2. ledna 2013

SEZNAMTE SE, ŠUPINKA

Jak už jsem v předvánočním příspěvku Už se to blíží nastínila, letošní gró mých vánočních dárků byly moje vlastnoruční výtvory.

Největším z nich, a troufám si tvrdit, že je to asi zatím největší dílo mé háčkovací kariéry, je koník pro mojí malou Meluzínku. Při "psaní" dopisů Ježíškovi (a že jich bylo) projevila přání vlastnit růžového koníka alá Pinky Pie z My Little Pony.

Rozhodnutá jí ho pořídit jsem napochodovala do hračkářství, abych s očima v sloup a bez koníka zase vypochodovala. Za á mě vyděsil jejich absolutně antimazlící vzhled (plast, plast, plast), za bé mě naprosto a zcela dorazila jejich pořizovací cena. Toho koně bych pak musela nenávidět do konce života.

Nebylo tedy daleko k rozhodnutí udělat jí nějakého echt mazlícího vlastnoručně. A jelikož se s jehlou kamarádíme jen velmi povrchně, musel to zastat háček.

V přízích to nakonec vyhrála Kačenka, má krásné barvy, je směsová a tudíž ne tak těžká jako čistá bavlna a bude se udržovat skoro stejně dobře. Na vycpání jsem pak posloužila výplň basic polštáře z Jysku za 25,-.

Našla jsem na Raverly krásný návod na nádherného poníka, který se zdál být jednoduchý a i v angličtině docela polopatický. Ó, jak jsem se (opět) spletla! Hlava dobrý, krk jakžtakž, nohy taky fajn, ale to tělo, z toho jsem málem zešedivěla (no, pár šedin mi přibylo, vsadila bych se, že za to může ta kobyla). Párala jsem to asi dvacetkrát, nakonec to poslala k šípku a udělala sólo krk a sólo tělo jen tak, bez návodu, z hlavy (to byla taky legrace). 

Když jsem se s tím konečně dotrápila, našla jsem náhodou český návod na krásného koníka na Mimibazaru. Trošku s křížkem po funuse, kdybych ho byla našla dřív, mohla jsem si ušetřit hafo párání, vyteklých nervů a bezesných nocí (v rámci maximálního utajení dárku jsem koníka háčkovala po nocích, kdy Meluzínka spala, takže jsem asi měsíc chodila spát po půlnoci, vstávala v šest a na kruzích pod očima bych mohla cvičit prostná). Dokončila jsem ho asi tři dny před Štědrým dnem. A zapřísáhla se, že háček nechci hodně dlouho vidět.

Ale všechna ta šílená práce stála za to. Malá je z koníka nadšená, okamžitě ho pojmenovala Šupinka (neptejte se mě proč, fakt to netuším, myšlenkové pochody čtyřletého dítěte mi jsou, a pravděpodobnou i nadále zůstanou, utajeny) a nastěhovala si ho do postele. Nutno dodat, že s ostatním plyšovým osazenstvem, které její postel okupuje už nějaký čas a průběžně se rozrůstá, v posteli Meluzínce mnoho prostoru pro ní samotnou už nezbývá.

Posuďte sami, jak se mi to zvíře vlastně povedlo.












KRÁSNÝ DEN VŠEM!


108 komentářů:

  1. Leni ty nervy za to stály:-)Koník je kouzelnej!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko, taky myslím, že stály :o) krásný den, L.

      Vymazat
  2. To tedy smekám. Vůbec jsem netušila, že je tak velký. To muselo být překvapení!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Hani, je to trošku obřík :o) překvapení to tedy bylo! Pá, L.

      Vymazat
  3. Lenka,ten je nádherný!A tie kadere. Tak o tomto vianočnom darčeku bude tvoja malá Meluzínka rozprávať úrčite ešte svojim pravnúčatkám. Si úžasná mama a podarilo sa ti nádherné dielko. Inak tvoja malá Meluzínka je celá ty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zusko, děkuju moc! Já doufám, že jí koník nějaký ten pátek vydrží, aby o něm mohla nejen vyprávět :o) krásný den, L.

