20. března 2013

DALŠÍ ČÍSLO JE VENKU!


Ahoj, tvořilky!

Tak jsme vypustili další číslo našeho internetového magazínu

"INSPIRUJ SE!"






Směle říkám my, protože mám na něm také svůj podíl, ikdyž maličký :o).

Je plný velikonoční inspirace, nápadů, návodů a tipů, jak si skrášlit svoje okolí v období jarních svátků.

Prolistovat si ho můžete tady.

Doufám, že se vám bude toto číslo časopisu líbit a že v něm najdete aspoň trošku té jarní nálady a inspirace.


TAK KRÁSNÉ POČTENÍ!

10 komentářů:

  1. Leni, už jsem se těch tvých vajíček nemohla dočkat. No hurá!, už jsou konečně tady ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo Leničko,je to krása...tvá vajíčka jsou úžasná...přeji ti krásný první jarní den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. No nádhera! Děkuji za info a moc zdravím, Leni!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, moc krásné. Líbí se mi, že je to počteníčko a tvořeníčko česko-slovenské. Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Holky to je krása .... moc se vám to povedlo !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééé - děkuju za super inspiraci !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji, jste děvčata nápadité:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Lenka hneď ako som zbadala tie hačkované vajíčka som vedela, že to nemohol urobiť nik iný ako ty...Krásne, neviem či by som ja také čosi dokázala ešte som neskúšala dávať motívy na už uháčkované vajíčko...Nellie

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera. jste moc šikovné at se vám daří.:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!