17. března 2013

HÁKOFUTROŠ

Všade se to jima jen hemží.

Háčkovanýmiobalynaháčkovacípřípadněšicíčipletacípotřeby.

Dlouho jsem si lámala hlavu, jak zjednodušit a hlavně zkrátit tento honosný název. Až mě v noci těsně před usnutím (prý v tuto dobu přicházejí nejlepší nápady) napadla takhle zkratka.

Hákofutroš.

Buď jak buď, název je to ulítlý, takže pro mě akorát.

 
Využila jsem na něj různé zbytky Káji a Kačenky, zvlášť tu fialovou si tu suším už asi třetí rok, nějak se mi do ničeho nehodila. 


Pranepatrný zlomek mé sbírky. Tyto jsou nepoužívanější. Na zbytek bude zhotoveno něco méně honosného, skladnějšího. A ještě něco transportního, na jeden dva tři pět kusů plus nůžky a jehlička.



Zapínání na můj oblíbený obří knoflík.


A můj oblíbený hvězdičkový vzoreček. V poslední době jsem zaznamenala několik mailů s prosbou o zvěřejnění návod na něj, tak se brzy dočkáte.


 A jak skládám?


Na cestě mám objednanou sadu bambusových háčků, takže bude potřeba vyrobit další. Těšte se na další isnpiraci. Zatím

KRÁSNOU NEDĚLI!


P.S.: Srdečný vdík za to hafo přeparádních a srdcehřejících komentíků, kterých se mi od vás dostalo pod moje minulé plkance :o)!

61 komentářů:

  1. Praktický a parádní futrálek. Pohodovou neděli i nadcházející týden přeje Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
  2. Supr trupr!!!
    Krásnej futrálek!!!

    Já se přiznám, že většinu háčků a jehlice skladuju v zavařovačce :o)
    Takže mám jen malej futrálek na cesty ....

    OdpovědětVymazat
  3. Leni krásný a supr název.Krásnou neděli.Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko,tak název je super...na hákofutroši se mi líbí barvičky...měj se moc a moc krásně a užij si sluníčkovou neděli papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, hákofutroš je super! Taky bych si konečně měla nějaký vyrobit, všechny háky a tak mám uložené v hrnku. Stejný knoflík jsem si kdysi koupila a nějak se mi nikam nehodil, ale tady mu to sekne. Máš teda neuvěřitelnou sbírku háčků, pokud toto není všechno. Hezkou slunečnou neděli! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je krásny :) Keby som mala viac háčikov, hneď si taký spravím, ale pre 3 sa mi neoplatí... Keď si kúpim celú sadu, určite si taký spravím :) A ten hviezdičkový vzor je veru super.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný futrálek, já bych jich potřebovala nejmíň pět. Jindra

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni,
    název Tvého futrálku je výstižný!! :o))
    Moc se Ti povedl, hezké barvy!!
    hezkou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, super - a název od tebe a pro tebe myslím super :-)
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, ten tvůj "hákofutroš" je úžasný, stejně jako jeho název:o):o):o) .....krásnou neděli plnou sluníčka .... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ten nemá chybu!!! Už sa teším na vzorku, veru som ju okukovala:) Peknú nedeľu, Hela

