2. prosince 2012


Včerejší východ slunce nad pražským Jižňákem byl vskutku famózní. I tady, mezi betonovými králíkárnami, dokáže nebe vykouzlit takovou krásu a zjemnit jinak tvrdé siluety panelových domů.


Na FB jsem se zúčastnila obrovského vánočního swapu a dostala jsem od jedné úžasné šikulky tuto krásnou obháčkovanou kouličku a háček s ručně fimovanou rukojetí!!! Holky, já vám mám takovou radost! Je to vpravdě korunní klenot mé háčkové sbírky.

A co jsem poslala do výměny já? No že se ptáte :o) co jiného, než háčkované vánoční dekorace a ozdobičky.




Tohle kolečko je moje oblíbené, už jsem se naháčkovala kolik desítek kusů. Je to jednoduchá a rychlá dekorace, krásná i jako dárek. Návod připravuju, bude příští týden, tak se můžete těšit!




Tahle kolečka miluju, je to vlastně recyklace starých plastových kroužků na záclony. V Radotíně u samoobsluhy bývá takový starý pán a prodává ve svém skromném stánečku různou drobnou veteš. Předminulý týden jsem šla náhodou okolo a uviděla tam sáček těchto kroužků za 5,-. Bylo jich tam dobrých 20 kousků. No nekupte to, nové v galanterce stojí několikanásobně víc!



Za korunky ušetřené za kroužky jsem dokoupila malé barevné rolničky a jednoduchá cinkavá kolečka byla na světě!





KRÁSNÝ PRVNÍ ADVENT!



28 komentářů:

  1. Leni úžasné darčeky. Aj tie čo si dostala,aj podarované. Už sa teším na návod. Ešte tie krúžky do vianoc určite spácham. Sú perfektné :o)
    Pekný advent, Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Hela! Díky moc! Krásný advent, L.

      Vymazat
  2. jůů... ty to máš krásné....kolečko se zlatou stužkou se mi moc líbí, a bílé srdíčko♥ Kroužky od záclon jsou bezva nápad a vypadá to pěkně:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky Leni a ten háček ti trochu závidím ... je parádní.
    Hezký první adventní večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko! Háček je fakt úžasný, hýčkám si ho :o) hezký den, L.

      Vymazat
  4. Překrásné dárečky, Leni! Ten háček je vážně moc krásný! pa pa pa

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko nádhera-ty jsi prostě prvotřídná háčkařka:-)Krásný první advent!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, moc moc děkuju :o) hezký den, L.

      Vymazat
  6. Krásné a nápadité jako vždy, těším se na návod ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko, těš se, těš ;o) hezký den, L.

      Vymazat
  7. Kez by takovych krasnych zari slunecnich bylo vic pres tu sedou zimu.
    Mas to zase prakticky vymyslene. Sikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Míšo! Kéž by bylo... máš pravdu, nesnáším olověný dekl, kdy se nedá dýchat :o( hezký den, L.

      Vymazat
  8. Leni, krásáááá a pekný adventný večer.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky díky moc! Hezký den, L.

      Vymazat
  9. Leni krásné dárečky jak darované tak i podarované.Měj krásné adventní dny :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Śnieżynki z dzwoneczkami są piękne pozdrawiam Dusia

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, jak dárečky pro tebe, tak i tvé háčkované ozdoby jsou naprosto nádherné a věřím, že obojí udělalo velikou radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Petro! Díky moc, dárečky udělaly radost a já jsem za to moc ráda :o) hezký den do Pucíkova, L.

      Vymazat
  12. Leni, to se tak hezky prohlíží, tak hezky čte - krása! Hezky jsme se sešly - taky jsem do výměny obháčkovala pár kroužků, zase trochu jinak :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Helenko! Kroužky jsou věčné a vděčné :o) tady je krásně vidět, jak se myšlenky nás háčkařek ubírají podobnými cestičkami ;o) hezký den, L.

      Vymazat
  13. krásné Leni ..ty proste nezklameš :-) Hezky predvanocni cas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Míšo! Krásný advent i k vám, L.

      Vymazat
    2. Leninko prosimte,sehnala jsem si ty zaclonove krouzky,a chtela bych uhackovat,ale nemuzu nikde najit rozkres,nemas ho prosim nekde? DEKUJI Misa H...

      Vymazat
  14. Ahoj máš moc krásný blog a tvé háčkované ozdoby jsou opravdu nádherné. Zaujala mně háčkovaná kolečka - záclonových kroužků mám doma moře, ale jsem s háčkem začátečník. Nemáš prosím někde rozkres? Děkuli Lucka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!