21. prosince 2012

Už se to blíží


Advent se nám pomalu blíží ke svému konci a já si uvědomila, že jsem vám vůbec neukázala náš letošní adventní svícínek.

Letos je maličký a skromný, nějak jsem po těch minulých honosných a obrovských chtěla něco umírněného a jednoduchého.


V DM drogerii se mi v akci podařilo ulovit čtvero různě dlouhých svíček za 29,- a ve vedlejším květinářství ve výprodeji loňských zásob zase krásný keramický čtverhranný talíř za 49,- (no nekupte to, že jo).


Ještě jsme dokoupili krásné třpytivé hvězdičky, dodali skořici z domácích zásob, svíčky svázali stužkou a bylo to bylo na světě!


Talíř má na jedné straně takovouto krásnou ozdobnou borduru, působí trošku jako dřevěný s patinou a to se mi moooc líbí :o)

Nakonec na jeho zapálení nedošlo, protože podle dětí by to prý byla škoda. Takže jsme vytáhli starou skleněnou misku, napustili do ní vodu, na hladinu pustili plovoucí svíčky a zapalovali je.


Na podzimních farmářských trzích jsme si koupili krásná vykrajovátka na perníčky. Perníčků jsme napekli čtyři plechy, myslela jsem, že je nakonec budu muset vrazit do mrazáku, protože to nikdo nebude jíst. Ale ouha, jak jsem se spletla; malá si vzala krabičku do školky na besídku, syn si vzal krabici do školy na besídku, něco jsem já odnesla na ochutnávku do práce a najednou se nám v koutku té obrovské bedny, ve které ležely, krčí pár posledních kousků. Ještě, že na vánoce budeme po babičkách, které napekly vánočního cukroví habakuk :o)


Malá Meluzínka musela samozřejmě pomáhat. S těmi vykrajovátky jí to moc bavilo. Asistovala u všeho pečení, nejvíc jí bavilo rolovat rohlíčky. Nakoulela jich rovné tři a půl plechu! A jaké, holky, kdybyste to viděly, jeden jako druhý, jako když střelí... už taky nejsou :o).

A teď ještě něco do vánoční výměny, kterou na svém blogu zorganizovala Janička.


Měla jsem bohužel málo času, tak jsem vyrobila jen tyto jednoduché vánoční ozdobičky. Ač jsem chtěla a měla v plánu víc, prostě se nezadařilo. O to víc mě potěšilo, když mi obdarovaná Lenka J. napsala, že je všechno nádherné a moc se jí to líbí.



Já jsem na oplátku od Věrky O. dostala závěsný stromeček a hvězdičku a k tomu krásnou brož. Všechno je vyrobené z filcu.


V práci jsem od kolegyně pro štěstí dostala tohoto krásného vyšívaného andílka. Takové drobnosti zbožňuji, andílek mi udělal obrovskou radost.


Na poslední chvíli jsem ještě synovi motala pod stromeček černé bezprsťáčky, prý alá Assassin. Čí dítě hoví počítačovým hrám, určitě bude vědět, o co jde. Ještě bych je chtěla ozdobit znakem Assassinů. Snad to ještě zmáknu, pár dní mám ještě čas.


A tady je můj největší home-made vánoční počin. Dáreček pro mojí malou Meluzínku. Zatím jen hlava na ukázku. Snad poznáte, o co jsem se to pokoušela. Bylo to děsný, párala jsem a znovu háčkovala snad stokrát, než to dostalo jakýs takýs tvar. Musela jsem to dělat jen po nocích, kdy malá spala, aby to neviděla, takže jsem dva týdny chodila spát po půlnoci a vypadám jako chodící zombie :o).

Do vánoc a možná i do nového roku je to ode mě asi poslední příspěvek na blog.

Proto bych vám všem chtěla popřát... zdraví... štěstí... zdraví... lásku.... zdraví... zdraví.... zdraví.... zdraví.... protože pokud to není, není nic. A naopak, pokud to je, tak to ostatní přijde už tak nějak samo anebo se o to ostatní už snáze můžeme přičinit my sami.

Chtěla bych vám taky poděkovat. Za to, že jste mě na jaře přijali mezi sebe. Že jste mě v mých začátcích povzbuzovali a dodávali sílu. Že jste mě inspirovali, v lehkých květných časech chválili a v těch těžších postrkovali dál.

Jsem moc ráda, že vás mám.

KRÁSNÝ VÁNOČNÍ ČAS A VŠE NEJ V NOVÉM ROCE!!!

Vaše,


40 komentářů:

  1. Leničko,krásný Little Pony,teda pokud jsem se trefila...malá bude jistě nadšená...vyšívaný andílek je moc krásný dárek,který jsi dostala...i ostatní dárečky jsou moc krásné...Přeji ti kouzelné Vánoce plné pohody a klidu a do Nového roku hlavně zdraví...to ostatní přijde samo:-)))...Měj se mocinky krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Klárko, tak koníka jsi trefila skvěla, akorát místo My Little Ponny to měla být Pinky Pie, ale já jsem vůbec ráda, že to jako kůň aspoň vypadá :o) díky moc a krásný den! L.

      Vymazat
  2. Lenka, nádherné darčeky si pripravila...uzasne napiekla, tie formičky su fakt nadherne. Prajem Ti nádherné Vianoce, veľa lásky, pohody a spokojnosti a do Nového roku veľa krásnych nápadov a krásnych chvíľ. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Kateřinko, díky díky moc!!! I Tobě všechno nej nej nej v novém roce a krásné vánoce! L.

