4. února 2013

ZIMA PRÝ JEŠTĚ NEKONČÍ...

 ... tak je třeba to vzít na vědomí a ještě si něco zimního vyrobit.

Vloni na podzim mi jedna spřízněná háčkovací duše poslala odkaz na Youtube s německým videem a návodem na tento vzoreček s prosbou o překlad.

Chvilku jsem s tím zápolila, přece jen v němčině už nejsem takový borec jako kdysi :o), ale nakonec se mi to jakž takž podařilo.

Všude jsem z něj viděla uháčkované krásné chňapky a různé podložky nebo deky, já jsem z něj ale zkusila tříbarevný nákrčník.


A musím samolibě říct, že to vypadá moc pěkně! Zvlášť, když se použije na každou řadu jiná barva. Vzorek pak krásně vynikne !


No a tady foto na modelce. Fotka tedy nic moc, zkuste se vyfotit v zrcadle, aby to vypadalo! Fotka trošku mázlá, původní barvy přišly vniveč, ale aspoň mi konečně jakž takž vidíte do obličeje :o).


KRÁSNÝ VEČER VŠEM!!!


66 komentářů:

  1. krásny šál! mám veľmi rada tento vzor a tuším ho mám niekde aj v nákrese. modelka ok :)
    p.s. hybaj do jarnej výmeny :D
    p.s2 chlebik uz druhy za tyzden ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tento vzor a tieto farby(moje) - to by bola deka!

      Vymazat
    2. Díky moc, už jsem se do jarní výměny přihlásila, děkuji za pozvání :o) jsem ráda, že se chlebík daří a hlavně, že chutnááá! Máš pravdu, deka by to tedy byla parádní, no snad jednou, možná :o)... papa, L.

      Vymazat
  2. Leničko, krásný vzorek a děkuji, že jsem se ti mohla podívat do očí i, když jen virtuálně. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Tento vzor detailne poznám, robila som z neho chnapky, je veľmi efektný ... a rada som Ťa zočila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je překrásný, už jsem ho u Tebe obdivovala, kdybych nedostala ten odkaz na to youtube video, asi bych ho nedala :o) papa,L.

      Vymazat
  4. Lenička moja, veď ty vyzeráš ako o 10 rokov staršia sestra Tvojej dcéry. Božinku. Krásna dievčinka. Nákrčník je bombastický.Škoda, že si taký nemôžem spraviť. Takýto vzor by som nikdy nezvládla. Veď to sú ako morské vlnky. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc moc děkuju! To jsi mě opravdu moc potěšila. Vidíš, a to už mi je přes 40 :o) zkusím to video někde najít, mám snad i ten vzorek rozepsaný, a dám ho sem, určitě vás bude víc, co byste ho chtěli zkusit. Papa, L.

      Vymazat
  5. Dnes sa nám paní zima pekne pripomenula, u nás ráno snežilo a teplotka pod nulou.brr. Nákrčník je teda parádnýýýý a efekt striedania farieb iba podtrhuje skvelý vzor.

    Keď som čítala, že foto na modelce, ja že to je Lenkina mladšia sestra či čo a potom, píšeš, že fotiť sa sama v zrkadle. Tak to som blázon, neviem kto robil profilovú fotku, ale na tejto fotke by som ti tipla maximálne 3 krížiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Reni! U nás to vypadalo naprosto stejně, fičák, teplota těsně pod nulou a pět cm sněhu. Pak se rozpršelo a bylo po sněhu. Profilová fotka je přefocená fotka z občanky z předloňska :o) a na této nové je mi něco málo přes 4 křížky :o) krásný večer, L.

      Vymazat
  6. Leničko, nákrčník je úžasný, překrásný vzor a ty barvičky .... nádhera ...... nevím proč, ale první, co mě při pohledu na něj napadlo, že by v tom vzoru a těch barvách byl úžasný i přehoz ....... Marki

    PS: Jo, a málem bych zapomněla, té "modelce" to na té fotce moc sekne :o):o):o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc, Marki, na přehozu by se tento vzoreček vyjímal úžasně, začínám o něm vážně uvažovat :o) papa, L.

      Vymazat
  7. Jsi kočka a nákrčník Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, nákrčník je krásný! Moc hezké barvy. A sekne Ti to! Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky moc, Adri! Hezký večer, L.

      Vymazat
  9. Leni, to je hezká kombinace a Tobě to moc sluší :-) Pa, pa, Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera !!!!!!!!!! Jindra

    OdpovědětVymazat
  11. jojo, zima ještě chvíli potrvá.... nákrčník je móóc pěkný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potrvá, ale snad ne moc dlouho :o) díky, Ajko! Pa, L.