      Vymazat
  4. Leni je nádhernýýý... ze začátku jsem myslela že je to malý koníček :0)) A opla... úžasná práce :) Ještě že to nevidí naše dvě princezny :0))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani! Chtěla jsem něco trošku většího, až je z toho nakonec takováhle kobyla :o)krásný den, L.

      Vymazat
  5. Leni, nádhera!! Do hraček se teda pouštět nehodlám, to bych zešedivěla asi úplně :o)
    Napřed jsem myslela, že je Šupinka malý koníček, no ve srovnání se slečnou majitelkou mě ta velikost překvapila. Skoro by něm mohla Meluzínka jezdit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, díky díky moc! To jsem si před lety říkala taky a nakonec jsem se do hraček pustila. Není to až zas taková hrůza, zkus něco jednoduššího a uvidíš, že to jde ;o) krásný den, L.

      Vymazat
  6. Leni je prekrásny. To muselo byť radosti. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Andrejko, to bylo! Krásný den, L.

      Vymazat
  7. Leni je úžasný a detská radosť nenahraditeľná.
    Prajem aj ja všetko dobré v novom roku.
    Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Gabi, přesně jsi to vystihla! Krásný nový rok i k vám, L.

      Vymazat
  8. Leni,
    téédy-ten je!! koník jeden..
    Taky jsem napřed myslela, že je malý, ale pak !!!! To je úžasné dílko a stálo to za ty nervy!! :o)))
    A Meluzínka je rozkošná, jak si jej chová!!
    Mějte se v novém roce krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jarko! Za ty nervy to fakt stálo, ty dětské rozzářené oči jsou prostě nade všechno :o) krásný den, L.

      Vymazat
  9. Koník je moc krásný. Na fotce s Meluzínkou mne překvapilo, jak je vlastně veliký. Pořád studuju tvoje krátké sloupky, musím se přiznat, že nechápu, kde se tam bere ten jakoby křížek. Vše nej do nového roku. Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Věrko! No je to trošku kapitální kousek :o) pokud jde o ty sloupky, jsou to obyč krátké, žádný fígl, jen dvojitá příze a silný háček, to je celá věda ;o) háčku zdar a hezký den, L.

      Vymazat
  10. This is outstanding Lenkah! :) very cute, beautiful and fantastic creation :)

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ten je kouzelný!!! Se nedivím malé, že ho nepustí ;-) Taky bych ho brala a je to originál nesrovnatelný s papundeklovým :-) To stálo za to trápení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani! Stálo to za to, ta dětská radost je prostě k nezaplacení :o) krásný den, L.

      Vymazat
  12. Leni, ten je!!! Úžasná práce. A dcerka je tedy taky překrásná. Moc jim to spolu sluší.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Andrejko! Krásný den, L.

      Vymazat
  13. Leničko,nááááádhera....ty nervy stály za to...Meluzínka jak je vidět,nadmíru spokojená...to ani nemůžu ukázat té naší cácorce,nebo by jej chtěla taky:-)))...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Klárko! To věřím, že by ho taky chtěla, jen jsme u příbuzných ukázali fotky, už děti křičely, že ho chtějí taky :o) je to prostě mazlík :o) krásný den, L.

      Vymazat
  14. Lení ,
    koník je neuvěřitelný, pomalu v životní velikosti hříběte !
    Vůbec nechápu, jak jsi ho uháčkovala, obdivně zírám na monitor a nemám slov !
    Meluzínka se má, že má tak zručnou maminku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ilonko, je trošku přerostlý :o) budu muset udělat menšího, malá ho chce s sebou do školky na spinkání :o) tak mě čeká další príma práce :o) krásný den, L.

