6. prosince 2012


Dlouho jsem se bránila, ale nakonec jsem neunikla.

Poslednímu výkřiku technické  módy.

Smartphonu HTC Desire.

Prý jako předvánoční dárek, pravil šéf. Děkuji tedy mnohokrát.

V bílém provedení.

Takže něco pro mě. Bude to furt jak prase :o).

Chtělo to obal. 

Nějaký poctivý, žádnou šlupičku. Nejlevnější ovšem bratru za 400,-. No fuj!

Takže opět home-made. Kačenka dvojitě, háček č. 4 a dřevěný malovaný knoflík.

Za hodinku, ani ne, hotovo.

Bude mu teplo a nebude jak prasátek.


Zatím si na sebe zvykáme. Je to fakt chytrý přístroj. Mnohokrát chytřejší než já, troufám si tvrdit. Doufám, že budeme kooperovat na bázi vzájemné tolerance: já ho nebudu otravovat přemrštěnými nároky a on naopak bude dělat to, co po něm budu chtít.


Venku je to jak na apríla. Chvíli sluníčko, hřeje příjemně do zad. Za chvilku zataženo, chumelenice a studený fujavec, který zalézÁ do všech pórů, brrr. Teplota -2°C, ale pocitově aspoň -5°C. Sníh už se drží, na sluníčku ovšem taje a fujavec ho mění v kvalitní ledovatku. To zas bude zlámaných bérců!

Tak opatrně a krásný den!


26 komentářů:

  1. Fešák obal i Smartphone :-)
    Já bych nezvládla ani jeden ;-)
    I u nás na východě je přesně tak, jak píšeš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ilonko, však já taky ještě pořád nevím, jestli ten mobile zvládnu :o) pá, L.

      Vymazat
  2. Leni, tak ti gratulujem k prvému smartfónu :) To si užiješ zábavy, kým som si ja zvykla, to boli trapasy :)) A tiež mám biely, len inú značku, ale viac je zacápaný tá dotyková časť ako biela. Ale obalíček sa hodí vždy, zvlášť taký vydarený, vkusný moc. U nás tiež ako keby tam hore boli na niečom fičali. Doobeda ešte slnko a teraz sneží ako v ruskom filme. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, díky moc :o) jestli je tedy k čemu, myslím, že mě brzo přepere :o) u nás teď taky chumelí, deset metrů a nevidět :o) začíná pěkně mrznout, to nám ta zima hezky brzy dorazila :o) pá, L.

      Vymazat
  3. U nás žádný apríl, u nás poctivě chumelí:-))))
    Obal pěkný, barevně nepřehlédnutelný:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko :o) U nás už teď taky a přituhuje. Pá, L.

      Vymazat
  4. Pěkný obal ;)
    Technika jde mimo mě, tak dárek neposoudím :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko, upřímně, mimo mě taky, takže ač je z něj chlapské osazenstvo kanceláře nadšené, já s kolegyní na ně shovívavě shlížíme a myslíme si to své :o) pá,L.

      Vymazat
  5. Tvůj nový kamarád dostal krásný kabátek,za to by tě měl poslouchat.
    Technika jde také mimo mě:-)
    I když s mým mobilem jsme docela kámoši.Přesně jak píšeš,já nemám přehnané nároky a on poslouchá.-)
    Hezký den.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Tak to jsem ráda, že je nás technických neználků víc :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  6. Leničko, obal je nádherný a hodil by se mi pro sestru k Vánocům, ale když já nesmím háčkovat. Ach jo. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Lejko, díky moc! Jestli chceš, ráda Ti ho pro sestru uháčkuju, písni na mail havlicek.lenka@seznam.cz, určitě se domluvíme ;o). Pá, L.

      Vymazat
  7. Krásný obal! A skvělé povídání :-))
    Pa, Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Leni,jsem tu jako většina,technika a já jsme od sebe vzdáleni.Co jsem jen pochopila,že je bílý.Zato ale vidím,že ručky nezahálejí a bílému uháčkovali kabátek na zimu i na pátek.jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já to mám stejně :o) vyspělá technika a já se moc nekámošíme, jen tolerujeme :o) díky moc a hezký den! L.

      Vymazat
  9. Ahoj Leni,
    krásný obal na novou techniku!!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, krásný obálek, nepřehlédnutelný a knoflík, to je taková třešinka na dortu. :-)A technika? Rozeznávám barvy. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Dášo! Ač má telefon zajisté mnoho předností, zatím mě na něm uchvacuje pouze design :o) snad se časem posunu dál :o) hezký den, L.

      Vymazat
  11. Dobrý večer...mohla bych vědět vzoreček na obal na mobila, vypadá to moc pěkně, je to takové pevné a silné....hihihi... Děkuju. Milada Milky mhorynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Milky, je obyčejný krátký sloupek, jen dvojitou přízí a silným háčkem, to pak vypadá úplně jinak :o) hezký den, L.

      Vymazat
  12. Leni obal je supr a má oblíbená růžová :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, obal je perfektní! A chytrý přístroj - nemám na něj žádné velké nároky, ale někdy obyčejnou věc na něm zkrátka nedám. Tak ať Ti dobře slouží! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Adri, no, já se taky zatím jen seznamuju a občas mi některé jednoduché věci také dělají problém :o) snad se časem sesynchronizujem :o) hezký den, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!