      Vymazat
  12. Leni, krásný vzorek a hezká kombinace barev. Samofocení je někdy kumšt. Nicméně ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko! Jo, kdyby kumšt, to je hotová fuška!!! Papa, L.

      Vymazat
  13. Lenka krasny nakrcnik a fotka je ok a ty na nej vyzeras mladucko a dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Nellie, to se mi hned nebesky zvedlo sebevědomí :o) papa,L.

      Vymazat
  14. Tož včulajky nevím, co chválit dříve, estli ten epesní krkhřejič lebo tu kočenku v tom zrcadle:o))). Ten vzoreček je opraudu luxusní! Já jsem včera večír hópla na pletení;-D. Esťulka chce prý nějakou dečku pro ovečku. Tož jsem se s tím včera smolila, aj 2x párala! No marňaja. Ináč u nás ve Wischau chčije;o(. Čuky muky z Hané, drahá moja! Mišul

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tě zdravím ze zamračenýho Práglu, Mišulíne! Takový chvály, čéče, se tu červenám jak rajský, zpychnu a nebude se mnou řeč. Tak to chválim, že ses do toho obula a mrkáš jehlicema! No jo, párání, to musí bejt, jináč by to nebylo prostě vono :o) tak Ti držim palec, aby se to zadařilo a něco řáckýho Ti z těch jehlic vypadlo! Pac a pusu, L.

      Vymazat
  15. Ahoj Leni, už bych taky nejradši jaro, ale zima asi ještě nejakou dobu přetrvá, tak je dobře, že ses vybavila. Vzoreček je moc hezký, už jsem ho před nějakou dobou viděla u Marcelky v záhlaví blogu. A vybralas krásné veselé barvy. Třeba tu zimu rychle zaženou. ;-)
    No ale co teprv ta modelka! Konečně Tě taky vidím :-) Sluší Ti to!! Nejen díky nákrčníku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Verčo, mě se ten vzoreček taky už dlouho líbil, ale pořád jsem nevěděla, jak na něj, něco jsem zkoušela sama podle obrázku, ale nějak to nebylo ono... papa, L.

      Vymazat
  16. Leni, my se neznáme zatím ani virtuálně,ale už jsem si uháčkovala podle tvého návodu nákrčník, nějaké květinky a zkoušela jsem už i zajíčka, děláš pěkné návody, že to zvládnu i já začátečnice, jenom je mi záhadou, kde na to všechno bereš čas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marlenko, tak Tě u sebe vitám, jsem moc ráda, že se Ti moje návody líbí a hlavně, že se Ti daří podle nich úspěšně tvořit! Čas beru, nebo spíš kradu :o) kde se dá, po chviličkách přes den, ale hlavně po nocích, kdy ratolesti zaženu do peřin :o) hezký den, L.

      Vymazat
  17. Leni už teď žádám o návod, vzoreček moc hezký....Musím říct, že si mne zarazila údajem, že profilová fotka je z předloňska, myslela jsem si, že je tak z období 18 :-) :-). Mně už je 5 křížků a stále se cítím jak čtyřicátnice, jako kdyby se mi tam zastavil čas. Ruční tvorba je mou součástí od dětství a teď vládne zrovna háčkování. Stala jsem se pravidelnou "nakukovačkou" a jsi mou stálou inspirací. Jen tak dál - moc fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Alenko! To já se jen tak tvářím a lapám mladé maso :o) ale ne, prostě to mám asi v genech, zatím jsem si spočítala asi tři šedivé vlasy a i ty se tak toho hnědého zbytku lekly a radši samy vypadly. Moji rodiče začali šedivět až daleko po padesátce, tak mám naději, že na tom budu stejně. Jsem ráda, že sis můj blog oblíbila a pravidelně nakukuješ, moc mě to těší. Papa, L.

      Vymazat
  18. Milá Lenko, tak už jsem na to snad přišla, jak ti vložit komentík.
    Chci ti pochválit tvoji fotografii - moc ti to sluší.
    A také nákrčník je barevně fantastický a vzorkem hodně zajímavý.
    Lenko, děkuji ti a měj se hezky a pohodově. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak hurá, to jsem moc ráda!!! Snad to vydrží... děkuji děkuji moc, měj se moc krásně! Pa, L.

      Vymazat
  19. Moc pěkné - modelka i nákrčník.Barvičky skvěle vyladěné.Zdravím.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marie, moc moc děkuju!!! Hezký večer, L.