      Vymazat
  15. Ahoj Leničko...to je tedy super koník a velikýýý! Moc se ti povedl a dovedu si představit, jakou radost měla malá Meluzínka ☺, tak papa holky, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marti! Měla radost a obrovskou :o) krásný den, L.

      Vymazat
  16. Teda Leni, ještě jednou Tě musím strašně pochválit! Koukám s otevřenou pusou, jak je koník velký! :-)
    Verča

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Leni, tak tebe bych si přála mít za maminku. Koník je nádherný a vůbec se nedivím, že z něj měla malá radost. Za ty nervy to opravdu stálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Rijo, ale asi ne, jsem pěkný nervák, asi bys za chvilu utekla :o) krásný den, L.

      Vymazat
  18. Klobouk dolů, koník je nádherný!!! Stokrát hezčí a lepší než originál. Neteř ho má, ale naší Rozince bych ho teda nekoupila. Jak píšeš, je to plasťák za přemrštěnou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Jani, dneska jsem na něj znovu koukala, jestli se do něj přece jen trošku nezakoukám, ale ne, prostě je to kupa plastu, ikdyž s nádhernýma očima, ale pořád jen smradlavého plastu... má smůlu, k nám se nedostane :o) krásný den, L.

      Vymazat
  19. je nádherný a veliký..Klobouk dolů..

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, tak ten je naprosto úúúúúžasnej - mít holku, tak se neudržím a hned beru háček do ruky. Jsi prostě skvělá kouzelnice s háčkem.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věrko, ale klukům by se určitě taky líbil, stačí jen změnit barvy, co ;o)? Určitě bys ho zvládla v menším pro oba :o) tak třeba k letošním vánocům, času máš dost... pá, L.

      Vymazat
  21. Leni, to je tedy pořádný kůň. ;-)Já si myslela, že je takový malinký do ruky. Jsi fakt dobrá. A Meluzínce to s ním moc sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Dášo, malinký do ruky mě taky čeká, malá chce verzi do školky :o) tak budu muset ještě jednou :o) krásný den, L.

      Vymazat
  22. No ty brďo, to je riadna kobyla, keď som mrkla na fotky s Meluzínkou. Našťastie si ich môžem v kľude užívať, naša Meluzína je na prázdninách u babky. Lebo keby ho videláááá, ružový a koník, no amen. Už by som bola zaúkolovaná. Myslím, že s háčkovanými koníkmi by si urobila terno, nepoznám dievčatko, ktoré by nemalo rado koníky :)) Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Reni, kobyla to tedy je :o) háčkovaní koníci by asi terno byly, ale nevím, jestli bych do tohoto obrovského šla znovu, možná, až vymyslím menší verzi, tak snad :o) hezký den, L.

      Vymazat
  23. Teda Leni ten je dokonalej! Koukám na to, jestli ten kůň je tak velkej, nebo to dítě tak malý ;) ... prostě bombastickej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Leni, dítě je rozměrově v pořádku, to jen ta kobyla se mi povedla trošku větší :o) krásný den, L.

      Vymazat
  24. Jdu se zahrabat. Tohle nerozchodím. Fantazie. A to na tyhle růžový potvory fakt nejsem. Je to první Little Pony, který mne dostal. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani, originálnější poklony se mi zatím nedostalo :o) než se mi narodila dcera, tak mi růžová nesměla do baráku :o) ale jak rychle člověk pak změní priority :o) krásný den, L.

      Vymazat
  25. Leni, tak ta kobylka je naprosto famózní! Takovou bych si do postele s chutí nastěhovala i já, rozhodně 1000x lepší než hnusná plastová z hračkářství!!! Meluzínka se má, má príma maminku;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Petro, o plastovou by se jeden v noci taky pěkně odřel :o) naše je i prací, takže se s ní může malá válet, jak chce :o) krásný den, L.

