16. února 2013

POSLEDNÍ ZIMNÍ (SNAD)

Vloni jsem si upletla krásný copánkový nákrčník, nadvakrát k obtočení kolem krku. Byla jsem na něj řádně pyšná, doma jsem si ho řádně několikrát vyzkoušela a spokojenost byla maximální.

Ovšem přes tričko to jaksi vypadá jinak než přes kabát. Vypadala jsem, jako když jsem dostala ortopedický límec. Nemohla jsem krkem pohnout ani vpravo ani vlevo, o možnosti sklonit hlavu ani nemluvím.

Tak milý nákrčník putoval do pytle k ostatním "povedeným" kouskům. A byl zapomenut, aby byl znovuobjeven až ke konci další zimy. 

Hned jsem ho vypárala, protože na něj padlo dobrých 20 dkg krásné, tmavěčervené Lady Luxus, které mi bylo opravdu líto.

A byl přetvořen v šátek, k přehození přes tentýž kabát, přes nějž se jako nákrčník neosvědčil.


Háček jsem na něj vzala č. 5.5mm, aby byl hodně měkký.



Vzoreček je moc krásný a hlavně celkem jednoduchý (tedy alespoň pro mě, ale já jsem v tomto směru velmi špatný ukazatel).


Najdete ho tady u Drops Design.

No a jak jinak, hned po dokončení mi byl okamžitě skonfiskován naší marodilkou. Zachumlala se do něj až po paty.



KRÁSNOU NEDĚLI!


50 komentářů:

  1. Leni, šátek je krásný! Vzorek se na něj dokonale hodí! Modelce přeju, ať je co nedřív fit! Hezký zbytek víkendu! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. No naaaaaadherka!!!! tak to sa Meluzinka uz urcite rychlo uzdravi, v krasnom tepluckom a makuckom nakrcniku :) a ta cervena urcite doda silu a energiu ...ste sikulky obe !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Mirko! No já doufám, že ano, už bychom to moc potřebovali, všichni :o) papa, L.

      Vymazat
  3. Leni krásna šatka. Určite narobí veľkú parádu. Ale Meluzínka ju asi potrebuje viac, čo keby sa chcela hrať na červenú čiapočku? Zdá sa že bacil už poľavuje :o))) Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helo! Malá mi standardně loupí všechno, co vyrobím, naštěstí to opět vrací, víceméně v původním stavu :o) pa, L.

      Vymazat
  4. Leni ty si dokonalá recyklátorka, to mne leňouchovy by sa nechcelo párať a urobiť nanovo. Ja by som ho radšej darovala :)) Nádhera ako vždycky od teba, šikulka. Maj sa krásne. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Reni :o) tak to až uvidíš můj další recyklovací počin, budeš se minimálně smát :o) papa, L.

      Vymazat
  5. Ahojky Leni, krásně jsi ten svůj výtvor přetvořila. Meluzínce přeji brzké uzdravení. U nás bojujeme skoro týden s neštovicema - zatím jen u Vašíka.
    Krásný víkend ... Věra
    P.S. Škoda, že nejsem z Prahy hned bych se sešla na kávičku ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Věrko, děkuji moc! Tak neštovice nás ještě nepotkali a to jsme jim šli několikrát vyloženě naproti... tenhle virus se nám zatím vyhýbá :o) papa a ať jste brzy fit!!! L.

      Vymazat
  6. Leničko, úžasná recyklace, šáteček je nádherný, moc hezký vzoreček .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, nádhera. Krásna karmínová červená. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Andrejko, když jsem tu barvu viděla v obchodě, bylo to jasné, MUSELA jsem jí mít :o)

      Vymazat
  8. Leni, šátek je parádní!!! O vzoru mi moc nepovídej, vypadá krásně, ale pro mne by to byla španělská ves :) Nicméně efekt je to opravdu krásný!!! Já se teď trápím se šátkem dle rooster.hill - poloviční granny square, a ne a nepřibývá :( Tak ti tiše závidím a hodně přeji krásného tepla :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Joli! Ale to určitě ne... když se na to líp podíváš, nejlépe rovnou s háčkem v ruce, uvidíš, že to taková hrůza není :o) držím palec, ať se Ti podaří ten Tvůj šáteček! Pa, L.

      Vymazat
  9. Ahoj Leni, skvělý šátek, díky za odkaz na návod, který je skutečně srozumitelný. Jenom mi vrtá hlavou, zda ti stačilo uváděných dvacet deka Lady:-) Je šátek dost velký? Díky předem za odpověď. Doufám, že ti šátek "nezabaví" modelka, z fotky je vidět, jak moc se jí líbí......ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Zuzanko! Opravdu mi stačilo 20 dkg Lady, tím velkým háčkem to docela přibývá. Šátek si přehodím přes ramena a střední cíp mám pod pás. Pravý cíp si přehodím křížem přes levé rameno a levý zase naopak a zasunu ho pod ten pravý a mám u krku krásné teploučko. Pa, L.

