27. února 2013

UŽ JEN KLID A MÍR

Nedá mi to, musím to sem dát. Brečím jak želva. Tohle by nikdo z nás zažívat neměl.


http://www.novinky.cz/krimi/294567-frenstat-pohrbil-detske-obeti-vybuchu.html

Proč to vždycky odnesou ti nejzranitelnější, děti?

Odpočívejte v pokoji, drobečci, myslíme na vás!

Pozůstalým upřímnou soustrast a slunce v duši.


8 komentářů:

  1. Leni, plně s tebou souhlasím. Když jsem to viděla v televizi, bylo mi hrozně. Nedokážu si vůbec představit, nebo spíš ani nechci .. určitě víš, co myslím, raději to ani nepsat, nevyslovovat nahlas. Naše trampoty jsou nic, proti tomu, co zažívají rodiče z Frenštátu.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Leni ...nebydlim daleko od místa,ale jednou jsme rodice a rve nám to srdce ,kdyz tohle vidime..ja teda osobne vzdy myslim na to co kdyby to byly moje deti???co dál!!!obidvuju silu rodicu,uctu tem lidem ..snad andele jejich cesty budou provázet,nikdo si tohle nezaslouzi..

    OdpovědětVymazat
  3. Leni ,u nas to tiez davali v telke..je to hrozne ... nevinne deticky takto rukou blazna prisli o svoj zivot, buducnost ...........ach je to hrozne ...vela sil rodicom ....... drobcom nech je v tom nebicku dobre ....

    OdpovědětVymazat
  4. ...tohle prostě nikdy nepochopím, nechci pochopit! Tahle řešit problémy...čistá hrůza.
    Soucítím se všemi z Frenštátu...

    OdpovědětVymazat
  5. Co dodat... Snad jen, že mě trochu utěšuje solidarita nejen jejich blízkých, sousedů a známých, ale i úplně cizích... Je hozké vědět, že je v lidech pořád ještě dobro.

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je vždycky hrozné, nespravedlivé! ...

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Leničko, nám několik dní stávkoval počítač, takže jsem několik Tvých příspěvků prošvihla a proto reaguji až na tento.
    Při pohledu na Tvá veselá vajíčka se skutečně těším na jaro. Už aby bylo tady.

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle malé rakve by se neměly dělat :-(
    Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!