      Vymazat
  26. Leničko, musím říct, že při čtení tvého parádního koňského fejetonu jsem si sumírovala, co ti napíšu, jak je skvostný, jak si šikovná, trpělivá a úžasná maminka, které svému miláčkovi nekoupí plastovou hrůzu, ale vytvoří hračku, kterou by chtělo každé dítě...a pak, na konci na fotkách s Meluzínkou jsem konečně uviděla tu reálnou velikost, ty detaily! Nemám slov!
    Jsi skvělá, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju, poslední věta Tvého komentáře mi naprosto stačí :o) ještě jednou díky a krásný den! L.

      Vymazat
  27. Tak ten je geniální, to teda zírám!!! A je docela velký, musel dát práce, ale věřím, že se to vyplatilo a dcera má radost. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Luci, práci dal, ale výsledek a hlavně ta rozzářená dětská očka pod stromečkem za to stála :o) krásný den, L.

      Vymazat
  28. Leni, je nádherný - škoda že nemám nebo ještě že nemám holčičku :-)
    ale je neuvěřitelně velký. Meluzínka je boží.
    mějte se všichni krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko, krásný den i k vám! L.

      Vymazat
  29. Ahoj Leni, ještě, že jsi to nevzdala. Je nádherný a očividně udělal radost.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani, radost udělal a velkou! Pá, L.

      Vymazat
  30. Poník je překrásný! Lenko,moc se Ti povedl. Letos jsem řešila to samé a protože napochodování a vypochodování z obchodu mělo naprosto stejný průběh i důvod jako u Tebe, byly Vánoce bez koníka. Ale za dva měsíce jsou narozeniny (ech a konec mateřské), tak zkusím tohoto. Akorát bude asi problém s hřívou, protože naše Ema si už na česání chystá kadeřnickou výbavu. To vlnou asi nevyřeším.
    Moc díky za inspiraci! Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ivo, tak to jsem vážně ráda, že v tom nejsem sama :o) dnes jsem se pokoušela vzít plast koníka v obchodě aspoň trošku na milost, ale nepodařilo se :o). Zkus uháčkovat a hřívu nahraď navázanou vlnou. Když uděláš pořádné uzlíky, aby se nerozvázaly, tak malá může česat, jak chce. Držím palec, ať se dílo podaří! Pá, L.

      Vymazat
  31. Leni, koník je nádherný! Ani se nedivím, že je malá nadšená! Naše holky by byly taky. Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Adri, to věřím, že by holčičky byly! Ale jsi šikovná, myslím, že dvakrát mini verzi bys v pohodě zvládla ;o) pá, L.

      Vymazat
  32. Leni, nádhera!!! Koník je opravdu překrásný, úplně Meluzince závidím. Škoda,že už mám vnoučata velmi odrostlá. Ale moc ráda k tobě nakukuju, pořád je co obdivovat, jsi strašně šikovná. Přeju tobě i celé rodince šťastný a úspěšný rok, ve zdraví a v pohodě a tobě spoustu skvělých nápadů. Zdravím, Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, díky díky moc! Krásný rok i k vám, L.

      Vymazat
  33. Koník je prostě nádherný!!! A veliký. Prostě bomba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc moc děkuju! Krásný den, L.

      Vymazat
  34. Tak ten tedy je! Veliký, nádherný, nedivím se, že musel být velmi pracný, ale zářící oči dcerky jsou tou největší odměnou!
    Krásný nový rok a díky za spoustu skvělých rad, návodů, inspirace...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Dano! Krásný rok i k vám, L.

      Vymazat
  35. Leni, na prvej fotke som si myslela "boooože aký pekný koník"
    a na siedmej fotke "preboha, veď je to velikááááánsky kôň". Moja milá, a kde ho odparkuješ:)), budete mu musieť postaviť aj stajňu!!!
    Lenčo ja nenachádzam slová, ktoré by ťa vychválili do nebies.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani! Tak parking zatím zajišťuje postel, ale do budoucna fakt netuším. Asi někde uzmu kartonovou krabici a vyrobím stáj z ní :o) jinak to nevidím :o) krásný den, L.