      Vymazat
  10. Wauuu, teda Lenko, ten se fakt krasny a ten vzor jsi uz pouzila na nejakem jinem satku a ja od te doby touzim vyzkouset.
    U nas se taky marodi .... drzime basu :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Míšo, díky moc. Ano, podobný jsem použila na ten angorský šátek do podzimní výměny a pak ještě na šálu pro mojí mamku :o)

      Vymazat
  11. Paráda Leni, šátek lepší než nákrčník:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko, máš pravdu, postupně jim (opět) přicházím na chuť :o)

      Vymazat
  12. Leni, krása! Já teď uvažuju, z čeho vyrobím nákrčník na jaro... Bude dobrý comfort?
    Meluzínka v šátku mě hned připomněla Marušku z pohádky O dvanácti měsíčkách, jak šla sněhem pro jahody :D :D
    Hezký zbytek víkendu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko! Já myslím, že Comfort bude dobrý, vzala bych na něj větší háček, aby byl nákrčník hodně vzdušný a příliš nehřál :o) já vsadila na směs bavlny a akrylu, jsem zvědavá, co z toho vyleze :o) hezkou neděli, L.

      Vymazat
  13. Jeej, krásna šatka :) Musí sa dobre nosiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Sonjo, ani nevíš, jako dobře :o) je krásně měkkoučký a hřejivý :o) hezkou neděli, L.

      Vymazat
  14. Leni nádhera,vzoreček znám,mám z něj šálu,krásně přibývá.Meluzínce brzké uzdravení a hezký zbytek víkendu.Ty určitě už zas háčkuješ něco jiného!A já už dnes vytvořila blog,díky pomoci Ajky-bublinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marci! Gratuluju k založení blogu :o) máš pravdu, přihlásila jsem se do tří výměn, tak háčkuju jak o život :o) hezkou neděli, L.

      Vymazat
  15. Krásný.... a ta barvička je nádherná :0)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Janko, ve skutečnosti je ještě hezčí, ale prostě se mi jí nepodařilo foťák tak "chytit", jak by si zasloužila :o)

      Vymazat
  16. Leni, to je nádhera. Musím se přiznat, jsem úplný začátečník a na Tvém blogu jsem našla spoustu výborných návodů. Moc Ti za ně děkuji. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Pavlo! Těší mě, že se Ti můj blog líbí :o) hezkou neděli, L.

      Vymazat
  17. Leni, ty máš pytel, já krabici :o) Ale sahla si do něj, ubylo z něj a vytvořila si obr parádu! Háček 5,5 to je pane číslo, já tady s č.O...
    Mějte se hezky a uzdravte se!
    Pa, helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krabici jsem mívala taky, ale jaksi přestala stačit a větší nebylo :o) tak to šlo všechno do pytle. Diky moc a krásný nový týden, L.

      Vymazat
  18. Leničko, v první řadě musím říct, že jsi mne potěšila, že se ti ne vždy vše povede a za druhé šátek a ten vzorek no nádhera. Moc se ti povedl . Pá drahá a užij si ho. Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) tak to můžeš být vážně v klidu, Lejko, párám celkem často :o) jsem maniak a jak nejsem s výtvorem na 100% spokojená, už to pářu :o) díky moc a hezký večer! L.

      Vymazat
  19. Leni tak píšu opět přez mobil zase mě to k Tobě nechtělo pustit :( .Šátek je překrásný a ta barvička je úžasná.Já mám nákrčník také na dvojí otočení kolem krku ale já to mám zase ráda že ho mám na fest a nikam mě netáhne naopak jsem naštvaná že se mě už trošku povytáhl :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je hrůza, mě zas dnes nešlo odpovědět na Tvůj komentík přes mobil :o) řádí tu nějaký šotek :o) každopádně Ti moc děkuji a přeji hezký večer! L.

      Vymazat
  20. Leničko,šátek je nádherný a Meluzínce moc sluší...opět bojuji s vložením komentáře...ale já se nevzdávám a i když je to na snad miliontý pokus je vložen...nevím proč to jednou jde a pak zase ne...měj se krásně a snad je už malé lépe...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Klárko... tak to mě moc mrzí, ale já s tím bojuju občas taky :o( naprosto netuším proč :o( mějte se moc krásně! Papa, L.

      Vymazat
  21. Šátek je opravdu moc krásný. Malá modelka je také úžasná.

    OdpovědětVymazat
  22. nádherný šátek, a ta barva je parádní a vzorek mě nadchnul. Ten návod je pro mě tedy dost nepochopitelný, ale budu to muset aspoň vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, nedej se, podle obrázku to docela jde, nepochybuju, že na přijdeš ;o) držím palec! Pa, L.

      Vymazat
  23. Leni, vzorek je vážné krásný, na Dropsu je nejeden poklad, viď? :-)
    Doufám, že Tvůj blog bude věčný, chtěla bych toho tolik uháčkovat a vyzkoušet, ale se vším, co se mi líbí mám práci nejmíň na 10 příštích let :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verčo, no to mi povídej! No, já doufám, že tu ještě nějakou dobu vydržím :o) já i můj blog :o) pa, L.

      Vymazat
  24. Leni, vypadá to skvěle. Vzorek, barva a styl. Nevím jestli bude poslední zimní, zase hásí sněžení a mráz až -10 v noci:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Šárko... no jsem na to zvědavá, už si připravuju vlnu na ještě jednu zimní čepici pro sebe :o) pa, L.

      Vymazat
  25. Ahoj Leni,mě to prostě na čerstvej komentík nepustí,tak ho šoupnu sem:-)
    Holky přeji at jste brzy zdraví!Meluzínka tulipánky dobře vybrala a dostali i fešáckou vázu!
    Pa Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko!!! No to mi řekni, proč ty komentáře tak zlobí, já s tím mám problémy taky...

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!