25. ledna 2013

DÁREČEK ZE ŠVÝCAR A LOVEC HVĚZD

Krásný pátek všem ze zasněžené Prahy!

Nejdřív vám všem chci moc moc poděkovat za milé a uzdravující komentáře u minulého příspěvku. Opravdu moc mě potěšily!

Koncem minulého roku vyhlásila Kateřinka na svém blogu Maison de la Suisse Mikulášskou giveaway. Samozřejmě jsem se MUSELA přihlásit, protože knížka, o kterou se hrála, byla jednoduše neodolatelná.

A tento týden balíček dorazil. Pošta se ovšem opět předvedla a ač si Kateřinka dala velkou práci s balením, nějakej koumák měl pocit, že si na ten balíček musí sednout a dát si sváču. Takže krabici promáčkli, tím pádem i natrhli a ztratili srdíčko, které mi Kačenka ušila. Holomci. 

Ovšem zbytkem balíčku jsme byli doma kolektivně uchváceni! Všechno překrásně zabaleno a navíc mňamózní originál švýcarská čokoláda (zmizela, jen to fiklo) a krásná malovaná kartička se vzkazem od Kateřinky. No mrkněte na ty úžasné detaily!



Ta mušlička přilepená na stužce mě dostala...


V životě jsem neviděla, aby si někdo takhle vyhrál s balením čokolády...


Nádherná malovaná kartička.

A uvnitř největšího balíčku...


... překrásná inspirativní knížka!


Plná nápadů, vzorů, střihů...


... ukázek aranžování a dekorování...


... a dokonce i s originálními skandinávskými recepty! No to než všechno vyzkouším...


Vzadu je bohatá příloha s nákresy a střihy...


Tak myslím, že máme pro dalších pár týdnů celkem co dělat :o). 

Kateřinko, moc moc moc děkuju!!!!!


Jinak u nás choroby pokračují tak nějak svým tempem, paní doktorka mě zatím nechce pustit ze svých spárů. Dnes jsem byla na kontrole a sedimentaci a ta je stále vysoká, takže ještě pár dní doma a v úterý znovu na kontrolu. Pravděpodobně jsem v prosinci nedoléčila ten zánět na hlasivkách a v krku, pěkně se mi to nastřádalo a teď si mě to vychutnává v plné síle.

Alespoň je ale čas dokončit resty.

Tady je jeden z nich.

Kámoš do party. Kluk ke všem těm holkám. Pan Hvězdný lovec. Star Hunter.




Trošku šibal s tou rozcuchanou hřívou, co?


Pokus o souhvězdí podle originálu. Vyšívat se mi to strašně nechtělo, povolala jsem do akce korálky. Tak co myslíte, povedlo se?

Meluzínka už s ním na dnešek spala v pelíšku, ráno vypadal přesně jako já, když se hrabu z peřin, každý vlas jiným směrem :o) učesaly jsme kartáčem a šel se do školky pochlubit :o).

Jinak za okny mráz, jako když praští, sněhu pod kolena, ještěže nemusím do práce. Ale už by se mi chtělo, přece jen dva týdny doma, už  mi to začíná trošinku lézt na mozek :o).

Držte se bez chorob a mějte se moc krásně!



62 komentářů:

  1. Milá ,, ležící " Lenko,
    vím o čem mluvíš, protože já balíček ze Švýcar dostala od Kačenky před nějakým časem také :-)
    Trošku se cestou toulal, ale nakonec dorazil v pořádku a každá věcička krásně zabalená :-)
    I ty si na svých háčkovaných věcech dáváš záležet na každičkém detailu !
    Knížka je dle fotek velice inspirativní, to se to bude tvořit!
    A tví koníčci jsou dokonalý, myslím, že nejenom holčičky, ale i plno z nás by takového koníčka braly doma;-)
    Tak se pořádně doleč, ať už máš na dlouhou dobu vybráno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ilonko, moc děkuju! Nějak nám ta pošta nechce pracovat, jak by měla, což :o) neříkej, že chceš taky koníka! Jestli ano, mileráda Ti ho vyrobím, dej vědět! Pa, L.