      Vymazat
  36. Leni, co na to říct... jsi prostě úžasná. Obdivuji Tvůj obrovský talent.

    OdpovědětVymazat
  37. Leni si šikulka, toľko uháčkovať. A čo ruky? Nebolia? Moja dcéra je z neho hotová. Miluje kone, v akejkoľvek podobe.
    Pekný nový rok 2013. Zdravím Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ruce už ani nebolí, už mají nějaký trénink :o), krásný nový rok, L.

      Vymazat
  38. U mě za jedna!! A s óóbr hvězdičkou:-))
    Je fakt úžasný!! A teprv na teď posledních fotkách je vidět, jak je vlastně velký, jsem si představovala takového mrňouse, jak mají v krámě:-))))
    S plastama máš recht, to je tak akorát k hraní na podlaze:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik moc, Sklo, jedničku s * už jsem nedostala od zakladky :o) trošku mi komik přerostl, malá už si objednala mobilní verzi do školky :o) pá, L.

      Vymazat
  39. Tak jsem se koukla na ten odkaz na mmb, a jen tak ze zvědavosti jsem místo koník naťukala Spiderman, a on tam byl! Háčkovaný Spiderman!!
    Tak se asi pokusim o nemožné:-))))
    A.

    OdpovědětVymazat
  40. Leni, myslím, že komentáře předemnou vystihly všechno, koník je úžasný. Přeju i v tomto novém roce zdravé tělo a tvořivého ducha M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maruško :o) i Tobě v novém roce všechno nej nej nej, L.

      Vymazat
  41. Ste veľká šikovnica! Je nááádherný!!! Moja malá mi tu nakúka cez plece, že vraj aj ona by takého rada... No, ako začiatočník len obdivujem... Anka
    PS: Ako Ste robili tu hrivu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, díky moc! Připravuju český návod, resp. český překlad návodu na My Little Pony a tam to všechno bude, vydržte ;o) krásný den, L.

      Vymazat
  42. Lenka to nie je len koník ale priam veľký kôň. Tak to klobúk dole tvojej trpezlivosti. Vydaril sa ti nádherne. Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Nellie, díky moc! Koník mi vyšel opravdu trošku priveĺký, ale stálo to zato. Krásný den, L.

      Vymazat
  43. Leni, Šupinka je bomba. Ta Tvoje Melu se mám, když má maminku-kouzelnici s háčkem.
    Zdravím M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuju! Krásný den, L.

      Vymazat
  44. Leni, Ty mi teda dáváš ;-) Po vánoční pauze v háčkování a poté, co jsme se všichni vyhrabali z viróz, chřipek a angín, jsem si dnes otevřela Tvůj blog a vykoukla na mě Šupinka v celé své kráse.
    Vše už bylo řečeno, takže mi docházejí slova, ale zkusím to.
    Z Tvých komentářů jsem pochopila, že se Šupinka rodila dlouho a těžce, ale na samotné Šupince je vidět, že se narodila z velké lásky k Tvojí malé Meluzínce a proto je tam "to", co v žádném obchodě nekoupíš. Tvoje velké srdce a šikovné ruce!!!
    Klobouk dolů, kdybych neseděla, sednu si na zadek.
    Přes ramena mi nakukovala Eliška (ta starší) a prohlásila...teda mami, tak to teda asi nezvládneš...
    Hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce Ti přeju!
    Petule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Peťo! Máš pravdu, Šupinka mě stála pár bezesných nocí, šedivých vlasů a nějaký ten okousaný nehet. Ale když jsem viděla ta rozzářená dětská očka pod vánočním stromkem, všechny útrapy byly zapomenuty. A jestli bys měla chuť něco podobného svým princezničkám taky vytvořit, tak pár dní počkej, chystám návod na malou verzi. Krásný večer, L.