      Vymazat
  20. Milá Lenko,
    především Ty jsi velmi pěkná,nákrčník je bezvadný a hlavně hodnotím Tvůj nesobecký přístup.Tvoje návody jsou skvělé,polopatické, že vždy zvládnu.
    Už se moc těším, že určitě na jaro či léto vymyslíš něco pěkného háčkovaného pro nás ženy.
    Děkujeme moc, že Tě máme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Boženko, mnohokrát děkuji za Tvá pěkná slova, moc mě potěšila a zahřála u srdíčka. Krásný večer, L.

      Vymazat
  21. Leničko, nákrčník se Ti moc povedl! Je takový fajně rozpustilý.
    A vzoreček je velmi zajímavý - určitě by se vyjímal na ledasčem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Alenko! Máš pravdu, já ho přímo vidím na polštáři, plédu přes rameno, dece k telce... papa, L.

      Vymazat
  22. Leni, paráda, jak nákrčník, tak Tvoje maličkost, vzoreček je fakt moc hezký, někdy loni jsem jím uháčkovala malou chňapečku a snad se k němu ještě někdy dostanu, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marcelinko, děkuji moc! Držím palec, ať se nový výtvor podaří! Papa, L.

      Vymazat
  23. Leni, super nákrčník ... kéž by mi šly tak od ruky jako tobě. A čučím, jak blázen, kdo to na mě kouká na poslední fotce, málem bych tě nepoznala a 40cet bych ti tedy vážně netipovala. Super, Leni, tak ať nám to mládí vydrží co nejdéle ... viď.
    Hezké odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věrko! Tak to mě moc těší, že nevypadám na to svoje stáří :o) přesně, ať nám to mládí, aspoň vizuální, dlouho vydrží! Papa, L.

      Vymazat
  24. Leni super vzorka a krásne uháčkovaný nákrčník na pohľadnej modelke, so šikovnými prstíkmi. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  25. Leničko,nákrčník je bomba...a tobě to v něm strašně sluší...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Klárko, krásný večer všem u vás! Pa, L.

      Vymazat
  26. Leni, som rada, že si aj Ty ocenila krásu tohto vzorčeka, nákrčník v Tvojom podaní je perfektný, má veselé farbičky, čo zdvihnú náladu a privolajú jar.
    Ak by si náhodou nevedela nájsť ten Tvoj návodík, tak ja ho pohľadám v mailíkoch.
    ... aby som nezabudla, modelku si si vybrala tú najlepšiu :)
    Krásne tvorenie, pá Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Zdeni, no trošku mi to trvalo, než jsem objevila jeho pravou podobu :o) snažila jsem se o něj dřív sama jen podle obrázku a byl to trošku paskvil :o) hezký večer, L.

      Vymazat
  27. Nákrčník vypadá vesele, třeba nám to jaro přivolá o něco dříve. ;-) Vzoreček se mi moc líbí a zrovna by se mi hodil, chci si uháčkovat povlak na polštář a pořád přemýšlím jak. Tohle by nemuselo být špatné. :-)

    P.S. A modelce to móóóc sluší! Pěkný večer. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dášo, na polštáři bude nádherný, už ho vidím :o)! Odkaz na to video už jsem (opět) našla, tak to hodím na papír a pak sem, abyste mohli tvořit. Papa, L.

      Vymazat
  28. Leničko, moc se ti povedl a moc ti sluší! Hezká fotka!
    Tenhle vzoreček byl jeden čas všude, moc se mi líbil, mrkla jsem na něj a sebevědomě jsem si řekla: to je jasný! A pak jsem to "jasně" trénovala dva večery a vypadalo to, že budu potupně psát o popis :o)
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Helenko! Jo, tak to znám, taky se často nad fotkou prsím, jak to zmáknu levou zadní, a pak u toho sedím dny a noci a oči valím a nic :o) Krásný den, L.

      Vymazat
  29. No, vidíme ti do obličeje a moc ti to sluší, milá Leni!!! Nákrčník je parádní, máš pravdu, barvičky mu dodaly šmrnc a vyniknul vzorek!! Krásné!! Pa, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jolanko! Krásný den, L.

      Vymazat
    2. Diky moc, Joli, krásný den! L.

      Vymazat
  30. Nákrčník je moc pěkný a tobě to neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat
  31. Leni nákrčník moc krásný--nádherné barvičky.A modelka ve tvém podání úžasná.Jsem moc ráda že tě poznávám -- tvá dcerka ti je hrozně moc podobná a ty vypadáš spíše na její sestru než maminku :o)Měj se krásně .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marti, díky moc za milé komplimenty! Papa, L.

      Vymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!