7. února 2013

POČÍTÁNÍ KNOFLÍKŮ

Krásné čtvrteční odpoledne, moje milé spřízněné duše!


Tahle nádhera mi přišla začátkem týdne poštou.

Hned jsem je vysypala ze všech těch sáčků a balíčků a rozložila si je na stole.

Pořád je pozoruju, obracím a přebírám.

Nemůžu se na ně vynadívat.

A přemýšlím, kam by se který hodil.


No podívejte na ně! Ty maličké konvičky, lopatičky, květinky, motýlci, srdíčka, dokonce jsou tam i housenky :o)! 

Jsem z nich u vytržení snad víc, než moje malá Meluzínka, která se do nich vrhla s mohutným "Jééééééé!".

Musela jsem je zavřít do kelímku a usadit hodně vysoko nad zem, nebo bych je asi už v životě neviděla.

Snad jsem vás aspoň trošku vesele naladila.

U nás neuvěřitelně chumelí, během půl hodiny napadlo snad 10 centimetrů!

KRÁSNÉ ODPOLEDNE VŠEM!!!




49 komentářů:

  1. Leni, moc krásné knoflíky! A ty zářivé (jarní) barvy! Super zásilka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko, přesně, jsem úplně skočila rovnýma nohama do jara :o) papa, L.

      Vymazat
  2. Leni, to jsou ale "veselé" knoflíky .... můj favotit je ta lopatka a vidlička .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marki, no já když je v tom e-shopu viděla, hned mi bylo jasné, že je musím mít :o) pa, L.

      Vymazat
  3. Ahoj Leni, ty jsou krásné hned bych si s nimi věděla rady. Budu si muset nějaké taky pořídit. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Simčo, pořiď, i taková "hloupůstka" úžasně rozsvítí den! Pa,L.

      Vymazat
  4. To je krása Leni!!! Také bych je musela schovat :-) A kdepak jsi objednávala? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani, malá už se chystala, že si je nasype do kabeličky a vyrazí je ukázat kamarádkám do školky :o) v pravém panelu KDE RÁDA NAKUPUJU je odkaz Dominok Fler - úžasné knoflíčky, tam je kupuju, obchod provozuje pán a má úžasné kousky, mrkni! Papa, L.

      Vymazat
  5. Ty jsou nádherné! Krásné jarní barvičky. :-) Líbí se mi konvička a hlemýžď ( jestli dobře vidím). ;-)Jen ta zima se brání zuby nehty...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dášo, ano, je tam i hlemýžď a knovička, jsou úžasné, co? Zima je potvora, u nás zase sněžilo a mrzne, ráno bylo -8°C! Ještě musíme vydržet :o) papa, L.

      Vymazat
  6. Leni, to sú krásne gombíčky. Odkedy je Sonička veľká, prestala som sledovať čo je nové v tejto oblasti. Ale ako vidím nádhera prenádherná. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Andrejko, tak aspoň že můžeš nakouknout k nám, co máme ještě malé caparty, my Tě udržíme v obraze :o) papa, L.

      Vymazat
  7. sú nádherné! niet nad drobné radosti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Simonko, i taková drobnost dovede rozsvítit den! Pa, L.

      Vymazat
  8. Vitajte v Gombíkove! Keď sa pozriete v pravo zhliadnete kvetinky a srdiečka rôznych farieb i tvarov. Pri pohľade v ľavo vás očaria motýle, konvičky a záhradné náradie v sviežich farbách. Vrcholom našej prehliadky je krásny bodkovaný dizajn našich gombičiek..... Pre veľký úspech si našu prehliadku môžete kedykoľvek pozrieť znova. Vaše Gombičky z Gombíkova.
    ............ Leni božie :o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) tak hezky jsem si už dlouho nepočetla :o) díky za hezčí den! Papa, L.

      Vymazat
  9. I want these! I'm jealous :) they are cute!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, Preeti, yes, they are, that´s why I had to have them :o)

      Vymazat
  10. Leni ty jsou krásné!!! Prosím prozraď zdroj, udělám jim taky kšeft :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! V pravém panelu KDE RÁDA NAKUPUJU je odkaz Dominok Fler úžasné knoflíčky, tam nakupuju, pán má úžasný výběr, koukni! Pa, L.

      Vymazat
  11. Leni, ta je poklad. Probírat se knoflíkama miluje snad každý! Úplně vidím ty t voje úžasné, barevné, jarní kousky nazdobené touhle parádou...
    V Praze sněží! To jsme měli včera docela kliku, bylo nádherně!
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helenko, ale stejně mám raději takové ty staré, po babičce, tam se najdou opravdové skvosty, ale malá pro ně pochopení nemá, na svých věcičkách si přeje tyto veselé moderní barevné. U nás sice svítí slunko (už), ale sníh se drží a mrzne. Papa, L.