      Vymazat
  2. Leničko, drž se, ať jsi brzy zdravá jako rybička. Koníčci jsou bomboví..... a výhra, no co dodat - knížka se dostala určitě do správných rukou a těším se, až se pochlubíš, co jsi krásného podle ní utvořila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jíťo, děkuji děkuji! Snad už to bude brzy v pořádku, už mě to zmáhá... už se na tvoření podle knížky také těším! Pa, L.

      Vymazat
  3. Leni, gratuluji, myslím, že jsem teď na nějakém jiném blogu zahlédla vylosovanou kartičku s Tvým jménem :-) A kamarád v modré také super! Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jani, díky moc! Ano, máš pravdu, vyhrála jsem znovu, už potřetí, tak si říkám, jestli mě za to nečeká někde nějaká pohroma, když mám takové štěstí ve hře :o) no, snad ne! Papa, L.

      Vymazat
  4. Ahoj Lenka, nadherny balicek si dostala...az Ti zavidim..:-). Nadherne si ho uzi a hlavne vela, vela zdravia prajem....nech si coskoro bez choroby. Pekny vikend Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Katarína, díky moc! No drží se mě to, holka, a nechce pustit... krásný víkend, L.

      Vymazat
  5. Leničko, moc gratuluju k výhře ...... a přeju, ať jsi brzy fit a můžeš se pustit do těch nádherných inspirací, co jsou v té úžasné knížce ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marki, dík moc! Už se těším, až začnu ;o) pa, L.

      Vymazat
  6. Leni, gratulujem k výhre u Katky a koník Star Hunter je nádherný aj s korálkami. Úžas. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Andrejko! Jsem ráda, že se Ti koník líbí :o) pa,L.

      Vymazat
  7. Leni moc moc gratuluji k výhře...Teda ten hřebeček je frajer!!!!Moc se ti povedl!Hezky se vylež v pelíšku i když to se asi prostě z dětmi nedá:-Dznám:-D Hezký víkend.Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věruško! Máš recht, s dětmi se prostě ležet nedá, pokud nejsou sami marodí a chtějí taky ležet :o) hezký a hlavně zdravý víkend! Pa, L.

      Vymazat
  8. Leničko,konečně jde vložit opět komentář...huráááááá...krásné dárečky jsi od Kačenky dostala...ale ten koník,to je taková NÁDHERA...opravdu se ti moc povedl...měj se krásně a brzy se uzdrav papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Klárko, no tak hurá, to jsem moc ráda, že se to umoudřilo! Měj se překrásně a hezký víkend bez bacilů! Pa, L.

      Vymazat
  9. LENI...ÚŽASNÝ DÁREČEK ...GRATULUJI!!! Pa pa a prima víkend, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marti! Krásný víkend i k vám! Pa, L.

      Vymazat
  10. Leničko krása a další koníček-miluju je!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoja, Miško, díky moc! Už se těším, až budu tvořit nějakého pro vás ;o) pa, L.

      Vymazat
  11. Leni, aj ja Ti prajem skoré uzdravenie, zdravie je prvoradé a keď je, tak sa hneď aj s väčšou chuťou tvorí :) .. balíček si dostala krásny, už sa teším, že sa o nejakú tu krásu či návod na ňu podelíš aj s nami.
    ps. tiež mi nebralo komentáre, už to fuguje.
    Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Zdenka, díky moc! Už se těším, až se na to tvoření podle knížky vrhnu. Hezký víkend, L.

      Vymazat
  12. Leni, gratuluji k dárečku. Je nádherně zabalený (tak, že bych snad měla radost, i kdybych uvnitř těch balíčků nic nenašla :-)), líbí se mi moc ta barevná kombinace. No a ta knížka uvnitř, tak to je moc příjemný bonus navíc... Připomíná mi to jaro (ne,že bych ze sněhové nadílky neměla radost) :-) Koníček se moc povedl, oceňuji tu aplikaci z korálků, nebudete to mít ale za chvíli doma jako v hřebčíně? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ani, máš pravdu, zabalený byl tedy náramně, až mi oči přecházely :o) no jo, nějak se nám ti koníci množí :o) a prý ještě aspoň jednoho, aby těm dvěma nebylo smutno :o) hezký víkend, L.

