11. prosince 2012

MIKULÁŠSKÁ GIVEAWAY

AHOJ, VŠICKNI!

Jestli se to k vám ještě nedoneslo, Kateřinka na svém krásném česko-švýcarském :o) blogu Maison de la Suisse pořádá krásnou mikulášskou giveaway.

Pravidla prostá, cena nádherná! Tady můžete mrknout, o co že to vlastně hrajem:


O krásnou knížku plnou severské inspirace na vánoční výzdobu a jinou podobnou všehochuť. Je sice v němčině, ale kamarád Google Překladač to hravě zmákne ;o).

Možná jste také zaznamenali, že Kateřinka svém blogu každý den otevírá jedno adventní okénko. Poctivě každý den píše o různých předvánočních událostech, přípravách, výzdobě, pečení, tvoření s dětmi atd. atd.

Tady je malá ochutnávka jejích dosavadních okének.








Určitě stojí za to je pravidelně sledovat, protože se vždy můžeme dozvědět něco nového a podívat se na Katčiny krásné fotky.

Takže pokud jste to ještě neudělali, kuk ke Kateřince do Švýcarska!

KRÁSNÝ ADVENTNÍ VEČER!


3 komentáře:

  1. Lenko, tak tomu rikam reklama :o) Dekuji moc za mila slovicka a podminky jsi splnila na 257% Diky a krasny den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Katko :o) teď si budu držet palec, aby se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem :o) krásný zasněžený den,L.

      Vymazat
  2. Leni, krásná propagace úžasného Kátina blogu:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!