      Vymazat
  3. Ahoj Leni,svícen se povedl!Ale ten koník je prostě božííííí!!!!!To je krása!
    Přeji ti a celé rodině krásné vánoce,hodně štěstí,zdraví,lásky v novém roce a moc,moc se těším až se tu na tvém blogu setkáme.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, díky díky moc! Jsem opravdu ráda, že je ten kůň k poznání :o) krásné svátky, L.

      Vymazat
  4. Leničko .. koníček úchvatný ... a ty perníčková tvořítka by se nám také hodila ... je to nádhera ...
    Přeji krásné Vánoce a chvilku času na další tvořeníčko ...

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Leni, díky moc! Krásné svátky, L.

      Vymazat
  5. Leni, příspěvek plný nádherných fotek! Moc pěkný advenťák, líbí se mi i ta improvizace s vodou a plovoucími svíčkami:-). Vykrajovátka máte krásná, Lukáška taky nejvíc baví šoulat rohlíčky, ale má je děsně srandovní - hubený rožky a silný prostředek:). Nicméně upekly se mu pěkně a už taky nejsou:-D. Dárečky jsou nádherné, jak ty tebou vytvořené, tak i to, co jsi obdržela ty, ten andělíček je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj do Pucíkova! Tak naše malá šoulala takové rohlíčky, že jsem se já normálně musela stydět :o) měla je lepší než já :o) prostě rozený talent :o) díky moc a krásné svátky, L.

      Vymazat
  6. Leni, vyrobila si naozaj krásne darčeky a krásnymi darčekmi si bola obdarovaná. Ten vyšívaný anjelík je nádherný. Prajem aj ja Tebe krásne Vianoce v kruhu svojich najmilovanejších. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Andrejko, díky díky moc! Krásné svátky, L.

      Vymazat
  7. ahojky Lenko... strašně moc se mi líbí ta tvoje dečka pod svícnem... přijde mi strašně jednoduchá, ale nemůžu přijít na to, jak si jí háčkovala... poradíš mi, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Petro! Díky moc, dečku jsem háčkovala dílem z hlavy a dílem podle návodu z mimibazaru: http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=9396. Kdybys potřebovala další rady, raději mi napiš na email. Háčku zdar, L.

      Vymazat
  8. Máš to pěkné Leni, všechno, ale ten růžový koník, ten je nej.... nej.... nej.... prostě fantastický!!!!!

    Krásné vánoce ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ajko, díky moc, jsem moc ráda, že je ten koník k poznání :o) krásné svátky, L.

      Vymazat
  9. Leni, máš to úchvatné!! Věnec, perníčky, dárečky... ten koník... ten tedy je!!! To bude malá nadšená! Krásné vánoce ;-) Ahoj, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky moc! Doufám, že bude, bo to byla náramna fuška :o). Krásné svátky, L.

      Vymazat
  10. Leni, vše se povedlo, přeji krásné vánoce,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuju moc! Krásné svátky i k vám! L.

      Vymazat
  11. Leni, příjemné a klidné prožití svátků! Adriana

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, krásné Vánoce a šťastný nový rok.. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky díky moc! Krásné svátky i k vám,L.

      Vymazat
  13. Leničko, přeji tobě i celé rodině ty nejkouzelnější Vánoce!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc Ti děkuju! Krásný nový rok, L.

      Vymazat
  14. Ahoj Leni, opět to máš vše moc, moc krásné. :-)Vlastnoručně vyrobené dárečky jsou stejně k nezaplacení. ;-)Celé rodince přeji pohodové Vánoce a do nového roku hlavně to ZDRAVÍ!
    Pa, D. :-)

    P.S. Už se těším na další tvoje návody, moc hezky se podle nich tvoří. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Dášo, přesně tak, ručně vyrobené dárečky jsou nejkrásnější :o) krásné dny i k vám, L.

      Vymazat
  15. Šťastné a veselé vánoce, klid, pohodu a zdraví vám i vaší rodině Mara:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maro, díky díky moc! Krásné dny, L.

      Vymazat
  16. Leničko...přeji ti pohodové a klidné sváteční dny v kruhu tvých nejmilejších...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jani, moc moc děkuju!!! Krásný den, L.

      Vymazat
  17. Leničko, krásné vánoční svátky tobě i tvé rodině, Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Simčo, díky moc! Krásný nový rok, L.

      Vymazat
  18. Leni, krásne a veselé sviatky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji moc!!! Krásné svátky a ještě krásnější nový rok i k vám, L.

      Vymazat
  19. Ja jsem moc rada objevila tvůj tvorici blog, který me dost pomohl. Tak ti preji všechno krasne ted, potom ... no vlastne vždycky.

    OdpovědětVymazat
  20. Leni,
    ten koníček je až dojemně krásný, představuju si, jak obrovskou radost Meluzínce udělal. Nemýlím se, viď?
    Veliké díky za Tvé přání. I Tobě do nového roku jen samé dobré věci a hlavně štěstí a zdraví Tobě i celé rodině!
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Verčo, koník byl opravdu zlatým hřebem Štědrého večera, malé se líbil moc. Jsem ráda, že to vyšlo, bo práce s ním byla náramná. Krásný nový rok i Tobě, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!