14. ledna 2013

VÍTEJTE VE SVĚTĚ INSPIRACE!

KRÁSNÉ PONDĚLNÍ RÁNO!

V prosinci minulého roku jsem byla Míšou ...by Vicky přizvána ke spolupráci na projektu internetového časopisu pro všechny milovníky kreativity, inspirace a krásných, ručně vyráběných věcí.

Tak jsem se skromně pokusila a přispěla svou malou troškou do mlýna.

Včera vyšlo první číslo, které se věnuje tématu svátku sv. Valentýna, a najdete ho tady.


V tomto čísle časopisu najdete kromě jiného nápady a návody na výrobu jednoduchých (nejen) valentýnských dárečků, které určitě vašim milovaným udělají radost.

Všechny, co jsme se na něm podílely, doufáme, že se vám bude líbit a najdete si v něm vždy to, co vás zajímá.

Prosíme vás, abyste nám posílali co nejvíce vašich postřehů, názorů a připomínek, abychom mohly časopis ladit a vylepšovat.

Samozřejmě budeme velmi rády, pokud budete odkaz na něj sdílet i na svých blozích; čím více lidí o něm bude vědět, tím více postřehů, tipů a připomínek dostaneme a o to mohou být další čísla lepší :o).

DĚKUJEME ZA VAŠÍ PŘÍZEŇ A TĚŠÍME SE NA VAŠE RADY, TIPY A KOMENTÁŘE!



27 komentářů:

  1. Díky, mám velkou radost a už teď se těším na další číslo. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, moc děkujeme! Krásný den, L.

      Vymazat
  2. 1. číslo se Vám, děvenky, moc povedlo - jsem jim nadšena. Ať se Vám daří i dalšími čísly časopisu nadchnout čtenářky Vám přeje Věra M. z Frýdku-Místku.

    Komentář jsem dala sem, protože na stránce časopisu není možnost jej komentovat jako anonymní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, moc moc děkujeme! Krásný den, L.

      Vymazat
  3. Leni je to úžasné a ako som už písala u Renatky teším sa na 3.3.2013. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Andrejko! Krásný den, L.

      Vymazat
  4. Leni, super. Tvůj záběr aktivit je opravdu široký ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Leni,časopis jsem okomentovala na jeho stránkách,ale i Tobě musím složit pochvalu-jak to všechno stíháš?To nechápu.Ráda tvořím podle Tvých návodů,už mám šál,šátek,čepička a bačkůrky s rukavičkami letěly podle Tvého návodu až do USA a chystám se na poníka,moje vnučka z něj určitě bude mít radost.Vaše iniciativa je úžasná a časopis se MOC povedl.Jste šikovné a já Vám přeji mnoho radosti a nápadů a zpětných kladných reakcí od nás všech!S pozdravem Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marcelko, díky díky moc! Jsem moc ráda, že se Ti podle mých návodů tak daří :o) krásný den, L.

      Vymazat
  6. Leni už jsem koukala.Nádhera jste to fakt šikulky šikovné a už se moc těším na další Vaše číslo :0).Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, díky díky moc! Krásný den, L.

      Vymazat
  7. Leničko, první číslo jsem zkoukla už u Míši a musím říct, že mne jen mrzí, že není obsáhlejší. Tak krásně se mi četl, že jsem hned byla na konci. Děkuji za něj a těším se na další číslo. Holka šetři se. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Leo, no to víš, je to první číslo, je co vychytávat a zlepšovat, další už budou větší a (snad) i lepší ;o) pá, L.

      Vymazat
  8. Leni, již jsem koukala, jste holky šikovné. Přeji mhoho spokojených čtenářek a netrpělivě budu očekávat další a další čísla.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko, moc gratuluji k prvnímu číslu! A jdu si listovat :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Helenko! Krásný den, L.

      Vymazat
  10. Leni, krásný časák, krásná inspirace! Jste holky šikovné! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka krasny navodik na srdiecko a mydielko v nom :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, to je prima, ze jste se do toho pustily. Presne dle meho gusta, mnoho napadu a i navodu pro normalni domacnost! Tesim se na dalsi vydani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Kateřinko! Hezký den, L.

      Vymazat
  13. Leni, krásný časopísek. Klobouk dolů. Jako první mě nadchlo voňavé srdíčko, hned se do něho pustím. Už se těším na další čísílko. :-)
    Tak ať se daří. :-)

    P.S. Mám dotaz jako neandrtálec: dá se časopis stáhnout?
    Díky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Dášo, to mě moc těší! Nejsem si bohužel jistá, zda se dá časopis stáhnout, myslím, že spíš ne, ale 100% jistotu Ti dá Míša ...by Vicky, zkus jí napsat! Pa, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!