18. února 2013

TROŠKU RADOSTI DO DOMU

Jelikož na nás choroby dotírají stále a stále a znovu a znovu a nehodlají to prostě zabalit, musela jsem si v pátek cestou domů od dětské paní doktorky trošku té radosti aspoň koupit...


... a jelikož jsem žena veskrze skromná :o), stačila mi k tomu kytička růžových tulipánů. Barvu vybrala Meluzínka, já bych asi volila méně sladkou :o).

Jaké ovšem bylo moje zděšení, když jsem doma seznala, že na takový pugét nemám nádobu! Ani tu pitomou prázdnou zavařovačku, na kterou bych uháčkovala nějaký epesní futrálek... 

Pak moje oko padlo na v koutě zastrčený, stařičký, po babičce zděděný... džbánek... a ejhle, ono to v něm těm tulipkám docela sluší!


Jak jsem tak večer, když se mi konečně podařilo do Meluzky dostat všechny léky a přemluvit jí po značně fuškoidním dni ke spánku, seděla u televize a koukala ani nevím na co, napadlo mě, že by džbáneček potřeboval něčím vylepšit.

Ne moc, jen tak trošičku...

A vznikla tato kytičko-srdíčko-korálková girlandička.


Háčkovaný kvítek fialky a petrklíče...


... a z druhé strany květ jabloňky a malé vycpané srdíčko.

A mezi tím vším ještě pár korálků cik cak navěšených na volné konce zbylých přízí. Takový správný předjarní zmatek. Ale mě se moc líbí :o)

MĚJTE SE MOC KRÁSNĚ PŘEDJARNĚ!!!


25 komentářů:

  1. Krásny pugét, moc im to spolu ladí, načančaný džbánik sa nedal zahanbiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leničko...já tyhle tulipánky mám moc ráda a Meluzínka náhodou vybrala krásnou jarní barvičku...takovou veselou. I já už se těším na sluneční paprsky...ach jo, už aby to bylo. Mějte se holky hezky, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko nádherná kytička-už jen aby přišlo jaro a samozřejmě zdravíčko!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Sme my žienky skromnučké. Ako málo nám stačí k radosti. Jedna kytička a hneď je svet veselší. Krásne si vytunila aj babičkin džbánik. Pa Helča

    OdpovědětVymazat
  5. krásně veselé Leni, při každém juknutí ti to musí spravit náladu.
    měj se fajn a hlavně ať jste zdraví
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. ....A jaro už klepe na dveře....rok co rok si přeji,aby bylo dříve a dříve.K holčičkám patří růžová a Meluzínka vybrala dobře,prostě,po mamince...

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, já mám růžové tulipány ráda, takže Meluzínka má dobrý vkus. Snad už bude brzo jaro a malá se z toho dostane. Džbánku to moc sluší, jak kytka tak krásně barevná girlanda. Mějte se a ty nemoci už pošlete někam! Adriana

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš Leni na všetko riešenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, tvoje Meluzínka má moc dobrý vkus .... růžové jsou moc hezké .... hned je s nimi svět krásnější a veselejší .... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Leni tak zase nešlo mě psát tak jsem zkusila ten firefox co jsi mě poradila a juj jde to :o)))Meluzínka je malá šikulenka--barvičku vybrala opravdu nádhernou a pěkně jsi oživila jarně barevně džbánek :o) Měj se krásně a hlavně Vám tam domů posílám velký příliv energie at už ty bacily sakramentský tam porazíte.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, přeji ať choroby už Vás opustí ... Tulipánky jsou slaďoučce jarní a Tvoje girlandička je nápaditá ... Ty také chvilku nezahálíš,viď! Papa Maru

    OdpovědětVymazat
  12. jéje, jen tak u televize ... takovou parádu za takovou chvilku ...ta žlutá kytička je nejhezčí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, ty snad nejsi skutečná. Co příspěvek to nějaký parádní kousek. Přeji ať jsou všechny nemoci brzy pryč. Rija

    OdpovědětVymazat
  14. Leni sluší jim to moc. Neustále se mi potvrzuje, že uháčkovat se dá cokoli... :-)
    Pěkný den a pevné zdraví vám všem!
    V.

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj, ak si sa zapojila do jarnej (Veľkonočnej) výmeny u Simonky - http://mareckineradosti.blogspot.sk/2013/02/jarna-velkonocna-vymena.html?showComment=1360076416584#c801884941101015224
    prosím kontaktuj ma na mail: samain_drobnostky@yahoo.com
    Ďakujem. Vicky

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkně jsi to vymyslela a uháčkovala.M.

    OdpovědětVymazat
  17. krásný! závidím tu fantazii - já jsem spíš kopírka ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Leni ja milujem ruzovu,tak ze Meluzinka vybrala tu najkrajsiu farbicku ..i ked tzv. sladka farba ale pre nieco si ju mala pacientka vybrala :)) a ako vzdy si to doviedla do dokonalosti :) pekny den a rychle uzdravenie !!!

    OdpovědětVymazat
  19. Leničko,tulipány jsou nádherný...Meluzínka vybrala krásnou barvu...měj se moooooc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, opravdová šikulka, hlavně nápaditá, tleskám :-)...Prosím tě, nedokázala by si poradit jaký vzorek to může být na nákrčnících http://www.fler.cz/zbozi?ucat=31718 ? V textu je napsáno, že je to háčkované, ale vůbec nechápu jak by to mohlo být dělané. MOc se mi to líbí. Neviděla si někde nějaký návod na takový vzor ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak odkaz nejde rozkliknout - je to výrobce Gabul....

      Vymazat
  21. Leni, na takové barevné ozdůbky se chodím koukat k Lucy http://attic24.typepad.com/weblog/. Pohled na něco tak roztomilého mi vždycky zvedne náladu. Moc milé!
    Meluzínce moc přeji, ať to je poslední nemoc letošní zimy!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné kýtí, taky mi vždy zvedne náladu. Brzy se uzdravte :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Lenka uzasna tvorba, a ten velkonocny veniec co si poslala v ramci jarnej vymeny uzasny, mozno sa inspirujem, je to fakt krasa...Nelli

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!