24. února 2013

VÝMĚNA POPRVÉ

Před jarem se roztrh pytel s různými výměnami. Přihlásila jsem se minimálně do tří, pokud mě paměť neklame :o)
Nejprve do jarně-velikonoční, kterou na svém milém komorním blogu Marečkine radosti uspořádala Simonka. Dáreček jsem vyráběla pro Ajku. Uháčkovala jsem pro ní věneček plný jarních květinek a k tomu obháčkovala jedno vajíčko. Je polystyrenové, takže maximálně trvanlivé :o)











Už mám hotový dáreček i do druhé výměny, zítra poputuje poštou k nové majitelce. Doufám, že se jí bude líbit :o).

KRÁSNÝ PŘEDJARNÍ ČAS!

15 komentářů:

  1. Leničko nádhera,ale to je jasné u dárečku od tebe!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, parádní dárek - už jsem koukala u Ajky ... musím přiznat, že jsem podle fotek u ní myslela, že je to obháčkované kolo polysterenu, ale teď koukám, že jsi to vykoumala jinak.
    Já dárek stále mundím, musím sebou pohnout, abych to stihla ...
    Krásnou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Leni venček je naozaj plný jari. Krásne farebný a veselý. Ako vidím uplatnila si aj nádherné farebné knoflíčky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, ten je ale krásný. Jsi šikula a já na tom dárku musím začít "makat"
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Leni moc krásné a tolik barviček, je skutečně jarní :-) Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Lenka tak ten vencek je nadherny ale to som ti pisala aj minule lebo som ho uz predtym videla u Ajky na blogu, fakt si neskutocne tvoriva a sikovna a tie hackovane kvietky a listocky, vyzera to fantasticky...Nellie

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, tleskám tvé rychlosti a umu, vykouzlila si parádní dárky a děkuji za postup na zajocha.
    Přeju hezký večer a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Leni i já děkuji za návod na zajíčky,už jsou i vyfocení u mne a Tvůj věneček úplně září jarem!Na co šáhneš,se Ti povede.Krása!

    OdpovědětVymazat
  9. Leni už jsem se nad věnečkem rozplývala u Ajky. Je krásný a hlavně jarní!!! Moc se povedl!
    V.

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, ten se ti povedl. :-) A koukám, že jsi použila ty krásné jarní knoflíčky. Sálá z něj veselá jarní nálada.Úplně se směje.
    D. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. A já ho mám doma.... se chlubím:-)))))

    OdpovědětVymazat
  12. Leničko, věneček je nádherný, moc se ti povedl .... Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Leni konečně mě to pustilo přidat komentář:-)já nevím,že nemůžu za čerstva:-)Prostě nejde a nejde!
    Věnečer je překrásnýýý!Nádherný!Dokonalý!Já chci takyyyy:-)pokusím se:-)Děkuji za inspiraci.Pa hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!