9. ledna 2013


Poníci mě pronásledují... prý je Pinky samotné smutno, bo Šupinka už je velká holka a s prťatama se nekamarádí... mamííí, udělej Pinky kámoše... mamííí, a já si ho vyberu, jo... mamííí, a bude to ještě dneska? Aby Pinky neměla ošklivý sny...


Nakonec to vyhrál Star Hunter. Poníkovskej fešák, musím říct. A z těch všech MLP chlapů jeden z nejjednodušších :o) mazaně jsem ostatní hned zavrhla, že jsou oškliví :o), což samozřejmě nejsou, ale měli spoustu různého vybavení (kloboučky, vestičky...), se kterými se mi nechtělo patlat.

Zatím je ho jen kousek, bo mi došla příze (jak jinak). Ale Pinky se prý líbí už tak! To tak hurá...

KRÁSNÝ DEN VŠEM!


28 komentářů:

  1. Lení,
    mě už se také líbí :-)
    Škoda, že nemám takovou šikovnou háčkařku maminku, Meluzínka se má :-)
    Mě by stačil jeden mini ;-)
    Stále obdivuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Ilonko, díky moc! Mě už docela taky :o) tak to zkus podle návodu, věřím, že to zvládneš ;o), co? Krásný den, L.

      Vymazat
  2. Ahoj Leni,
    koukám že máš o práci postaráno, viď? Tos dělala podle návodu, nebo z hlavy? Už se těším, jak bude vypadat hotový. Jsi moje velká oblíbenkyně šikulka! :-)
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Verčo, jo, tak to vskutku mám :o) dělala jsem ho podle stejného návodu jako toho růžového s křídly. Díky moc moc moc!!! Pa, L.

      Vymazat
  3. Leni, paráda ... ty tedy vůbec nezahálíš. No tak já bych měla také frčet něco dělat ... mám tu spoustu rastíků.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Nezahálím, nějak to neumím, ale občas bych to potřebovala :o) hezký den, L.

      Vymazat
  4. Leni, ty teda jedeš! Vysoké pracovní tempo už od začátku roku.
    Tak ať se dílo zadaří ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko, no jo, já jak se do něčeho zakousnu, tak nevím, kdy přestat :o) krásný den,L.

      Vymazat
  5. Leni, ja sa vždy na Tvoje háčkovacie parádičky tak teším a musím uznať, že už teraz je Star Hunter krásny. A čo ešte keď bude hotový. Ty si taká dobrá mamina. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuju! Už se na něj taky těším, bude to přece jen trošku něco jiného než ty přeslazené růžovky pro holky :o) krásný den, L.

      Vymazat
  6. Teda nemôžem odolať a pochváliť - nádherné,nádherné....už asi mesiac sem nakukujem:)) a tie stále je čo obdivovať...Pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jsem ráda, že sis ke mě našla cestu! Doufám, že ke mě budeš nakukova i nadále :o) krásný den, L.

      Vymazat
  7. Leni, krása, mě se taky líbí ikdyž není celý. měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko, tak doufám, že až bude hotový, bude ještě hezčí než tento polotovar :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  8. Ahoj Leni.Koník bude fešák!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, no já doufám! Pa, L.

      Vymazat
  9. Leni, nemám slov!
    Jsi úžasná!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Helenko! Krásný večer i k vám! Pa, L.

      Vymazat
  10. Leni ty to chrlíš ako drak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) díky, Reni, ale měla bych zpomalit, dochází mi vitamin D a sluníčko nevidět... potřebovala bych dobít baterky :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  11. Týý jo, další pidižlík bude:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, Ajko, bude, až mi dojde poštou balík s přízí :o) pa, L.

      Vymazat
  12. Leni, ty ses rozjela. ;-) Ale jsou krásní. Myslím, že když naháčkuješ do zásoby a půjdeš na jarní trhy, tak ti je budou brát pod rukama. Pěkný den, :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Dášo, no jo, jak se do něčeho pustím :o) už mám v plánu další :o) nějak se mi to zalíbilo :o) kdybych o nějakých jarních trzích věděla někde u nás v okolí, hned bych šla! Mám takové akce moc ráda. Pa, L.

      Vymazat
  13. Co by ty mámy pro ty svoje holky neudělaly, že Leni?! Tmavě modrý bude opět krásný! Taky jsem se teda do něj pustila, zatím jen hlava a kousek těla a rozpíchaný prst...ale dám to. Měj se krásně a těším se, jak utvoříš celou "stáj". Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, Adri... já doufám,že se mi ten modrák povede :o) chválím, že už ses do něj taky dala, vydrž, ty rozpíchané ruce za ten výsledek stojí :o) držím palec!!! Pa, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!