      Vymazat
  12. jůůůů ty jsou ...popravdě vůbec netuším jak se taková vidlička či konvička zapíná ale to je jedno...je to nádhera :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, no, já bych to upřímně ani jako zapínátko nepoužila :o) bo to může být vskutku kovbojka, ale jako ozdobná nášivka to zas bude kouzelné :o)

      Vymazat
  13. No to je krásná jarní zahrádka... motýlci a barevné kytí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jitko, však mi to taky hned rozsvítilo den! Papa, L.

      Vymazat
  14. Ty jsou tak krásnééé...úplně ti Leni závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,Jani,já si je taky závidím, protože je povětšinou našiju na něco, co pošlu někam dál :o) pa, L.

      Vymazat
  15. Leni, idú mi oči vypadnúť - sú krásne!!!
    Jana
    PS: Čo je to za žena na profilovej blogerskej fotke? Vôbec sa na Teba nepodobá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani! Člověče, jsem to já... je to oskenovaná fotka z předloňska z nového řidičáku, jinou, resp. lepší :o) jsem při zakládání profilu neměla a už se mi nechce měnit, přece jen už ho používám dlouho a spoustu lidí má tuhle pseudoikonu se mnou spojenou :o) pa, L.

      Vymazat
  16. Tak vidličku a konvičku jako knoflík jsem ještě neviděla.... a ani by mě nenapadlo, že takové knoflíky někdo vymyslí:-))))
    U mě vedou včelky a pak ty puntíkaté:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se moc líbily, byla to celá sada Jarní louka, k mu ještě šnečci a červíci, to mi přišlo děsně ulítlé :o) papa, L.

      Vymazat
  17. krásná sbírka knoflíčků, fantazie pracuje na co všechno je použít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jill, přesně, fantazie pracuje na plné obrátky :o)

      Vymazat
  18. Leničko mě už bolí oči jak dlouho koukám na monitor a nemohu se vynydívat!!!!Ty knoflíčky to je skvost, nikdy jsem takové neviděla!Já se těším co vykouzlíš!!!!Dnes peču Tvůj chlebíček jsem zvědavá jak dopadne.vyfotím a pochlubím se !Díky za recepis!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Dajo, já jsem z nich taky byla u vytržení, přišlo mi úchvatné, co lidi dokážou vymyslet a hodit do tvaru knoflíku :o) držím palec, ať se Ti chlebík podaří, já dnes taky zadělávám ;o) papa, L.

      Vymazat
  19. Leni, tak mě si teda vesele naladila naprosto spolehlivě :-) Nejlepší jsou ty malinkaté kropáčky!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, Verčo :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  20. Leni, to je ti krása taky mne tyto pidi věcičky dostávají.Za mne vedou včelky a konvičky. Leničko, nešlo by vložit odkaz odkud tu nádheru máš nebo mi ho soukromně poslat. Něco nosím v hlavě a to je přesně to co potřebuji. Děkuji drahá a pá. Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lejko, odkaz na e-shop najdeš v pravém panelu mého blogu KDE RÁDA NAKUPUJU Dominok Fler úžasné knoflíčky. Papa, L.

      Vymazat
  21. Lenka ,aj 5 minút po polnoci si ma s týmito úžasnými gombičkami
    rozveselila a urobila si mi dobrú náladu ! Aj moja vnučka by z nich bola vo vytržení, ako ja...sú neodolateľné a rozkošné...
    Marta ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, Marti :o) hezký večer, nebo spíš ráno :o) L.

      Vymazat
  22. Dobré ráno Leni, tak to je tedy náhoda, zrovna včera jsme společně s Evou - Hortenzií také objednali u Dominoka spoustu knoflíků. Naprosto mě dostali. Už se těším až mi dorazí. A už se těším, až je přidělám na nějakou čepičku:-)
    Měj krásný víkend! Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten virtuální svět je tak malý, že :o) krásný týden, L.

      Vymazat
  23. Leni, jsi dobrá, že dokážeš svetry nastavovat a upravovat!
    Ten bílý je úplně překrásný. - Přiznám se, že naše princezna nemá bílé snad žádné oblečení, protože je čunče jak hrom. :-)

    A knoflíčky jsou roztomilé takové prťavoučké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Alenko, naštěstí ten svetřík úplně čistě bílý není, je smetanový (foťák si opět dělal, co chtěl), bílé se tomu našemu pašíkovi odvažuju dát jen spodní prádlo :o)papa, L.

      Vymazat
  24. Gombicky su fantastickeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Leni tak nech ich vsetky krasne vyuzijes a urobia paradicku !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Mirko, tak to si piš, že je všechny použiju, však už se na to mooooc těším :o) papa, L.

      Vymazat
  25. vidim ako ich uz krasne vyuzivas ....su take mile :) Uz sa tesim na dalsie Tvoje dielka Leni ...pekny vecer
    M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!