4. ledna 2013

DOMÁCÍ ŠTĚSTÍ SLAVÍ!

Maruška a její krásný a voňavý blog Domácí štěstí oslavili koncem roku krásné první narozeniny.

U této příležitosti pro nás Maruška uspořádala krásnou GA a to rovnou se třemi cenami!


Hrneček na bylinky, ovocný čajík a kandysový cukr na dřívku (mňam!)


Mega svíčka, glycerínové italské mýdlo a vonný sáček (voní až sem!)


Francouzské andílkové mýdlo, romantický věšáček a růžová svíčka (nemám slov!).

Já nevím, jak vy, ale já bych brala všechny.

DĚKUJEME, MARUŠKO!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!