    OdpovědětVymazat
  12. Leničko krása-jsem si lámala hlavu než jsem začala číst o čem že to bude :-) Ale náhodo zkratka je to perfektní!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je výborný, zrovna dneska jsem přemýšlela, co s klubky, na ně jsem krabici našla, ale potom větší problém, co s háčky? Nakonec jsem našla hadrový sáček na lyžařské brýle, ale musím uznat, že toto je mnohem a mnohem lepší. Budu taky muset zkusit něco vytvořit.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný Leni :) Bude návůdek? :)) Mě se to tu pořád povaluje a tento futrálek je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, parádní je hákofutroš :-))) Já si háčky dávám do malé šité "kosmetické" taštičky spolu s nůžkami apod a jehly mám napíchané v podšívce zevnitř... Ale budu potřebovat vymyslet něco na jehlice... Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, krásný "hákofutroš"...taky by se mi jeden hodil:-))
    Krásnou neděli a snad už konečně jarní příští týden.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  17. tak ten je překrásný,takový hákofutroš by se mi také líbil,hlavně bch nerušila manžela,když ty svoje háčky vytahuji z plechovky,To je vždy rámusu....Bambusový háčky už mám doma,vzala jsem si hned troje,vždy se budou hodit jako dárek pro kamarádku - háčkařku.Hvězdičkový vzor je moc hezký,děkuji předem za jeho zveřejnění.Pěknou neděli.Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Čuky muky Leňule, čovole ten hákofutroš je prďácké jak sviňa:o)!!! No hezky pěkně jsi to učmanila drahá moja, ako všechno. Včíra jsem na Tebe myslela, páč jsem projížděla Prágl (vracela jsem se z Mělníka);-D. Tož co jsi vymyslela s tím babským víkendíkem v Jeseníkách? Povalíš? Pojeď tlamička!!!! Se na Tebe těším. To mi nemůžeš urobit a hnípat doma;=). Bude to bohouské! Zdrowim opět z Wischau. Tož huž žádné virtuální dovi, ale real dovi v květnu, krpeček! Jasné.... Mišul

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, krásný futrálek, taky by se mi hodil, ale hodně věcí rozpracovaných, ještě víc v hlavě, ale času pořád málo, hezký zbytek neděle,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Leni, ten je nádherný - nechápu kdy to děláš - tolik krásných věcí, návodů, tak exkluzivní blog - smekám. Pavla

    OdpovědětVymazat
  21. Woow, Leni,nemám slov. Úžasný futroš. Líbí se mi nápad a provedení nemá chybu!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  22. Ten je super ..si sikulka ja som prave sila jeden zasbonik pre jednu sikulku :))) ako krasne si tam hopkaju tie haciky ...:)))

    OdpovědětVymazat
  23. Leničko, je perfektní, ten tvůj futrálek! Jsem ostuda, mám je (ty nejpoužívanejší) v košíku, sice s podšívkou, ale stejně ten, co potřebuji vezmu do ruky jako poslední...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  24. Šikovný futrálek i pojmenování je super. M.

    OdpovědětVymazat
  25. That is the prettiest hook case I've ever seen. Lovely work! Tammy

    OdpovědětVymazat
  26. Super nápad i ten název. Děkuji za inspiraci.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  27. Ten je tak nádherný, úžassný a dokonalý!!!! Ten by se mi taky hodil:-))))

    OdpovědětVymazat
  28. Leňuli, jako vždy záviděníhodný kousek! Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  29. Lenčí, super povedený. Vzor i barevné provedení je hezky holčičí. Jsi OBR šikulínka.
    Ahoj. L.

    OdpovědětVymazat
  30. Leni, to je nádhera a úžasný nápad. Ty si nevyčerpateľná studnica. Andrea

    OdpovědětVymazat
  31. Musela jsem to cist na 3x nez jsem prelouskala ten nazev a pak jsem pochopila co myslis :) Wow, ten je fakt suprovy!!! Miluji prakticke tvorenicko. Jsi opravdu moc sikovna!

    OdpovědětVymazat
  32. Ja tvorilka háčkarka začiatočnika mám iba zopár háčkov, ale možno raz .... Tak háčkofutrál ukladám medzi inšpiráciu. Tuším začínaš s jarným upratovaním a zhostila si sa ho perfektne s háčikom v ruke :) Vzor je naozaj krásny, až ma kopne háčkovacia múza, tak ho vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  33. A máme na světě nové české slovo. ;-)Super název a moc se ti povedl. Ten velký knoflík je třešničkou na dortu. Odkud je Leni máš? Moc se mi líbí. A už se těším na vzoreček. S úsměvem a elánem do pracovního procesu. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Leni, opět krásný výtvor. Báječný nápad, aspoň nebudeš háčky neustále hledat, tak jako já. Je vůbec něco, co by jsi nedovedla uháčkovat. Přeji krásný týden. Rija

    OdpovědětVymazat
  35. Tý jo ten je krásný! Na ten vzoreček se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  36. Hello Leni,

    what for an wonderful etui/box for your crochet hooks - the work is very well done and the colors are charismatically :).