      Vymazat
  45. Leni, na Tebe nikdo nemá. Když jsem uviděla tvojí roztomilou dcerku jak objímá překrásného koníka, tak jenom mohu dodat:nejsem citlivka, ale oči se mi nad tou krásou orosili slzami...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boženko, moc děkuju... na Tvým milým komentářem jsem taky zamáčkla slzu :o) já jsem cíťa až za roh :o) pá, L.

      Vymazat
  46. Milá Lenko, Šupinka je úžasná, asi se do ní taky pustím. Naše holčina bude mít narozeniny a zatím máme samé Kitty, Šmouly, ještěry, ale takovou nádheru ještě ne. Chtěla jsem se zeptat, kolik jsi spotřebovala příze a jakým háčkem jsi háčkovala. Nevím jestli to zvládnu, ale od té doby, co jsem tady Šupinku viděla, mi nedá spát. Moc se ti povedla a Tvojí Meluzínce to s ní moc sluší.
    Díky za inspiraci.
    Petra Netolická

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Petro! Díky moc, jsem ráda, že se Ti naše Šúpa (malá promptně vymyslela zkrácené jméno) líbí. Jestli se do ní budeš chtít taky pustit, ale nechce se Ti do stejně velké, pár dní počkej, připravuju návod na malou verzi, ryze poníkovskou. Jinak na tuhle velkou potvůrku padlo asi 40dkg Kačenky (háčkovala jsem dvojitě háčkem č. 5mm). Krásný večer, L.

      Vymazat
  47. Ahoj Lenko,

    už jsem komentovala na FB, je prostě nádherný. Rozhodla jsem se, že se do něj pustím. Mohla by jsi mi prosím Tě napsat kolik klubíček jsi objednávala. Vím, že cca 10 klubek, ale ještě nemám zmáknutý poměr barev. Děkuju Petra Nová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Petro! Díky moc!!! Pokud jde o poměr barev, bylo asi 6-7 klubek světle růžové, 3 tmavě růžové a 1 bílé, ale to opravdu jen odhad podle toho, co mi zbylo v košíku :o) držím palec, ať se Ti dílo podaří! L.

      Vymazat
    2. Děkuju, příze objednána. Petra

      Vymazat
  48. Leničko, nádhera .... úžasný koníček .... Marki

    OdpovědětVymazat
  49. Leni, máš to mocmoc krásné, tvého poníka udělám vnučce, díky za ochotu se podělit. llona pouk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a není zač! Bude mi ctí! Hezký den, L.

      Vymazat
  50. to je krásny poník robený s láskou, je super, že sú ešte ľudia, ktorí niečo vytvoria pekne sami :)

    OdpovědětVymazat
  51. Ten je úžasný. Chtěla bych vás poprosit o návod v teto velikosti. Prosím, prosím. Chtěla bych ho uháčkovat jako dárek k narozeninám. Enail janule3@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Dobrý den, náhodou jsem objevila vašeho úžasného koníka! Je nádherný!!! Moc prosím , jestli to půjde o návod. Mám roční vnučku a má moc ráda koníky, tak by to byl dárek na vánoce! Předem děkuji Zdena
    email: indiansummer@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobry den, poprosila by som navod na konika vo vasej velkosti. moja dcera ma 4roky a cely den ma v rukach kone. skace erdzi... bude velmi rada dakujem Klaudia. e-mail: masa@pobox.sk

      Vymazat
  53. dobry den, poprosila by som navod na konika vo vasej velkosti. moja dcera ma 4roky a cely den ma v rukach kone. skace erdzi... bude velmi rada dakujem Klaudia. e-mail: masa@pobox.sk

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý den,

    Váš koník mě naprosto uchvátil, jestli by bylo možné, mohla byste mi prosím poslat návod na maksikmjau@gmail.com ??
    Už se mi povedlo dvě hračky docela úspěšně uháčkovat, jednu dokonce podle Vašeho návodu. Omlouvám se, že neuvedu, která to je. Nevím totiž, jestli Vaše stránky nesleduje moje sestra a právě pro ni je ta hračka schovaná jako dárek. Nerada bych to práskla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!