14. prosince 2012

ZUSKA NADĚLUJE!



Zuska na svém krásném, hravém, inspirativním blogu Zuskin blog pořádá vianočnú rozdávačku (tohle slovní spojení se mi moc líbí, musela jsem to přepsat v původním znění)!

Hraje se o tyto tři nádherné setíky látek, no kdo by odolal!

Já už se přihlásila a co vy, zkusíte to taky?

Hezký den,


P.S.: NĚJAK TEN SVŮJ BLOG V POSLEDNÍCH DNECH FLINKÁM, ALE NEBOJTE, TVOŘÍM, CO TO DÁ, A NESTÍHÁM O TOM PSÁT. FINIŠUJU S HOME-MADE VÁNOČNÍMI DÁRKY, TAK MI NA BLOG NEZBÝVÁ ČAS. NAPRAVÍM TO V NÁSLEDUJÍCÍCH DNECH - ASPOŇ DOUFÁM :O) KRÁSNÝ DEN VŠEM!!!

4 komentáře:

  1. Díky za info, Leničko!
    Přeju hezký večer a těším se, co kouzlíš!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni!
    Neřekla bych že to flinkáš, bych řekla že jedeš jak diblík:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!