    Regards Senna

    OdpovědětVymazat
  37. Lenka, krasny obal na haciky az ti zavidim, ja ich mam porozhadzovane po kosicku co mam na hackovanie. Navodik sa nahodou nan nechystas uverejnit? :) Bola by som ti velmi vdacna ak ta to velmi nebude zdrziavat o cas...Nellie

    OdpovědětVymazat
  38. Leni, ja padám do kolien!!!!! Ani chirurg nemá svoje nástroje tak vzorne poukladané.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  39. Lenka, nadherny hakofutros...toto ja moc nezvladnem, ale Tebe zavidim, ze ho mas...:-)

    OdpovědětVymazat
  40. Leni tak ten je super--asi bych si měla také nějaký na cesty pořídit :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  41. Nádhera! Krásný vzorek a vůbec, celé je to úžasné! Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  42. Milá Lenka, tak úprimne a od srdca sa mi žiada povedať ti: si ty len šikovná žienka! Obal nemá chybu! Perfektné vypracovanie i výber farieb- proste zaslúžiš si 1.
    Pozdravujem ťa a želám pekný deň.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  43. Hákofutroš je naprosto super, jak názvem, tak tím, jak je vymyšlen, dalo by se to použít i jako penál, prostě paráda, miluju variabilní výrobky:-) Hezké úterý.

    OdpovědětVymazat
  44. Lení,
    tak ten hákofutroš je dokonalý !
    Jak barevně, tak uháčkovaný :-)
    Jsi neuvěřitelná háčkařka !

    OdpovědětVymazat
  45. Super obal na háčky, a ten název je jak od Wericha:-)....už se těším na návod na hvězdičkový vzor, vypadá super !

    OdpovědětVymazat
  46. Leni tak to krása,nemohla bych poprosit o návod?Já mám všechny háčky v igelitovém sáčku a tvůj praktický hákofutroš je nádhernej:) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  47. Leni..........jste BOŽSKÁ :)

    OdpovědětVymazat
  48. Leni, ty jsi machr!!! Obal je nádherný!!! A to jako nejsou všechny háčky?! Ještě nějaké syslíš a nějaké čekáš??? No, mám co dohánět :) Krásně sis to uháčkovala a pokud návod na hvězdičku bude jednoduchý, resp. proces, tak se do toho pustím, páč ty hvězdičky jsou opravdu krásné! Zvolila jsi pěkný vzorek :) Pa a krásné dny, J.

    OdpovědětVymazat
  49. Parádní kousek. Tohle se mi bude taky hodit, takže návod uvítám. Čím větší zálibu v háčkování nacházím, tím víc háčků nakupuji a už v nich mám takový čurbes, že se to nehodí. Ještě vymyslet něco na pletací jehlice - ty hledám věčně. Moje přesvědčení, že "tady 100% ležely, tak kde zase jsou....", se vždy ukáže jako mylné. Prostě stále dokola....:-)))

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Leni, téda futrálek je vážně luxusní, asi od tebe pojmu inspiraci, jen nevím, jestli to zvládnu, ale to je zase výzva..:-)) díkyyyy...
    Katka

    OdpovědětVymazat
  51. Tedy hákofutroš je super. Hned po Velikonocích jdu na to.

    OdpovědětVymazat
  52. Koukla jsem sem od Jituš a musím smeknout - teda to je futrálek jako luxus.taky by se mi hodil,mám háčky ve futrálku po jakých si reklamních tužkách,je to plechové a vždy s tím šramotím jak hrabkám háček.Leni,dáte sem popísek??Krásný podvečer.Miluš

    OdpovědětVymazat
  53. Leničko ten futrálek je moc prima těším se na popis nebo já je mám v krabičce od vitamínů, a už ji nemohu zavřít tak pořád některý hledám.Super nápad asi pro hodně holek. Děkuji. Luďka

    OdpovědětVymazat
  54. Leni, to je nádhera!!!! Moc díky za návod na hvězdičkový vzorek. Musím oprášit háček, nějak ho teď zanedbávám :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny vaše milé komentáře :o) jsem ráda, že jste se u mě zastavili... A pro anonymní komentující - podepisujte se prosím, případně na sebe vložte i odkaz (pokud se známe z FB nebo MMB), jinak nemám tuchu, kdo mi to vlastně tak pěkně píše :o)!