6. února 2013

VÝMĚNA A GIVEAWAY VE ZNAMENÍ JARA

Kdo to ještě nezaregistroval, tak Simonka na svém milém komorním blogu Marečkine radosti pořádá JARNÍ VÝMĚNU!


Pravidla jsou maximálně jednoduchá, takže hupky dupky pěkně po jarnu k Simonce a jste-li více či méně šikovní, přihlašte se, ať je nás co nejvíc!




A samozřejmě nemůžu neupozornit na krásnou JARNÍ GIVEAWAY, kterou na svém blogu Nelkina chvíľka pořádá Nellie u příležitosti svého 100. příspěvku.

No mrkněte na ten krásný šátek, o který se hraje!


Je prostě nádherný, Nellie na hedvábí malovat prostě UMÍ a já si na něj potajmu brousím zuby :o).

TAK NEVÁHEJTE A JDĚTE DO TOHO!

ŠTĚSTÍ PŘEJE ODVÁŽNÝM!

KRÁSNÝ SLUNÍČKOVÝ DEN!


1 komentář:

  1. Ahoj Leni, díky za připomenutí výměny a upozornění na Giveaway. U Simonky už jsem přihlášená. Je to už moje druhá výměna během krátké doby a strašně mě to baví :-)
    Šátek je nádherně namalovaný, já neumím pořádně nakresli ani psa, ale štěstí jsem měla nedavno, tak zas ať sedne na jiné... Třeba na Tebe! Držím palce!!!
    Papa Verča

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!