, ponožky jsem už obdivovala minule, můj favorit jsou ty barevné. A takhle pověšené vypadají vážně super.Užívej si komunikačního klidu, občas se to hodí,ne?
    :-) Ale jinak samozřejmě přeji brzké uzdravení!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Andrejko! Jo, komunikační klid je príma, pokud po Tobě pořád někdo něchce na něco odpověď :o) pá, L.

      Vymazat
  16. Leni, to sú krásne adventné kalendáre. A koľko radosti z nich deti majú. Škoda, že už nemám malé deti. A úžasné je aj to, že ich skoro ráno máte u seba v posteli. Pamätám sa dobre na to, keď naša dcéra sa k nám každé ráno šuchla predtým než sme vstali. Prajem Ti skoré uzdravenie a príjemný adventný čas.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Andrejko, díky moc! Děti mají radost obrovskou, mám pocit, že ten třináctiletý ve skrytu duše větší než ta malá čtyřletá; má pocit, že i pro něj mamka ještě hodlá blbnout a udělat mu radost jako malému. Hezký den, L.

      Vymazat
  17. Leni, krásné kalendáříky a opět skvělá reportáž, ty to ani jinak neumíš.
    Brzy se uzdrav!
    Posílám zasněžený pozdrav ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko, u nás prší a blátivo :o( a já zánět nosohltanu a hlasivek, ééé... pá, L.

      Vymazat
  18. Leni, normálně ty tvoje ponožky "žeru". Omlouvám se za výraz, ale ony jsou prostě dokonalé. Hlavně ty barevné... to je něco pro mé ladící oko. Moje snahy vše vyladit do nějakého stejného tonu už dávno pominuly, páč jsem zjistila, že potřebuji barvy, a ty ponožky... A háčkované? Jsou prostě dokonalé!!! Ať žijou ponožky a lehké cukry :-) Moc krásné! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jolano, těší mě, že se Ti tak líbí! Taky neladím do jednoho dvou odstínů, u nás je řádně barevno a veselo, děti to tak mají rády a já taky :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  19. Ahoj Leni, super nápad a ještě lepší provedení. Ať jste s malou brzo fit! Krásný advent, Simona.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Leni, super nápad a ještě lepší provedení. Ať jste s malou brzo fit! Krásný advent, Simona.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Leni, super nápad a ještě lepší provedení. Ať jste s malou brzo fit! Krásný advent, Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Simčo, nakonec je z toho zánět nosohltanu a hlasivek a antibiotika :o( ale mohlo být hůř :o) pá, L.

      Vymazat
  22. U nás máme sněhu o trochu víc, heč:-))))
    Ponožky jsou boží, dovedu si živě představit jak s tou šňůrou běháte po bytě:-)))
    Škoda žes to nenafotila:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máte, u nás už je z toho bláto, bo je tu teplo a pérší :o( jo, bylo veselo, jak jsme běhali, ale nebyla volná ruka k focení, děti byly pryč, aby to neviděly a nikdo jiný po ruce :o) pá, L.

      Vymazat
  23. Leničko...adventní ponožtičkový kalendář je úžasný..opravdu moc se ti povedl a věřím,že dětem udělal velikou radost....Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jani! Děkuju moc, dětem se opravdu moc líbí a radost z nich je veliká :o) hezký den, L.

      Vymazat
  24. Leničko paráda!!!U nás jsme sněhem úplně zapadaní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Miško! Tak to se máte, tedy spíš děti, nám dospělým už sníh spíš působí potíže :o) hezký den, L.

      Vymazat
  25. Leni, tak tomu říkám velké prádlo! Super fotky, super čtení! S kašlem zatočte, ať vám je dobře!
    A sníh, na zahradě poprašek, ráno byla chumelenice, ale ulice je jen mokrá!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Helenko, díky moc! Velké prádlo :o), to mě fakt rozesmálo :o) ikdyž... když peru chlapům ponožky, tak fakt těch 40-50 na šňůře visí :o) hezký večer, l:

      Vymazat
  26. Leni ponožtičky super :o) ta červeno - černá kombinace je přímo pekelná :o) Bydlím pod horama a sníh tedy nic moc o kapánek víc než tam u Vás :o)))Měj se báječně...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, díky moc! Tak to se máte s tím sněhem, u nás déšť, bláto, fuj fuj... snad se na vánoce dočkáme a bude to v bílém :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  27. Leni, perfektné ponožtičky, ukladám medzi nádejné projekty do budúcna :-)Máš to tu všetko krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zusko, děkuju moc! Krásný předvánoční čas, L.

      Vymazat
  28. Ahoj Leni, fusekličkový advenťáček je na jedničku. Jsi háčkovací šikulka,
    jen tak dál.Tvoje foto návody jsou skvostné. Krásný adventní čas přeje Marie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!