      Vymazat
  13. ahoj Leni ,moc krásná výhra ,gratuluji !!! a brzke uzdravení přeji MíšA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Míšo, krásný víkend! Pa, L.

      Vymazat
  14. Leni,knižka je v tých správnych rukách. Nech sa ti podľa nej krásne tvorí či len tak listuje pre radosť :-) Skoré uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Zusko! Už se na to tvoření opravdu moc těším :o) papa, L.

      Vymazat
  15. Leni, krásný balíček jsi dostala! Ta knížka musí být úžasná...Koník je perfektní! Já s ním pořád bojuju. Chybí sice už jen dvě nohy a ocas a hříva, ale vůbec se mi nechce háčkovat...Taky už mi ty nemoci lezou na mozek. Furt zavření doma...Tak ať už jsi fit! Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Adri! Díky moc, už se těším, až podle knížky začnu tvořit :o) držím palec, ať koníka zdárně dokončíš, dej mu čas, však on dozraje :o) nemoc se mě nechce pustit, už jsem doma dva týdny a ještě pár dní prý budu :o( jak já už se těším ven! Držte se a ať jste také brzy zdraví! Papa, L.

      Vymazat
  16. Tak ty jsi ta stastna, to se bude tvorit !!!! Super.
    Jejda, vy zarizujete staj? Jeden hezci nez druhy.
    Jinak hackuji balerinky od tebe a jde skoro samo. Dikec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, já jsem měla to štěstí :o) už se na to těším! No jo, už asi zařizujem :o) díky moc! Jsem ráda, že se Ti balerínky daří! Krásný večer, L.

      Vymazat
  17. Ahoj Lenka, prajem ti co najskorsie uzdravenie a gratulujem k balicku aj ked ti ho nedorucili v povodnom stave ale ostatne vecicky boli tiez krasne pobalene a ako vravis aj ta cokoladka :) A konik je super, uz by si im mala asi zriadit aj nejake stajne a pasienky, ked ich uz tolko mate :) Fakt krasne...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Nellie, díky moc! Asi už jo, budu muset popřemýšlet po nějakém domečku, koníci se nám valem množí :o) papa, L.

      Vymazat
  18. Roztrhaní balíček by nahneval riadne aj mňa. Ale obsah je o to radostnejší, taký jarný. A tvoje háčkované koníky sú nádherné. Rada ich obdivujem aj tvoje ruky. Pekný víkend Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Lenka! Knížka je opravdu krásná, vynahradí neúplný balíček, už se těším, až se do ní "zakousnu" :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  19. Škoda toho srdiečka, ale zbytok balíčka je krásny! A tá kniha, recepty by ma tiež potešili, v poslednom čase skúšam všetko možné :) Aj Star Hunter sa podaril :D Skoré uzdravenie!

    http://sonska.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Soni, trošku jsem ho oželela, protože mám takové věci moc ráda :o( kniha je vskutku velmi povedená, už se těším, až to všechno vyzkouším, ty recepty jsou opravdu pěkné a jednoduché, snad to i v mém provedení bude k jídlu :o) papa, L.

      Vymazat
  20. Ahoj Leničko, kniha je nádherná taky jsem si na ni myslela "O). Nápadů spousta to bude tvořeníčko, ale na to musíš být zdravá, tak se rychle vykurýruj ať můžeš tvořit a já se těším s čím novým přijdeš. Děkuji za nakuknutí na můj blog a jsi vždy vítaná. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Lejko, díky moc, věřím, že jsi po knížce pokukovala :o) já jsem sice oproti Tobě naprostý šicí analfabet, ale věřím, že takové pěkné návody a polopatické nákresy mě pozvednou výš :o) ráda k Tobě na blog chodím, je tam tak miloa a vždy se pokochám Tvými krásnými dílky :o) papa, L.

