14. března 2013

DÁREČEK ZA DÁREČEK

Máme vesměs štěstí na sousedy v domě. V paneláku s více jak třiceti partajemi je to skoro zázrak. 

Nedávno mě v chodbě odchytila sousedka z bytu nad námi, jestli prý pletu. No aby ne!, já na to. Tak prý, uklízela jsem a našla nějaké jehlice a bavlnky, nechcete? Je mi přes 80 a už na to nevidím a asi už ani nikdy neuvidím. No jestli, sem s tím!

Tak mi přinesla těch pár jehlic.


Řeknu vám, bylo jich pěkných pár párů! A k tomu ještě několik sad krátkých jehlic. Sice nejsou úplně kompletní, jedna či dvě chybí, ale to mě neva, bo vlastních má spoustu a občas taky nějakou někde potratím, tak se to rozhodně hodí do zásoby.


Moc mě to potěšilo. A ikdyž za to milá paní sousedka nic nechtěla, prohrábla jsem se jejími bavlnkami (jsou to nakonec spíš vyšívací) a našla malé červené klubíčko Sněhurky. 


A vzniko tohle malé červené vajíčko. A aby mu nebylo smutno, vyhrábla jsem ještě kousek bílé Sněhurky z vlastních zásob, přidala něco mašlí, knoflíků a barevných špendlíků a přibyl mu bráška.


Paní sousedka měla radost, až se červenala, prý co to nesu, že za to OPRAVDU nic nechtěla. Vajíčka si ale vzala a já byla moc ráda. Aspoň to s manželem budou mít na velikonoce doma veselejší o vděk jednoho malého člověka od vedle.

Když se tak probírám těmi prací ohlazenými dráty, říkám si, kdo všechno je držel v ruce, jaké krásné věci z nich za tu dobu asi "vypadly". Myslím, že by měly co vyprávět!

Tip na tvoření: mašle jsem vyrobila zvlášť a k vajíčku přišpendlila za spodní vrstvu malými celokovovými špendlíčky s maličkou hlavičkou. Ta modrá květinka je uprostřed ještě zafixovaná delším špendlíkem s červenou ozdobnou hlavičkou. A drží docela dobře! Když se vám pak mašle znelíbí, můžete jednoduše sundat a nahradit jinou ozdobou.

KRÁSNÝ DEN VŠEM, KTEŘÍ JSTE DNES NAKOUKLI!


21 komentářů:

  1. Ahoj Leni, také jsem měla podobnou sousedku, ale bohužel už není mezi námi. Vajíčka se ti povedla a jak je vidět, tak je spokojenost na obou stranách - a tak by to mělo být. Ahoj a hezký pátek a pak už je tu další víkend a snad se už oteplí. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Leni mít dobré sousedy je v dnešní uspěchané době opravdu terno!Jehlice jsou super a ty je určitě využiješ:-)
    Vajíčka jsou kouzelná!
    Hezký den.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc hezké Leni v dnešní době :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko,to jsou ale krásné sousedské vztahy...taky takovou jednu moc hodnou sousedku máme...většinou mi dává věcičky,které si pak předělám k obrazu svému...vajíčka "na oplátku" jsou úžasná...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, je to fajn, keď niekto niečo nepotrebuje a podelí sa s tým . Pani susedka mala iste radosť z tak krásnych okatých vajíčok. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Leni to je moc krásné. Vajíčka se ti opravdu podařily. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  7. Lenka tak to ste si pekne spravili radost... Dobre susedske vztahy si treba udrziavat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, není nad to potěšit jeden druhého; dnes skoro vzácné. Kytičky jsou úžasné zdobení na vajíčkách, jen mi vůbec není jasné jak jsi je tak hezky vytvořila ?

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni, tak to je důkaz, že dobří lidé jsou ještě mezi námi. Není nad dobré sousedy.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé Leni to mi připomíná,že jsem měla jehlice také ač nepletu jen nevím jestli jsem je uschovala!Až budeme uklízet na půdě a já je najdu jsou tvé!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, tu a tam taky dostanu nějakou podobnou pozůstalost a jsem tomu vždycky moc ráda...Vykouzlila si parádní dáreček, myslím, že stará paní byla dojatá...moc hezké mít takové lidi (myslím tebe i ji) kolem sebe.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Kouzelné vajíčka jsi sousedce vyrobila, se mi moc líbí:-)))
    Tebe bych chtěla mít za sousedku:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. mne sa prenáramne páči ten gombíček :)

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, to je nádherné povídání, které zahřeje na duši.A k vajíčkám už nemám co dodat. Měj se hezky. Pavla

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, darček zúžitkuješ na 100% a pri najbližšej návšteve Petřína nezabudni odmontovať starú lucernu a zábradlie. Lucernu si ponecháš Ty veľmi sa ti páčila a ja poprosím to krásne staré zábradlie, súrne ho potrebujem na chalupu.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, krásná vajíčka. A ta oboustranná radost stojí za to.Je to pěkné,že i v dnešní uspěchané době k sobě najdou sousedky cestičku.

    OdpovědětVymazat
  17. Lenko,
    není nad dobré sousedské vztahy a fungující prohlížeče!
    Super jsi to vymyslela, většinou starší lidé už nic nechtějí, jak říkají nepotřebují /ani jehlice/ a takový to dáreček určitě velmi zahřál paní u srdíčka :-)
    Krásná víkend s novými jehlicemi !

    OdpovědětVymazat
  18. Lenka tak to je super, ze si dostala take krasne darceky od susedky :) A vajicka si jej vyrobila nadherne...Nellie

    OdpovědětVymazat
  19. Leni...dostala jsi od sousedky pěkný dárek a vytvořilapro ni krásná vajíčka.
    Přeji ti pěkné tvoření ss staronovými jehlicemi...Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Jej ako krasne a od srdiecka ste potesili jedna druhu...je to velmi krasne Leni !!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!