      Vymazat
  21. Leni, cenu ti moc přeju, už jsem u Katky taky vyhrála, vím, jak krásný je dárek od ní! Pošta - bez komentáře! Těším se, co z knihy vykouzlíš! Zatím si tedy vykouzlila koně s velkým K a tu vysokou sedimentaci...
    Odpočívej a měj se!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Helenko, moc Ti děkuji! S poštou se už raději nebudu rozčilovat, jen si zvedám sedimentaci a tlak... už se těším, až se na knížku vrhnu a něco vyrobím :o) papa, L.

      Vymazat
  22. Modrásek se mi líbí! Ale ten první stejně vede:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko! No jo, první je prostě první :o) papa, L.

      Vymazat
  23. Nádherný a originálně zabalený balíček A ten koník? LUXUS!

    OdpovědětVymazat
  24. Leni ... moc přeji krásný dárek a hlavně to nádherné zabalení ... škoda rozbalovat že ... je to pěkné ...
    Koník je moc povedený ... protože modrá je dobrá ... a souhvězdí je zajímavé ... ;-¨)
    Tak ať je dobře ju ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, no přesně, škoda rozbalovat :o) snad už bude dobře, děkujeme! Papa, L.

      Vymazat
  25. Hezkou sobotu Leni, další krásný koníček !!
    Přišel ti nádherný balíček, knížka je určitě plná inspirace :-))
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marti, už se těším, až se do knížky pořádně zakousnu :o) papa, L.

      Vymazat
  26. Ahoj Leničko,
    Hvězdný lovec je úžasný!
    Mohla bych se Tě zeptat, jestli máš nějaký trik na přišívání očiček, uší, atd.? Před nebo po vycpání?
    Nechtěla jsem, aby mi na hračkách byly vidět uzlíky, tak jsem komponenty k přišití vždycky přišila na hračku před vycpáním (uzlíky byly schované uvnitř). Jenže není to ono, u "vyfouklé" hračky se špatně odhaduje vzdálenost kam co přišít, tak je to ve výsledku trochu nakřivo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Alenko! Oči si uháčkuju každé zvlášť, našiju na sebe (dělám spodní bílé kolečko a pak to tmavší nahoru), vyšiju a pak našiju; nechávám si od toho spodního dlouhý volný konec, kterým pak přišívám. Volný konec neuzlíkuju, ale cik cak zapošívám, aby se nepáral. Přišívám až na vycpanou hlavu. Papa,L.

      Vymazat
    2. Děkuju, Leni, za odpověď.
      Už jsem to tímto způsobem taky zkoušela, ale nepodařilo se mi to na vycpanou hračku přišít tak pevně, jako když byla ještě bez výplně.
      No asi je chyba ve mně - musím trénovat přišívání. :-)

      Vymazat
    3. Mě se to daří celkem dobře i pevně, asi to chce opravdu víc cvičit ;o) držím palec, ať se to daří! Pa, L.

      Vymazat
  27. Ahoj Leni,
    cena je úžasná a já se budu těšit, co vytvoříš!!!
    (o poště raději nehovořit!!!)
    Brzy se uzdrav!!
    Koníček se souhvězdím - ten je!!!! Povedl se moc!!
    Měj se moc hezky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jaruško! Už se na tvoření podle knížky moc těším. Krásný večer! Pa, L.

      Vymazat
  28. Leni, jsem rada, ze balicek vubec dosel. Kdyz jsem jeden posilala Helence, tak jej zlikvidovali hned na celnici :o( A lovec hvezd je uzasny... Preji hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky moc ráda :o) no potěš, hned na celnici, to jsou tedy taky borci... děkuju moc moc moc a hezký den! Pa, L.

      Vymazat
  29. Ahoj leni...moc ti gratuluji k té nádherné výhře a těším se co vytvoříš.Koník je prostě úžasnej...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani, už se taky těším, až se do knížky pořádně zabořím :o) pa, L.

      Vymazat
  30. Leni, koníček opět moc povedený. Už se chystáš háčkovat stáj? :-))) Za chvíli budete mít pěkný hřebčinec, viď? Meluzínka má určitě radost z takové šikovné maminky ;-)
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Verčo! Tak na stáj se ještě nechystám, ačkoli malá už zas křičí, že chce dalšího, bo dvěma je spolu samotným smutno :o) papa, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!